Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

  • 218 739
  • 1 890

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut tänään 8 vuotta täyttävälle blogilleni! Blogini on onnittelunsa ansainnut, sillä onhan se ollut tunteideni purkupaikka jo monien vuosien ajan. Blogini on ollut tärkeässä osassa silloin kun minulla on ollut vaikeaa, esimerkiksi äitini ja veljeni kuolemien jälkeen blogillani oli erittäin iso rooli surutyössäni.

Ja suuren ilonkin koittaessa kohdalle on blogi tarjonnut hyvän mahdollisuuden päästä fiilistelemään tunteillaan. Esimerkiksi HPK:n voittaessa Suomen mestaruuden tänä keväänä niin tuli tuonne blogiinkin paljon kirjoitettua aihetta käsitelleitä tekstejä.

Blogini on ollut mukana elämässäni jo 8 vuoden ajan, joten onnittelut sille! Ja innostus kirjoittaa blogia ei ole laantunut alkuvuosien jälkeen vaan yhä innostus tuottaa tekstiä blogiin on säilynyt suurena. Etenkin jos on kiinnostava aihe.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut Kauhajoelle ja Kauhajoen Karhu Basketille koripalloilun toisesta peräkkäisestä Suomen mestaruudestanne! Kovan vastuksen antoi Kouvot viimeisessä finaalipelissä, mutta sittenkin Kauhajoen Karhu Basket oli parempi siinäkin ottelussa. Jes!

Hyvä Kauhajoki! Kyllähän tämä vetää mielen iloiseksi minullakin vaikken nyt ihan niin suurikaan kannattaja ole.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnea Pendolle maailmanmestaruudesta ja suomenmestaruudesta samana kuukautena.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut vielä kerran kaikille suosikkijengeilleni mestaruuksista. HPK, Karhu Basket ja Leijonat! Teitte keväästäni elämäni kevään. Kiitos!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onnittelut @Punamusta tuoreesta tykätyimpien jatkislaisten TOP 20-listalle noususta. Sinun kaltaisellesi huippukirjoittajalle tuon kunnian suo!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onnea uudelle merkonomille, nimimerkille @Smitty#41. Olet nyt onnistunut valmistumaan, kaikkien vuosien jälkeen. Ei voine tuntua kuin tyrmäävän hyvältä. Isot onnittelut Lahteen!
Kiitos! Tosin sellanen pieni tarkennus että olen kylläkin etäfani stadista :)
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onnittelut lukion päättymisestä palstan uusille ylioppilaille. Hyvää duunia, kaikki jätkät! @Kynämestari, @Kaatosade, @SMT, @HogiBoi

En tiedä millainen sää teidän paikkakunnillanne on, Porissa on nyt vilpoinen ja pilvinen päivä, mutta viettäkää mukavat valmistumisjuhlat. Onnea myös jokaiselle tuleviin haasteisiin, liittyvät ne sitten jatko-opiskeluihin pyrkimiseen, töiden hakemiseen tai sekä että. Mä olen ylpeä teistä jokaisesta. Hyvä Jatkoajan nuoret!
Nyt on pakko sanoa, että joko olen antanut väärää infoa tai sitten siellä päässä on ymmärretty väärin ;) Veikkaan ensimmäistä. Aloitan syksyllä kolmannen vuoden liiketalouden perustutkinnosta. Kiitokset kuitenkin ;) Yhdyn kuitenkin tuohon onnitteluun muiden osalta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band tänään 52 vuotta, eikä edelleenkään kuulosta vanhentuneelta. Onnet!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnittelut lukion päättymisestä palstan uusille ylioppilaille. Hyvää duunia, kaikki jätkät! @Kynämestari, @Kaatosade, @SMT, @HogiBoi

En tiedä millainen sää teidän paikkakunnillanne on, Porissa on nyt vilpoinen ja pilvinen päivä, mutta viettäkää mukavat valmistumisjuhlat. Onnea myös jokaiselle tuleviin haasteisiin, liittyvät ne sitten jatko-opiskeluihin pyrkimiseen, töiden hakemiseen tai sekä että. Mä olen ylpeä teistä jokaisesta. Hyvä Jatkoajan nuoret!
Kiitos ja paljon onnea myös muille palstan ylioppilaille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt on pakko sanoa, että joko olen antanut väärää infoa tai sitten siellä päässä on ymmärretty väärin ;) Veikkaan ensimmäistä. Aloitan syksyllä kolmannen vuoden liiketalouden perustutkinnosta. Kiitokset kuitenkin ;) Yhdyn kuitenkin tuohon onnitteluun muiden osalta.
Tuoreena liiketalouden perustutkinnon suorittaneena täältä tsemppipeukut sunkin tulevalle kolmannelle vuodelle! Voin tietenkin puhua vain omasta puolestani, mutta itselleni ainakin juuri toinen vuosi oli ylivoimaisesti haastavin, stressaavin ja eniten ponnisteluja vaativin. Sen kun sai alta, niin tunsi että oltiin jo voiton puolella. Toki kolmantena vuonna oli vielä tuo pitkä 15 viikon työssäoppiminen, en sitten tiiä miten teillä. Koulukohtaisesti nää kai pääasiassa menee. Anyways, toivottavasti sinunkin kolmas vuosi menee ns. luikauksella ja saat pian pukea merkonomin lakin päähäsi
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Hyvää syntymäpäivää nyt 26-vuotiaalle nimimerkille @Smitty#41!
Kiitos! Äkkiä menee nää vuodet perkule. Tuntuu että mitä vanhemmaksi sitä tulee niin ajankulu sen kuin kiihtyy. Kannattaa ottaa kaikki nuoruudesta irti niin kauan kun siitä saa kunnian nauttia. Kerran täällä vaan eletään.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onnittelut Haukiputaan Ahmojen kasvatille Markus Nutivaaralle, joka täyttää tänään 25 vuotta.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kiitos! Äkkiä menee nää vuodet perkule. Tuntuu että mitä vanhemmaksi sitä tulee niin ajankulu sen kuin kiihtyy. Kannattaa ottaa kaikki nuoruudesta irti niin kauan kun siitä saa kunnian nauttia. Kerran täällä vaan eletään.
Omasta kokemuksesta tämä havainto on helppo allekirjoittaa, toki sellaisella lisäyksellä että ton 26 kohdilla se vauhti vasta kiihtyy. Tuntuu ettei tuosta iästä ole kuin hetkinen ja puolet olikin jo tullut lisää mittariin...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yksi parhaiten tuntemistani pelaajista joukkueessa on venäläishyökkääjä Vladimir Tarasenko, joka on muistaakseni kova painamaan maaleja
Melkeinpä ikuistettava oli ilmeeni, kun tajusin Tarasenkon painavan yli 100 kiloa suhteellisen lyhyenä miehenä. Painoon nähden.

Ettei ole vain offtopicia. Onnittelen kuitenkin koko Bluesin joukkuetta, etenkin Jay Bouweesteriä. Luulin lopettaneen jo aikoja sitten. Calgaryssä pelatessaan NHL-pelisarjan kautta nousi suosikeikseni kyseisissä peleissä. En edes muista miksi, mutta tykkäsin kovasti.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tänään haluan onnitella itseäni siitä, että verottaja hyväksyi työmatkakulujeni perusteeksi oman auton ilman sen kummempaa nikottelua. Onneksi olkoon, minä!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikael "Niilo22" Kosola täyttää tänään 37 vuotta. Haluan onnitella Nipaa itseni ja koko jatkoajan puolesta. Joten hyvää syntymäpäivää Niilo22.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Onnittelen itseäni kuningasideasta.

Vaimo on lasten kanssa reissussa, itse töiden takia kotimaisemissa.

Ovelana poikana otinkin perjantaiksi pekkasen, vuoden eka terassireissu ja häppäri tekee gutaa. Sauna lämpiää kotona ja jääkaappi täynnä tavallista ja brändylonkeroa.

Perjantain saa poreilla rauhassa ja toipua hyvin perheen paluuta varten.

Ps. Ei saa vasikoida vaimolle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös