Osallistutko movemberiin?

  • 3 641
  • 25

Osallistutko vuotuiseen movemberiin?

  • Kyllä, lahjoitus + viikset

    Ääniä: 6 6,1%
  • Kyllä, pelkkä lahjoitus ilman viiksiä

    Ääniä: 6 6,1%
  • Olen hengessä mukana kasvattamalla viiksiä ja markkinoimalla tapahtuu ilman lahjoitusta

    Ääniä: 31 31,6%
  • En osallistu lainkaan

    Ääniä: 55 56,1%

  • Äänestäjiä
    98

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt selvitellään ketä jatkoaikalaisia on mukana vuotuisessa viiksien kasvatuksessa, jossa tarkoituksena on kuukauden ajan kasvatella kunnon pannupuikot nenän alle ja antaa lahjoitus hyvän asian puolesta syöpäsäätiölle. Osallistutko näiden ylähuulisutien kasvatukseen vai oletko jättänyt tuuheiden räkäpuikkojen jalostuksen muille? Täällä lahjoitus annettu ja sudit hyvässä vauhdissa nyt tänä vuonna tämän kerran.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En osallistu.

Kotiväki on todennut, että mieluummin maksavat jotain siitä hyvästä, etten kasvata viiksiä ollenkaan. Viiksien kasvattamisesta taas ilmeisesti tulisi "rankkua".
 

A Siente

Jäsen
Leikkasin varmuuden vuoksi viikset ettei joku luule et osallistun tähän vuosittaiseen hassutteluun. Mun mielestä tärkeisiin asioihin pitäis voida lahjoittaa ilman tämänkaltaisia hassutteluita oman maksukyvyn mukaan mihin aikaan vuodesta tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täysin samaa mieltä ylläkirjoittaneen kanssa. En nyt rupea suunympärystä siivoamaan protestiksi, mutta voi jumalauta että rupeaa vituttamaan nämä pakkosyötetyt hassuttelut. Tuo perkeleen nenäpäivähassuttelu sai jo vitutuksen sellaisiin sfääreihin, että jos joku tulisi ehdottamaan kasvotusten jotain movemberviiksiperseilyä, niin vetäisin varmaan vastapalloon.

En osallistu millään tavalla.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Kasvatus käynnissä. Muutama euro tullut itse lahjoitettua ja muutaman euron olen saanut kerättyä lahjoituksina lähipiiriltä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pari kertaa oli ihan hauskaa olla mukana, mutta tämä juna meni jo mun osaltani. Eli en osallistu, vaan ylläpidän muutaman päivän sänkeä muuten vain kolhoilla kasvoillani.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mä yritin osallistua ja muutama päivä siinä menikin, mutta sitten kyllästyin vaimon valittamiseen siitä että viikset raapii suudellessa ja ajoin ne pois. Eli huomasin olevani tossun alla, mutta se onkin sitten jo vitutusketjun kamaa se asia......
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeksi ajoin viikseni heinäkuussa, seuraavan kerran olisi tarkoitus ajaa tämän viikon aikana. Ei kiinnosta viiksien kasvattaminen kalenterin mukaan, ennemmin kasvatan ja ajan viikset silloin kun siltä tuntuu, kalenteria katsomatta.

Ja rahalahjoitukset jätän niille, joilla palkka on edes keskimääräisellä tasolla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutaman kerran olen Movember-viikset kasvattanut ja ne saavat riittää. Pioneerityötä on siis joskus tehty, mutta nyt siirretään soihtu nuoremmille ja/tai innokkaammille viiksivalluille. Symbolisen muutaman euron lahjoitin kaverille, kun joukkueena rahaa keräävät ja viiksiä kasvattavat. Eli osallistun pelkällä lahjoituksella.
 
Ei oikein kiinnosta viiksien kasvattaminen kalenterin mukaan. Meillä joulupukki käy heinäkuussa ja vappuskumpat nakkeineen poksautellaan näin marraskuussa. Naapurit vähän ihmettelevät, kun vietämme pihalla rapujuhlia tammikuun pakkasissa. Helan går se vain raikuu, naapurit ihmetelkööt - minä en mene normikaavan mukaan vain koska joku on päättänyt niin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En osallistu kun viikset ja parta kuuluvat naamaan vakituisesti. Saatan kyllä tämän kuukauden aikana ajaa parran jossain vaiheessa pois ja katsella mille naama näyttää ns horseshoe viiksissä. Kamalalle veikkaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En osallistu tämänkaltaisiin "humputuksiin" lainkaan. En kasvata viiksiä, enkä lahjoita rahaa, enkä näe mitään järkeä tällaisissa kovin teennäisissä tempauksissa.

vlad.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen vladin kanssa samaa mieltä siitä huolimatta, että isäukko on eturauhassyövän sairastanut ja selättänyt jokunen vuosi sitten. Ei se tilanne siitä muuksi olisi muuttunut, vaikka olisin ajanut Hitler-viikset itselleni. Viikset ja leukaparta -kombo minulla on muutenkin lähes ympärivuotisesti.

Minä olen samaa mieltä kuin kuuluisan Kummeli-sketsin isäntämies, jolta naapuri tulee kyselemään eri keräyksistä.
"Minkä suuruisella panoksella te olette mukana?"
"En minkäänlaisella!"
"Kiitos kuulemiin."

"Aja saatana" voisi olla paras repliikki muutenkin, jos joku tulee kyselemään jotain puusta pudonneiden partiolaisten syyskeräyksiä, movember-keräyksiä, nenäpäiviä, vaaleanpunaisia nauhoja tai muuta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Marraskuisin on lystiä seurata eritoten perheen reaktioita mitä tulee huulipartaan. Sen verran huijaan tässä, että en ole ajanut leukapartaa pois, vaan nyt on naamassa sekä parta että viikset. Näytän metsärosvolta ja hyvä niin. Sitä paitsi Frank Zappa menehtyi eturauhassyöpään, joten kyllä nyt vähintään hänen kunniakseen kantaa pensseleitä kuukauden ajan. Jos ei uskalla kasvattaa viiksiä, niin on vässykkä ja muiden mielipiteistä riippuvainen homofägäri. Näin on saatana.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Niin kuin tuonne toiseen ketjuun juuri kirjoitin, niin sulta puuttuu vaihtoehto tuosta.

[ ] Kyllä. Kasvatan viikset, mutta en tiedä miksi.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mukana ollaan ja koko kuukauden olen viiksiä kasvattanut vaikkei se heti päälle päin näykään. Pientä tummaa haituvaa olen saanut aikaiseksi tässä kahdentoista päivän aikana. Ammattikoulusta haaveilevalla kasiluokkalaisellakin kasvaa enemmän naamassa karvaa kuin sivuunkirjoittaneella. Toisaalta ihan mukavaa, eipä tarvi tuhlata aikaa ja rahaa naamansa ajeluun, nimimerkillä samalla höylällä toista vuotta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kuinka on tänä vuonna asian laita? Laitatko lahjoituksen menemään ja kasvatat jäätävät syyspensselit siinä sivussa vai laitatko kenties lahjoituksen vain ja annat moisien rumien räkäsutien kasvattamisen muidelle vastuulle? Vai teetkö yhtään mitään?
 

DDeke

Jäsen
Mukana oltu alusta asti, mutta tänä vuonna jää väliin. Viimevuotiseen tulokseen olin niin tyytyväinen, että sai viikset jäädä ja parrankin kasvatin. Ei näitä nyt raaski pois ajella! Hengessä ollaan kuitenkin mukana ja levitetään tietoutta movemberista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
laitatko kenties lahjoituksen vain ja annat moisien rumien räkäsutien kasvattamisen muidelle vastuulle?

Pelkällä lahjoituksella mennään. Takavuosina viikset ovat kyllä marraskuussa saaneet kasvaa, mutta kuten viime vuonnakin, niin jääköön sellainen tänäkin vuonna nuorempien ja innokkaampien viiksivallujen vastuulle. Muutaman symbolisen euron aion lahjoittaa kaverille, koska viime vuoden tapaan joukkueen puolesta kasvattavat pensseleitä ja keräävät rahaa hyväntekeväisyyteen.

Kuitenkin sille miksi lainasin juuri tuon pätkän on syynsä. Onhan nimittäin niin, että kaikkein rumimmatkin viikset ovat aivan saatanan tyylikkäät ja miehekkäät.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Osallistun toisinaan keräyksiin, mutta tyylini ei ole kaupan. Viikset ja parta aina.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voisi keksiä jo jotain uutta, esim.jos kaikki osallistujat ajaisivat hiuksensa pois ja sporttaisivat ajattoman tyylikästä Kojak-kampausta, niin se olisi jo paljon jännempää.

Viiksistä tulee muutenkin mieleen vaan se polttarijuttu, jossa tulevalle sulholle laitetaan tekoviikset ennen ryyppäyksen aloitusta ja sitten kierretään örveltämässä kaupungilla, jonka jälkeen mennään saunaan. Siellä sitten ennen pyyheläpsyttelyn aloitusta paljastetaan sulholle, että kaikki ovat ajaneet pallinsa.
 

Ralph

Jäsen
En jaksanut ajaa partaa ja viiksiä pois, joten en osallistu. En halua mennä hetkeäkään babyface-lookilla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jos joku selittäisi tuon viiksijutun. Eikö evoluutio ole kehittänyt karvat syystä?
Mutta varmaan tämä on taas sitä valikoitua tieteellisyyttä. Ja syrjintää.

Pukeutukaa mieluummin naisiksi, huomio lieneisi minimissään tuhatkertainen.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos joku selittäisi tuon viiksijutun. Eikö evoluutio ole kehittänyt karvat syystä?
Mutta varmaan tämä on taas sitä valikoitua tieteellisyyttä. Ja syrjintää.
Jos sinä et ymmärrä jotain asiaa, kyse ei ole syrjinnästä vaan tyhmyydestä. Parta ja viikset ovat parinmuodostusjuttuja. Naamakarvaiset miehet saivat enemmän pesää ja sitä myötä jälkeläisiä. Koska parrakkaita naisia ei juurikaan ole, voimme tehdä täysin turvallisesti päätelmän, että se oli parinmuodostukselle ja lisääntymiselle negatiivinen asia. Vahvistan omalta osaltani näkemyksen. Turn-offia pukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös