Ostatko NHL 2002:sen?

• 1 421
  • 22

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Kuka ostaa?Itse olen hyvin vakavissani ostamassa tätä NHL 2001:n osottaiduttua parhaaksi NHL-sarjasta.SM-liiga 2002:ssa saisi kyllä olla paljon uutta,jotta senkin ostaisin...

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tuskin ostan. Muutenkin olen enemmän manageripelien ystävä, joten seuraan todennäköisesti mielenkiinnolla, kuin Eastside Hockey Manager jatkaa hyvää kehitystään. NHL2002:n enintään lainaan hetkeksi joltain kaverilta ja siten totean tason. Mutta erityisen hyvä saisi olla, että ostaisin.

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kyllä

pakko se on ostaa! Siitä on tullut mukava joka syksyinen tapa.
Ostan sen PS kakkoselle koska siinä ainakin EA:lla jäi paljon parannettavaa, koska julkaisivat 2001 pelin niin hätäisesti konsolin lanseeraukseen!

Noh, enpä usko että ostan. EA ei lisää koskaan mielestäni mitään mullistavaa, päivitetyt pelaajatiedot ja joku uusi lisäys? Ja ahhh, nyt voidaankin sitten myydä peliä kolmellasadalla, joopa joo, sanon mää.

Mihinkähän versioon saadaan kunnon maajoukkueet? Tai esimerkiksi Suomelle joku muu maalivahti kuin Raimo mikäsenytoli tai joku Oja. Kyllähän netistä tietenkin päivityksiä löytyy, mutta...

Sellainen SM-Liiga-pack olisi hyvä, jossa olisi kunnolla mallinnettu kaikki SM-Liigassa pelaavien joukkueiden jäähallit (Tosin taitaisi olla liian iso urakka EA:n pojille) ja sitten vielä jotain muuta nippelisäätöä.

Hienon kuvion päätteeksi kiekko löytyisi verkon perukoilta ja Live is Life kajahtaisi kajareista...aahh..
(taidan mennä jo liian pitkälle :D)

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
?

En tiedä vielä.Katsotaan.

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Taidan minäkin EA:n tekeleen ostaa, kiitos loistavan SM-Liiga Packin (siis ei EA:n), joka nostaa tunnelman vähintään potenssiin kolme.

Toivottavasti tänä vuonna muutokset eivät rajoitu pelaajien hammassuojiin ja playoffien aikana ilmestyviin partoihin, vaan myös tekoälyä on parannettu kunnolla. Realismia lisää ja moni olisi tyytyväinen. Valitettavasti arcade-kiekko vain myy hyvin rapakon takana ja rahahan se on, joka ratkaisee tässä maailmassa. Vakavat haastajat ovat ainakin toistaiseksi poissa ja nykyinenkin räpellys myy hyvin. Mihin tämä maailma onkaan menossa?

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
On 2002:ssa sentään itse Mario Lemieux.Hieno lisä ois historialliset huipputiimit esim.Neuvostoliiton punakone vaikka 80-luvulta (Makarov,Krutov,Larionov) tai Edmonton Oilers samoilta ajoilta (Gretzky-Kurri).

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Snowraven
Mihinkähän versioon saadaan kunnon maajoukkueet? Tai esimerkiksi Suomelle joku muu maalivahti kuin Raimo mikäsenytoli tai joku Oja. Kyllähän netistä tietenkin päivityksiä löytyy, mutta...

Syyhän tuolle on, että EA:lla ei ole lisenssiä kuin NHL-pelaajiin, joten he eivät voi käyttää NHL:n ulkopuolisten pelaajien nimiä maajoukkueissa.

Onko tilanne muuttunut nyt, kun EA oman sm-liigapackinsa julkisti, sitä en tiedä. Jotenkin uskoisin että luonnollisesti seuraavassa versiossa on oikeat nimet.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
En tiedä. En osta, jos siinä on tällaisia naurettavia "supertaklaus"-suorituksia, joista olen kuullut puhuttavan. Eli jostain erikoisnapista painamalla äijä paukauttaa sellaisen taklauksen rymähdys kuuluu Pietariin asti.

Enpä usko, että saamme koskaan ihastella näitä dynastiajoukkueita missään pelissä. Kerran jo luulin, että sellaisen saamme, mutta se olikin vain (2000?) ja 2001:ssa oleva dynastia-peli, jossa voi jatkaa mestaruuden voitettuaan seuraavalle kaudelle.

Se on varmaa, että Neukkumaajoukkuetta emme tule pelissä näkemään.

Itselläni on ollut jo vähän aikaa mielessä tehdä itse vanhoja ja legendaarisia joukkueita. Esim. Canadiensin 70-luvun lopun joukkueesta tulisi melkoinen Dream Team, mutta se olisi kyllä kovan työn takana tehdä aidonoloiset joukkueet.

supernapeista...

Jep.. Nuo erikoislämyt/taklit ovat toki ärsyttävä, mutta ne saa pois kun muokkaa pelaajien arvoja editoreilla. Ainakin NHL2001 sai Blommanin-editorilla superlämyt pois kun alensi SHOT POWERin 89 niiltä joilla se oli 90->. Taklauksissa toimi sama periaate. Ihmettelisin jos NHL2002 ei sama systeemi toimisi, joten eiköhän erikoiskikat saa poistettua jos ne ärsyttävät ja jos vain viitsi itse säätää. Uskon, että tulevassa NHL2002-nettiliigassa, jonka aloitamme kunnes peli ilmestyy, käytämme rostereita, joista nämä superjutut ovat poistetut...

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
EDITOIMAAN

Blommanin editor on suositukseni. Lämärit, taklaukset ja
kestävyys(endurance) kaipaavat viilaamista. Lähentämällä
suuria ja pieniä arvoja peli muuttuu paremmaksi.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tottakai ostan. PS2:n.

ipaz

Jäsen
Ostan kyllä, kunhan vaan saan ensin hankittua tuon PS2:n. Pleikkari ykköselle kyseistä peliä ei enää näemmä tehdäkään.

Ollaan monesti kavereiden kanssa arvosteltu EA:n tyyliä lisätä noita pikkunippelijuttuja joka vuosi, mutta tekoälylle ei saada tehdyksi juuri mitään. Mutta kuten joku jo mainitsi, niin tuo arcade taitaa olla se mikä jenkeissä myy. Kiekosta tietämättömille taitaa olla tärkeintöettä lasit hajoo, äijät lentää ja pelit päättyy 14-12!

EA:n Madden- ja NBA Live-sarjassa on jo pari vuotta ollut mahdollisuus pelata takavuosien huippujoukkueilla. NHL-puoli saisi ryhtyä samaan. Tuskin vie kuitenkaan liikaa kapasiteettia lisätä muutama extra-kokoonpano levylle.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joka vuosi on ostettu ja niin tapahtuu edelleen. Viime vuoden versio oli loistava, toivottavasti sama tahti jatkuu. Ennakkotiedot ainakin lupaavat hyvää.

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
NHL2002

Kai se on pakko-ostos jälleen kerran.. ikävä kyllä kun muitakaan lätkäpelei ei oo

Rocco

Jäsen
PS2:n 2001 oli aika susi. Pelaajien arvot olivat aika tavalla hatusta vedettyjä ja monia juttuja oli jätetty puolitiehen, tuntuu kuin EA olisi halunnut pelejä ulos samaan aikaan kuin PS2, hintaan mihin hyvänsä. Kun esim saman firman NFL Madden 2001 on pelannut niin ihmettelen ettei NHL:stä ole saatu tuon parempaa...

Oletan että 2002 on pakostakin paljon parempi. Juttuja joita kaipaan on tuotu takaisin kuten perättäiset kaudet. Itse haluaisin uusiksi jutuiksi vielä:

- Valmiiden pelaajien muokkaus. Nykyisellään joudut luomaan uuden pelaajan jos pelissä oleva rookie onkin tähtipelaaja eikä Overall 51... Ja vapaa agentti-varasto täyttyy kun luot uuden ja "deletoit" alkuperäisen pelaajan ja ehkä kauden aikana pelaa saman nimisiä pelaajia kaksin kappalein kun joku seura käy nappaamassa alkuperäisen pelaajan itselleen.

- Draftit kausien välillä. PS1:ssä oli draftissa yksi pelaaja draftattavana mutta koko draftin läpiveto olisi siistiä. Myös pelaajien eläkkeellejääntiä tulisi tehostaa, ennenhän joka joukkueesta lopetti yksi per kausi. Joten koko Detroitin vaihtuvuus veisi 20 kautta jolloin Yzerman olisi lähes 60v ja edelleen pelaa.... :) Draftivuoroja voisi myös kaupata kauden aikana.

- Sopimusneuvottelut joka kauden jälkeen. Todellista GM-painia samalla. Ei saisi varmasti hankittua itselleen superjoukkuetta kun palkka lentää kattoon ja pelaajia lähtee vapaina agentteina. Lisäksi Yashin tappelisi palkastaan joka kauden jälkeen :)

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Tosin jos Roccon ehdotukset toteutuisivat, niin NHL-sarjasta tulisi realistinen, ja sitähän EA ei halua. Me vaan kehitellään megataklauksia ja supervetoja.

Edelleen sanon tämän saman - NHL-sarjaan kyllästyneiden kannattaa kokeilla PC:n Nhl Championship 2000:tta (Fox). Ainakin erilainen kun EA:n Superlätkä.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Championship 2000...

On muuten ihan hirveä tekele.NHL 2001 pyyhkii sillä lattiaa 100-0.Jopa NHL 97:sta sanoisin paremmaksi...

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OSTAN.!

Taidan ostaa sen Venäjältä 10 mk:lla. Siis SM-liiga 2002:sen sekä NHL 2002:sen. Oli todellinen pettymys, kun minä hölmö menin ostamaan Suomesta molemmat viime vuonna, ja sm-liiga 2001 oli lievästi sanottuna p*r*****ä. Kaikki kätisyydet päin sanonko mitä, pelaajien nimiä ei edes tiedetty kuten Bannam, Krykow, Gronwall, Niittynaki, Mikko Rousu jne... Muutenkin nämä kaikki vahvimmat pelaajat olivat 160 senttisiä tappeja, ja kyllä huomasi todella selkeästi, että pelin tekemisessä ei kovin huolellisia ollut oltu. Vai miten se sanotaan, menee senat sakasin, siis!:p

Kuten joku tuossa taisi mainita, niin Jonas Blommgrenin tekemä editori on paras mahdollinen korjausväline näille peleille... Voit itse muokata pelaajat haluamasi tasolle. Itse tein uudet joukkueet tälle kaudelle kyseisellä editorilla eilen...
Muokkasin Banhamin laukausta vähän kovemmaksi ja Huokon kaikki taidot 103:een... hehh...Kuka haluaa pelata netissä meikäläistä vastaan, olen meinaan aika hakkeri..:D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy