Osoita tukesi Jukureille

  • 9 386
  • 42
Katselin tuossa, että muutamien muidenkin joukkueiden osioihin oli tämmöinen ketju perustettu, niin päätin sitten meillekin avata oman.

Ideahan on siis niin yksinkertainen, että jokainen jukurihenkinen antaisi tukensa seuralle ostamalla fanituotteita. Millään kappale tai- euromäärillä ei ole väliä, koska pienistäkin summista kasvaa iso, kun niitä on tarpeeksi paljon. Osoitetaan siis, että meistäkin löytyy sitä heimohenkeä!

Tähän ketjuun voi sitten ilmoittamassa, kun on ostoksia tehnyt ja samalla halutessaan vaikka haastaa jonkun muun mukaan talkoisiin!

Itse päätin jo syksyllä, että gameworn-paidan hommaan keväämmällä. No innostuksissa sitten kävi niin, että tuli ostettua parikin paitaa, sekä koti- että vieraspaita. #Omienpuolesta-kampanja t-paita lähti myös ostoon.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mukana talkoissa ollaan oltu jo heti kun nämä kampanjat alkoi. Tukea varmasti tarvitaan nyt ehkä enemmän kuin koskaan. Haaste kaikille jatkiksen Jukurikirjoittajille jokaisen oman kukkaron kestävyyden mukaan. Itse käyn ostoksilla seuraavan kerran sitten, kun uudet paidat tulevat. Yksi nimi olisi aika osuva.
 

Otavan poika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Viittaan otteluseuranta juosteeseen.
Nyt olis hauska nähdä uusintaottelu kahdenkymmenen voiden takaiseen.Jukurit - SapKo elokuulla kaksioaisena Talvisalossa ja Kalevankankaalla. Ja liput myyntiin jo nyt. Kannattajat ja tukijat vois tuoda oman kortensa kekoon molemmin puolin maakuntaa. Vaikkapa hymy huulessa.
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
#omienpuolesta t-paita tilattu. Kausari on hankittava myöhemmin, kuten myös pelipaita.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämän kevään hankintoina shopilta retrokollari ja juuri maksettu kausikortti. Voi olla ettei etenkään kausikorttia pääse hirveämmin käyttämään mutta olkoon sitten sponssina kun eipä täältä Jyväskylästä ole kovin moneen peliin ehtinyt muutenkaan paikan päälle vaikka kausari tullutkin hommattua.
 

AVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Täällä tuli postissa omien puolesta t-paita. Siisti ja kokokin sattu. Käyttöön menee, toivottavasti printit kestää.

Täytyy jotain käydä shopilta myös hankkimassa vielä kesän mittaan.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Pari kausikorttia on hommattu, mutta verkkokaupan lähetyskulutkin haluan jättää joukkueelle, joten ostoksille menen shoppiin kunhan aukeaa.
 

Aabeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt tukea varmaan tarvitaan enemmän kuin koskaan.

Kausikortti löytyy ja on löytynyt jo useamman vuoden ajan. Fanitavaraa olen myös hankkinut mm. t-paitoja, lippiksen, pipon, termospullon, huiveja, kiekon, sukat, saunan lämpömittarin... Ostin myös lauantain peliin pari irtolippua istumapaikoille. En vielä tiedä kenelle nuo annan, mutta eiköhän halukkaita löydy!
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, SaPKo, Dallas Stars
Huomenna en valitettavasti hallille pääse, mutta nyt on taas aika kaikesta kyntämisestä huolimatta tukea seuraa. Siksi ostin yhden irtolipun huomiseen peliin vielä tuohon kausarin kylkeen.
Haastan teidät hyvät palstatoverit mahdollisuuksienne mukaan tukemaan Jukureita, ja ostamaan myös johonkin loppuvuoden peliin yhden extralipun.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

hil

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Bromwich Albion, Primeira Liga e Segunda Liga
Nyt voi tukea seuraa ostamalla pehmolelun katsomoon 28.12. pelattavaan Lukko-otteluun. Lelut lahjoitetaan ottelun jälkeen hyväntekeväisyyteen.

Mukana.

Tuli tuossa aamuteetä Jukurikupista (kiitos joulupukki!) nauttiessa teekupin Jukurilogoa (on se muuten hieno!) katsellessa mieleen, että tänäänhän on pelipäivä. Vaikka itse ei nyt pääse, useammastakaan syystä, paikan päälle, niin piti sinne muutama edustaja tilata istumaan, sillai somasti vierekkäin. Pitää sitten illalla telkkarista seurata, että pääsikö ne Kiss Camiin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
No vihdoin ja viimein, tälle peukku. Nyt jatkoajan oma kisa kuka keksii parhaimman sutkautuksen omaan paikkaan?
 
Nostetaampa tämäkin ketju ylös, niin valitettavaa kuin se onkin.

Tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä on harmitus ja vitutus nykytilanteesta, mutta totta on sekin, että märehtiminen ei auta. Yhdessä tästäkin selvitään! Näytetään seuralle, että täällä ollaan tukena niin hyvinä kuin vaikeinakin hetkinä!

Itse tuli jo vähän joulun aikaan ennakoitua. Omiin kokoelmiin yksi gameworn ja siihen päälle pientä käyttötavaraa joululahjoiksi.

Shopilla ja verkkokaupassa tällä hetkellä vielä ale-kampanjakin menossa eli edullisia löytöjä tarjolla! Käykäähän kaikki jukurikannattajat ja jukurimieliset tukemassa meidän hienoa jengiä omien mahdollisuuksien mukaan!
 

Mandoliino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nostetaampa tämäkin ketju ylös, niin valitettavaa kuin se onkin.

Tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä on harmitus ja vitutus nykytilanteesta, mutta totta on sekin, että märehtiminen ei auta. Yhdessä tästäkin selvitään! Näytetään seuralle, että täällä ollaan tukena niin hyvinä kuin vaikeinakin hetkinä!

Itse tuli jo vähän joulun aikaan ennakoitua. Omiin kokoelmiin yksi gameworn ja siihen päälle pientä käyttötavaraa joululahjoiksi.

Shopilla ja verkkokaupassa tällä hetkellä vielä ale-kampanjakin menossa eli edullisia löytöjä tarjolla! Käykäähän kaikki jukurikannattajat ja jukurimieliset tukemassa meidän hienoa jengiä omien mahdollisuuksien mukaan!

Onko tietoa voiko nykyisin ostaa lippuja lahjoitettavaksi? Tai voiko ostaa lipun tyhjän katsomon peliin? Minä en haluaisi tilata mitään rojua kaappeihin pyörimään mutta voisin muutamalla kympillä tukea muuten vaan.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onko tietoa voiko nykyisin ostaa lippuja lahjoitettavaksi? Tai voiko ostaa lipun tyhjän katsomon peliin? Minä en haluaisi tilata mitään rojua kaappeihin pyörimään mutta voisin muutamalla kympillä tukea muuten vaan.
On näemmä ne lahjoitus paikkaliput kadonneet verkkokaupasta. Verkkokaupasta voi ostaa esim lahjakortin ja laittaa toimitustavaksi esim Hopen. Toimisiko noin?
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Onko tietoa voiko nykyisin ostaa lippuja lahjoitettavaksi? Tai voiko ostaa lipun tyhjän katsomon peliin? Minä en haluaisi tilata mitään rojua kaappeihin pyörimään mutta voisin muutamalla kympillä tukea muuten vaan.
Jotain tällaista nyt vaan seuran puolesta tuotantoon. Julisteet nimmareilla tai videotervehdykset pelaajalta - helppo toteuttaa ja kate kohdillaan, jää seuralle mahdollisimman iso siivu kassaan. Myös nuo liput "kannattavaa" myytävää seuralta.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eipä nuo kämpän seinät nyt niin täynnä game worn -paitoja ole, etteikö sinne vielä yksi mahtuisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Miju

Mandoliino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eipä nuo kämpän seinät nyt niin täynnä game worn -paitoja ole, etteikö sinne vielä yksi mahtuisi.
Minä en ole niin suuri fani että haluaisin paitoja seinälle. Joku muu voi ostaa niitä. Ja mitään muuta rojua en halua tilata nurkkiin pyörimään. Etenkään koska niistä suurempi tuotto mennee rojun valmistajalle Jukureiden sijaan.

Mutta minä siis voisin käytännössä antaa Jukureille rahaa ihan jotain nimellistä vastaan. Silloin myyntikate on paras mahdollinen eikä tarvitse postittaa mitään mihinkään. Ja toki siis puhutaan muutamasta kympistä eli juuri sellainen 1-2 lahjoituslippua olisi itselleni sopiva panos.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä en ole niin suuri fani että haluaisin paitoja seinälle. Joku muu voi ostaa niitä. Ja mitään muuta rojua en halua tilata nurkkiin pyörimään. Etenkään koska niistä suurempi tuotto mennee rojun valmistajalle Jukureiden sijaan.

No, tuo urheiluaiheisen tavaran keräily on jonkunlainen harrastus, joten toivottavasti tästä ostoksesta Jukureille nyt edes joku prosentti jää.

Mutta jokusen lahjalipun kyllä voisi myös pistää matkalle. Seurassa varmaankin ollaan asian päällä, joten odotellaan josko jotain joskus kerrotaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös