Otteluseuranta (Ässät)

  • 472 992
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No sitä veikkailin, mutta oli pakko tarkistaa.

Tiivola muuten kävi aika irvokkaasti tuulettamassa raumalaiskatsomon edessä maalinsa jälkeen. Ei ehkä tyylipisteitä tästä.
Teki saman x 2 viime keväänä ja mun mielestä ihan siistiä, että on sitä tunnetta, aika vahvasti uinut Lukko-fanien ihon alle. Tykkään kyllä Tiivolasta, vois jatkaa täällä tämänkin kauden jälkeen, En pistäs vastaan.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Teki saman x 2 viime keväänä ja mun mielestä ihan siistiä, että on sitä tunnetta, aika vahvasti uinut Lukko-fanien ihon alle. Tykkään kyllä Tiivolasta, vois jatkaa täällä tämänkin kauden jälkeen, En pistäs vastaan.
Kyllä vain. Tiivolan tapa niin osua kuin tuulettaa Lukkoa vastaan sytyttää meikäläisen. Ei paskempi pelaaja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tökeröt filmaukset aiheuttavat oksennusreaktion. Siksi jyrkkä ei Tiivolan jatkolle.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tökeröt filmaukset aiheuttavat oksennusreaktion. Siksi jyrkkä ei Tiivolan jatkolle.
Olikohan se kolmannessa erässä, kun Lukon pelaaja sai laitettua Tiivolan jään pintaan ja mies näytti pitelevän kasvojaan siihen malliin, että tuli mieleen filmaaminen... ei ole puhdasta touhua, mutta jos tekee vastapainoksi maaleja kuten tänäänkin, en liiemmälti tahdo valittaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tökeröt filmaukset aiheuttavat oksennusreaktion. Siksi jyrkkä ei Tiivolan jatkolle.
Ja Salah pois Liverpoolista myös.

Minusta tuntuu, että Tiivola vaan halusi mennä tuulettamaan seisomakatsomolle spontaanisti, eikä edes muistanut huumassa tuossa olevan Lukko-fanien sektio. Mielestäni vähän jarrutti sen jälkeen tuulettamista, kun sen tajusi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olikohan se kolmannessa erässä, kun Lukon pelaaja sai laitettua Tiivolan jään pintaan ja mies näytti pitelevän kasvojaan siihen malliin, että tuli mieleen filmaaminen... ei ole puhdasta touhua, mutta jos tekee vastapainoksi maaleja kuten tänäänkin, en liiemmälti tahdo valittaa.
En haluaisi vetää esiin jonne-korttia, mutta Wanhaan hyvään aikaan Ässien brändiin eivät kuuluneet Tiivolan tämänpäiväisen kaltaiset lapselliset filmaukset.
Siis tämä aikuislapsi piteli naamaansa, kun osuma tuli rintaan. Noloa. Mä häpeän.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En haluaisi vetää esiin jonne-korttia, mutta Wanhaan hyvään aikaan Ässien brändiin eivät kuuluneet Tiivolan tämänpäiväisen kaltaiset lapselliset filmaukset.
Siis tämä aikuislapsi piteli naamaansa, kun osuma tuli rintaan. Noloa. Mä häpeän.
Joo, haluan kyllä ymmärtää. Jännä ettei minua haitannut heti tilanteen sattuessa eikä vieläkään. Maali varmaankin lämmittää mieltäni ihan tarpeeksi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Joo, haluan kyllä ymmärtää. Jännä ettei minua haitannut heti tilanteen sattuessa eikä vieläkään. Maali varmaankin lämmittää mieltäni ihan tarpeeksi.
Ymmärrän kyllä näkökantasi, mutta minulle pelityyli ja brändi ovat suurempia ja pidempiaikaisia juttuja, kuin yksittäiset maalit.
Tiivolan nolot sukellukset ja filmaamiset eivät yksinkertaisesti sovi siihen brändiin, jona minä olen Ässät olen tullut tuntemaan.
Siis ei ole kyse pelkästään tästä pelistä, vaan Tiivolalta nähdään näitä lähes joka pelissä.
Tuollainen pelaaja sopisi paremmin vaikkapa Oulun Kärppiin kuin Porin Ässiin.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nii i. Ei minullakaan filmaamiset tipu, mutta Lähteenmäki teki kumminkin filmaamisellaan osaltaan mestaruuden mahhdolliseksi. Miltä tuo nippu näyttäis ilman Lähtee mäkeä jaTiivolaa? Ei kovin kokeneelta aInakaan?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Heitetään nyt vielä tähän, kun sopivampaakaan ketjua ei just nyt ole aktiivisena. Eli kapteeni Appelgren, hieno työ tänään voiton eteen. Toisessa erässä, kun Ässät haki aktiivisesti jo 3-1 johtoa, Lukko pääsi iskemään pari kertaa vaarallisesti vastaan. Ensimmäisessä näistä tilanteista Appelgren polki alas ja nosti Lukkopelaajan mailan kun namupaikka oli juuri pedattu pisteiden väliin. Ihan hiton nättiä duunia!

Tarasov oli hemmetin hyvä, alivoimissa oli muutamia pahoja myllyjä mutta hienosti otti muutamat tuplatorjunnat melko helponkin näköisesti. Pospisilin veto oli aika ottamaton paikka, luulen että videolta toteavat kaiken menneen ihan oikein, niin sijoittuminen kuin torjunta-asentokin. Veto oli ihan hillittömän hyvä ja tuosta saa kokeilla aika monta kertaa luistelusta vastaavaa pommia ennenkuin sujahtaa sinne pieneen koloon. Maalintekijän hyvyyttä tässä kohtaa.

Pakistosta joku nimi on taas nostettu tikunnokkaan, itse sanoisin että heikoin palanen oli Salmela, joka hänkään ei nyt mitenkään huono ollut. Ei vaan paljoa voittanut kamppailuja tai kiekkoja ulos omista, silloin kun Lukko löi painetta. ..vaikka pelasi melko tuoreena vaihtonsa. Atu piti pienen puhuttelun sen alivoimalla syntyneen maalipaikan jälkeen, jonka Hedberg järkkäsi. Liekö kyseessä ollut terävyyden puute, tuokin paikka tyrehtyi pakin blokkiin.
Åkerstöm-Vuorisalo varmaankin pareista eniten hädässä, hiukan porrastuksessa ja sijoittumisessa ongelmia. Åke silti paljon parempi miltä harjoituskausi näytti. Kaikkineen ihan jämäkkä esitys koko pakistolta.

Hyökkäyksessä laadukkaat viimeistely-yritykset jäivät melko vähiin, mutta hyviä aihioita on paljon. Ässien hyökkäys on jotenkin urheilullinen paketti, liikettä ja vääntöä löytyy, kuitenkin myös niitä käsiä. Hirvonen näytti huimaa ennakkoluulottomuutta ja on todella kova prospecti. Toivotaan lähiviikoille maaleja ja onnistumisia, peli on hyvän näköistä!
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Åkerström oli tosiaan pari napsua treeni matseja parempi. Daniililta jäätävä peli. Aluksi näytti että menipä helppo maali, mutta kuten edellä todettu, Pospisilin veto oli aivan täydellinen ja todella luja. Ottamaton veto. Hedbergin maali oli kyllä ottelun namu, jos oli Pospisilinkin maali hieno, mutta ruattin poika pisti pakin kyllä niin kahville, ettei varmaan itse osannut Oraksen bussiin. Spinkit pörräs kyllä hyvin, mutta tehojakin saisi alkaa löytymään, erityisesti Yv:llä.

Tuskin Atu keneenkään oli tyytymätön, pressissä kehui erityisesti nelos ketjun työskentelyä. Vaikea tosta on ketään pudottaa, mutta tuskin esim. Kivelän annetaan vaan odotella loukkia. Kivenmäki, Hirvonen akselilla ei eilen loistettu, mutta katsomossa hekään eivät kehity.

Tiivolan filmaamisesta en todellakaan tykkää, muusta touhusta kyllä, eilen filmas että taklaus olis osunut päähän, mutta onneksi dumarit oli kartalla. Tiivolan filmaamisesta tulee tosiaan säälittävästi mieleen eräs Kärppien Hameenoja. Tollaista ei ole näin rosoisessa kylässä totuttu sietämään, toivottavasti Aapeli pistää kaverin seinälle.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ymmärrän kyllä näkökantasi, mutta minulle pelityyli ja brändi ovat suurempia ja pidempiaikaisia juttuja, kuin yksittäiset maalit.
Tiivolan nolot sukellukset ja filmaamiset eivät yksinkertaisesti sovi siihen brändiin, jona minä olen Ässät olen tullut tuntemaan.
Siis ei ole kyse pelkästään tästä pelistä, vaan Tiivolalta nähdään näitä lähes joka pelissä.
Tuollainen pelaaja sopisi paremmin vaikkapa Oulun Kärppiin kuin Porin Ässiin.
Mites Levosen Japa aikanaan. Osasi kyllä kalastella jäähyjä, mutta oli myös hyvinkin "Ässien näköinen pelaaja".
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mites Levosen Japa aikanaan. Osasi kyllä kalastella jäähyjä, mutta oli myös hyvinkin "Ässien näköinen pelaaja".
En kyllä muista nähneeni Japalta koskaan noin noloa toimintaa, kuin Tiivolan eilinen kuolema.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teki tätä jo viimekaudella. Todellakin tätä lisää Lukkoa vastaan!

Ite tykkään jääkiekossa tietynlaisesta vastustajan kunnioittamisesta, mutta kaikille ei moinen putoa. Mielestäni tuollainen ylenpalttinen jizz in the pants -meininki vieraskatsomon edessä on mautonta, juhlisi omien kanssa. Ehkä Peterille on tärkeämpää näyttää entiselle työnantajalle persettä, kuin kumartaa omille.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa...on vaan positiivista että, joukkueessa on hieman näyttelijän lahjojakin kun nykyään noita videoita tehdään joka asiasta.

Teki tätä jo viimekaudella. Todellakin tätä lisää Lukkoa vastaan!

Jääkiekko on tunnetusti fyysinen sekä tunteiva herättävä peli, missä sen lisäksi että kaukalossa halutaan repiä vastustajalta pää irti, niin läsnä on kuitenkin kunnioitus vastustajaa kohtaa. Suomalaiset ylipäätään eivät arvosta epärehellisyyttä ja jääkiekkoilijatkin ovat tunnettuja, kuinka purevat enemmin hammasta, kun jäävät filmaamaan kentälle.

Lukon kannattajana minulle ainakin on aivan sama vaikka pelipaidassa lukisi Danforth, Elo taikka kovasti sydämeeni päässyt Pospisil, niin mikäli vastaavaa pelleilyä esiintyisi heiltä mitä Tiivola on antanut, niin antaisin kyllä negatiivista palautetta ja lujaa. Entisenä kiekkoilijana en arvosta yhtään kyseisiä kuolemia. Tämä on jääkiekkoa eikä mikään kuolevien joutseneiden jalkapallo.

Rike oli selvä Petmanilta aivan päivän selvä ja tilanteesta kuuluikin antaa 2min estämis jäähy. Todellakin toivon, ettei Tiivolan kaltaiset esitykset ansaitse Porilaisten hyväksyntää, puhumattakaan näiden toivomista lisää. Filmaamiset ja neitikiekko on kaikkea muuta kuin Porin Ässien brändi sekä asia mistä patapaidat ovat tunnettuja.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jääkiekko on tunnetusti fyysinen sekä tunteiva herättävä peli, missä sen lisäksi että kaukalossa halutaan repiä vastustajalta pää irti, niin läsnä on kuitenkin kunnioitus vastustajaa kohtaa. Suomalaiset ylipäätään eivät arvosta epärehellisyyttä ja jääkiekkoilijatkin ovat tunnettuja, kuinka purevat enemmin hammasta, kun jäävät filmaamaan kentälle.

Lukon kannattajana minulle ainakin on aivan sama vaikka pelipaidassa lukisi Danforth, Elo taikka kovasti sydämeeni päässyt Pospisil, niin mikäli vastaavaa pelleilyä esiintyisi heiltä mitä Tiivola on antanut, niin antaisin kyllä negatiivista palautetta ja lujaa. Entisenä kiekkoilijana en arvosta yhtään kyseisiä kuolemia. Tämä on jääkiekkoa eikä mikään kuolevien joutseneiden jalkapallo.

Rike oli selvä Petmanilta aivan päivän selvä ja tilanteesta kuuluikin antaa 2min estämis jäähy. Todellakin toivon, ettei Tiivolan kaltaiset esitykset ansaitse Porilaisten hyväksyntää, puhumattakaan näiden toivomista lisää. Filmaamiset ja neitikiekko on kaikkea muuta kuin Porin Ässien brändi sekä asia mistä patapaidat ovat tunnettuja.
Kirjoitit jälleen hyvän viestin, niin kuin aika usein yleensäkin. Lihavoin viestistäsi kohdan, johon haluan vastata. En halua pelaajien olevan Ässissä tai koko lajissa nimeltä jääkiekko sellaisia kuolevia enkeleitä, joiden siivet katkeavat pienestä tönäisystä. Tuo ei sovi Ässien ilmeeseen eikä myöskään, kuten mainitsit, suomalaiseen ilmeeseen.

Tiivolan soisi jättävän kaikki mahdolliset turhat filmaamiset kauden aikana väliin. Hieman tosin epäilen tuota, mutta saas nähdä. Omasta puolestani voin kuitenkin sulattaa satunnaisen filmin ihan ongelmitta, jos pelaaja tekee vastapainoksi hyviä ratkaisuja kaukalossa, esimerkiksi jätkän tapauksessa eilen johtomaalin ja ottelun voittomaalin.

Nimimerkki @Blade80 totesi asian ytimekkäästi vähän ylempänä: asiat ovat juuri nyt hyvin Porissa ja Ässissä, kun ainoa kohdahduttava tapaus on yksittäinen sukellus. Jatketaan. Tiivola tulee olemaan vielä monta kertaa tärkeä pelaaja.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Jääkiekko on tunnetusti fyysinen sekä tunteiva herättävä peli, missä sen lisäksi että kaukalossa halutaan repiä vastustajalta pää irti, niin läsnä on kuitenkin kunnioitus vastustajaa kohtaa. Suomalaiset ylipäätään eivät arvosta epärehellisyyttä ja jääkiekkoilijatkin ovat tunnettuja, kuinka purevat enemmin hammasta, kun jäävät filmaamaan kentälle.

Lukon kannattajana minulle ainakin on aivan sama vaikka pelipaidassa lukisi Danforth, Elo taikka kovasti sydämeeni päässyt Pospisil, niin mikäli vastaavaa pelleilyä esiintyisi heiltä mitä Tiivola on antanut, niin antaisin kyllä negatiivista palautetta ja lujaa. Entisenä kiekkoilijana en arvosta yhtään kyseisiä kuolemia. Tämä on jääkiekkoa eikä mikään kuolevien joutseneiden jalkapallo.

Rike oli selvä Petmanilta aivan päivän selvä ja tilanteesta kuuluikin antaa 2min estämis jäähy. Todellakin toivon, ettei Tiivolan kaltaiset esitykset ansaitse Porilaisten hyväksyntää, puhumattakaan näiden toivomista lisää. Filmaamiset ja neitikiekko on kaikkea muuta kuin Porin Ässien brändi sekä asia mistä patapaidat ovat tunnettuja.
Huokaus* Puhuin tuosta, kun maalin jälkeen tuuletti Lukon faneille.
 

Työmyyrä58

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
Illan kamppailun kokoonpanoja vilkaistuani huokaisin. Turpaan tulee.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Illan kamppailun kokoonpanoja vilkaistuani huokaisin. Turpaan tulee.
Onpas tehty kieltämättä isoja muutoksia voitetun pelin jälkeen. No, kai valmennus tietää mitä tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös