Onnittelut TuTolle!

  • 7 902
  • 56

blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Florida Panthers
ONNITTELUT T U T O :LLE JA MYÖS VALMENTAJA LEHKOSELLE täältä pohjoisesta. Ehdottomasti paras joukkue voitti.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Applauses

Onnea Mestiksen New York Rangers! Ei epäilystä voittajasta! Oli aikakin että Turussa toveruus on hunajaa vahvempaa. Välillä näinkin. Tänä vuonna joukkue, joka ei koskaan voita mitään - voitti!

Ps. Bablon lasit kruunasi juhlat.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Tippa tuli linssiin monta kertaa junassa matkalla Helsingissä Lappiin. Niin monta matkaa joukkueen perässä ympäri maan, niin monta ilon hetkeä - ja niin monta pettymystä. Viimeinkin TuTo onnistui nousemaan voittajien joukkoon, kerta kaikkisen upean kauden jälkeen.

Kiitos TuTo, te teitte sen.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Äijät voivat vaihtua, mutta eikö voittosumma ollut yli 100 000 euroa, joten "luun" lisäksi luvassa on hiukan paukkua tulevaan? Tosin ei noilla rahoilla yksin ihmeitä tehdä.

Tuosta 100.000€ iso osa menee pelaajille ns.menestysmispalkkioihin. Näin ainakin luulen.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuosta 100.000€ iso osa menee pelaajille ns.menestysmispalkkioihin. Näin ainakin luulen.

Muistaakseni Ritari sanoi jossain finaaliottelussa, että Mestiksen voittaja kuittaa 125.000€, no väliäkö tuolla.

Mutta täältäkin vilpittömät onnittelut TuTolle, täysin ansaittu mestaruus.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Oho, tais toi meitsin viesti pikkasen mennä ohi, olin kyllä itse ihan paikan päällä kattomassa peliä ja ihan Tuton puolesta huutamassa. Harmitaa vaan pelaajien puolesta että olis kiva heidän ollu saada enemmänkin siitä kakusta kuin toi 20%..
Tais se loppu tosta meitsin viestistä unohtua, jossa piti onnitella eli ONNEA TUTO!

Heh OK, hyvä että korjasit :)

Paljonkohan tosiaan pelaajat mahtoivat tuosta summasta saada? Vielä pari viikkoa sitten Pablo Järvinen jutteli että "kai siitä voittosummasta hiukan meillekin irtoaisi", mutta vaikutti sellaiselta ettei varmuudella asian laitaa tiennyt. Mieluustihan sitä ainakin itse soisi pelaajille vaikka koko potin, mutta onhan se selvää että tuollainen 20-40% kokonaissummasta on aika lailla maksimi mitä kohtuudella voisi ajatella. Pieni seura kuitenkin ja silleen.

Arvostus tätä mestaruuden voittanutta poppoota kohtaan on kyllä meikäläisellä niin suuri, että menee sitten kuka tahansa minne tahansa, niin siitä olen varma että sydän sykkii ainakin pikkuriikkisen joka ikinen peli-ilta sille joukkueelle jossa päättyneen kauden tutolainen painaa. Oli tämä kausi niin helvetin hieno katsomossa, että noita jätkiä tulee kyllä diggaamaan aina, pelaavat he sitten missä tahansa. Vaikka Tepsissä!
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
TuTon mestarijoukkuetta voi mennä onnittelemaan:
4.4.2008 17:00-18:00 on Turussa Hamburger Börssissä kaikille kannattajille avoin tapahtuma jossa joukkue paikalla.
Kello 20:30-22:00 on samassa paikassa tapahtuma jossa paikalla pelaajien lisäksi vain TuTon porukkaa. Rebelssit pääsevät tähän tapahtumaan näyttämällä fanikorttia. Aikaisempaan tapahtumaan ei ole ikärajaa mutta jälkimmäiseen on ikäraja 18 vuotta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös