Otteet kaukalossa kaudella 2021–2022

  • 766 460
  • 15 554

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tän takiahan me kaikki joskus jääkiekkoon rakastuttiin lajina. Ei tällaista koe missään muussa elämän osa-alueessa. Huh huh mitä viihdettä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvin sai Lukko lopussa kiekon suljettua laitaan ja tärkeä voitto!

Ei missään nimessä ansaittu voitto, mutta valtava tehokkuus ja vastustajan kassarin torjuntaprosentti alle 70 %. Toivottavasti tämä vapauttaa Lukon peliä, juuri huonommin ei voi pelata.

Avauserä oli Lukon parasta antia, sen jälkeen mentiin Tapparan komennossa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pisteet tietty ratkaisee, mutta erittäin huolissani olen pelaamiseen rakenteesta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiks tää oo fanikatsomonki unelma? Kaikki maalit siihen päätyyn ja tunteiden vuoristorata. Tässä vaiheessa kautta ei vielä kukaan dominoi pelillisesti paitsi Lukko viime kaudella.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Myi maat ja naapurin autotaliin..
MAISTUU 3 pistettä
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Plussaa tehokkuudesta ja Lehtisen tason nostosta kolmannen Tapparan maalin jälkeen. Muuten oli kyllä "vähän" epävakaata taas.
 

Arkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lopputulos on tietysti kivempi näin mutta tällä pelillä ollaan muutamien kierrosten jälkeen aika lailla liigan pohjalla. Kiinnostuneena odotan valmentajien kommentteja…
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Plussaa tehokkuudesta ja Lehtisen tason nostosta kolmannen Tapparan maalin jälkeen. Muuten oli kyllä "vähän" epävakaata taas.

Ei katsottu samaa peliä. Jukuri maaliin huomenna
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
tällä pelillä ollaan muutamien kierrosten jälkeen aika lailla liigan pohjalla.

Ihan kiinnostuksesta kysyn, että oletko katsonut muiden joukkueiden pelejä paljon?

Itse olen muutaman pelin katsonut Lukkopelien lisäksi eikä se pelin laatu yleisesti ole merkittävästi parempaa kuin tänään Lukolla, toki oma otantani aika pieni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös