Onnellisuusketju

  • 1 290 489
  • 7 894

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onnellisuus on luvallista jälleen vuodeksi eteenpäin.

 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen 2 viikkoa tehnyt kotona astman PEF-puhallustestiä ja tänään kävin aamulla lääkärin luona kuulemassa tulokset. Ei ole astmaa ja olen kyllä tosi onnellinen ja kiitollinen siitä. Yskä mikä minulla oli (ei ole enää), oli peräisin joulukuun alussa olleesta alkavasta keuhkokuumeesta. Keuhkot olivat tänään normaalit kun lääkäri niitä kuunteli.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Koko alkuvuosi tapeltu uuden asiakkuuden kanssa. Syistä ja toisista emme päässet heti kelkkaan mukaan.

Eilen viime tingassa saimme homman toimimaan, tänään satelee kiitoksia. Ehkä ne 50-60h duuniviikot on sen arvoisia. Näitä hommia tehty ~25v ja on yksi haastavimmista, mutta samalla mielenkiintoisimmista jutuista missä olen ollut mukana. Joka päivä tulee jotain uutta.

Kyllä tää tästä, vaikka hommia edelleen riittää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä olen onnellinen? No siitä, että saan vihdoinkin Ketterän parin vuoden takaisen Henry Karjalaisen kotipaidan. Sillä nostettiin kannua, ja Henry Karjalainen on se suurin suosikkipelaajani Ketterässä.

Tästä paidasta käytiin neuvotteluja jo viime syksynä, silloin kauppa ei toteutunut. Mutta nyt toteutui, kun tahtotilat ja tarjoukset kohtasivat. Terveiset ja kiitokset myyjälle tätäkin kautta, jos tätä luet, hyvinhän tässä kävi. Kaikki ovat onnellisia.

On kyllä tosi mageeta, kun on karjalainen seura ja selässä on Karjalainen. Ja vielä Henry Karjalainen, upea pelaaja. Tuo paita on ihan täysi kymppi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nämä elokuun lomat on ihan parhaita.

Istun mökin terassilla, luen kirjaa. On lämmin. Kuikka huutelee jossain järven toisella puolella. Muut katsoo sisällä Netflixiä. Nautin kun saan vaan olla. Kirja, järvi, aurinko ja mä.

Kävin uimassa, sauna lämpiää. Käydään taas uimassa. Illasta grillataan makkaraa. Pelataan korttia. Kukaan ei ole humalassa.

Pääsen taas aamu-uinnille hyvin nukutun yön jälkeen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lisätään vielä edelliseen: kävin Jokerit Storessa. Paidaksi tuli #27.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yhdyn edelliseen (en kirjaimellisesti tietyistä syistä). Ei juuri lainkaan hyttysiä mökillä. Taidan jatkossakin pitää lomaa myös elokuussa kun koulut alkaa. Ei pelkoa että omat tai siskon lapset tänne eksyisivät.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus ihminen on hetken onnellinen. Nyt vaan on jotenkin seesteinen ja hyvä olo, kaiken keskellä. Aurinko paistaa, pientä pakkasta. Lenkillä kävin ja tuli ihan hyvä lenkki. Ruoka on valmiina jo eiliseltä (mifu-kasviskiusaus) ettei tarvitse kuin lämmittää. Työjutut luistaa ja tekstiä tulee melko helposti. Ja olen varma että se on järkevää. Inspiraatio hallussa...
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Eilen riehaannuin taas kerran aivan kohtuuttomasti työhön liittyvistä asioista. Kauhea tuska, verenpaine ja hiki - vaikka ovat vain työjuttuja. Rauhoituttuani sain jonkinlaisen zen-hetken - jonka voi kiteyttää seuraavaan: Katselen ihan rauhassa uutta duunipaikkaa, ja laitan hakemuksia menemään kunhan sopivia ilmaantuu. Siihen saakka kuin tämän firman hattu päässä kompastelen, niin hoidan hommat vähintäänkin tyydyttävällä tasolla, enkä taistele tuulimyllyjä vastaan. Hoidan hommat vähäeleisen asiallisesti, ilman turhaa sekoilua, ja katselen uutta. Saavutin aivan hyvän ja onnellisen olotilan, kun tajusin kaiken tämän.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joskus ihminen on hetken onnellinen.
Eikä tietenkään pidä unohtaa hetken onnellisuuteen vaikuttavia perusarjen tekijöitä. Ihanaa miestä, yllättävän hyvää suhdetta hänen lapseensa ja ettei meidän taloudessa ole huolia rahasta. Arki on rauhaisaa ja perustuu hyväksi todettuihin käytänteisiin. Tietenkin välillä tulee ristiriitoja ja pahaakin mieltä mutta se on elämää... Ei sen enempää.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Pääsin tänään puhaltamaan u17 sm-sarja koripallo-ottelun.
Aikoinaan kun aloittelin tuomaroinnin niin mietin että jos vaikka minejä tai korkeintaan c-junnujen pelejä
puhaltelisi.
Oli kyllä hieno kokemus ja pääsi aistimaan sitä pelin kovuutta ja intesiteettiä suhteessa aluesarjoihin.
Tämän kokemuksen jälkeen arvostus noita korisliiga ja muita huipputuomareita lajista riippumatta vaan nousee.
Eiköhän meikäläisen paikka kuitenkin ole noissa vähän "helpommissa" peleissä, mutta oli kokemuksena todella nautittava.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vitsi että on ihana tunne olla ihastunut, jos vaikka tässä vaiheessa vaan ihan vähän. Edellisestä kerrasta kun ehti kulua niin monta vuotta, että sitä melkein unohti että tässä fiiliksessä pelkkä ihastuksen hymyn näkeminen tai äänen kuuleminen saa kaiken tuntumaan 2x paremmalta.

Vaikka tästä(kään) ei lopulta mitään kehkeytyisi ja jatkaisin sinkkuna seilaamista kolmannenkymmenentoisen ikävuotenikin, niin ainakin tää on vahvistus sille, että sydämeni ei ole suinkaan kovettunut, vaan siellä on edelleen paljon rakkautta antaa, joka odottaa vain vastaanottajaansa.

Kyllä yksi näistä mun lukuisista ihastuksista kuitenkin lopulta johtaa rakastumiseen, fiilikseen jota en ole mun 30 vuodessa vielä kokenut kuin kertaalleen "mielikuvitustasolla". Ja kun tämä rakastuminen aikanaan tapahtuu, sen ihmisen kanssa haluan tanssia jos mahdollista, hautaan asti. Mitkään yhden yön säädöt tai pätkäsuhteet ei ole mun juttu, avoimesta suhteesta puhumattakaan. Olen luonteeltani lojaali individuaali, joka toivoisi rakkauden roihahtaessa sen liekin säilyvän niin pitkään kuin meissä molemmissa henki pihisee.

Mutta niin, tämän halusin laittaa onnellisuusketjuun, koska vähintään ilmassa on kemiaa, vetovoimaa ja pikkiriikkisen ihastuksen alkua, tätä viimeistä ainakin omalta osalta. Ja ei tämä nainen nyt ainakaan välttele keskustelu- tai katsekontaktia minun kanssa. Päinvastoin. Puolin toisin koko ajan pientä silmäpeliä.

Koska kyseessä on kuitenkin tuore työkolleega, varsinkaan siksi en halua vedellä mutkia suoraksi tai tehdä liian pikaisia johtopäätöksiä. Joillain ne työromanssit ovat toimineet, mutta olen täältä jatkoajastakin saanut lukea, että kun ne ovat menneet päin honkia, tunnelma töissä on ollut sen jälkeen noh, kiusallinen.

Siispä lähden viemään tätä pitemmälle, ainoastaan jos se tuntuu oikealta ja luontevalta. Jos niin päätän tehdä, niin kaipa se aloite on vain osattava silloin tehdä, neljän vuoden takaisesta kantapään kautta opin saaneena.

Juuri nyt kolmen yhteisen vuoron jälkeen, olen toistaiseksi keskittynyt nauttimaan saamistani katseista ja olemaan hänelle hyvä työkaveri. Ens viikon talviloman jälkeisellä viikolla onkin sit kosolti yhteistä aikaa tämän naisen kanssa, joten saapa nähdä missä fiiliksissä mennään sen viikon jälkeen.

Anyway, tätä tunnetta oli ikävä. Siksi on helppo olla onnellinen pienestä!

PS. On jotenkin vähän ironista että kun latasin viime viikolla viimein Tinderin puhelimeeni, niin vain muutama päivä sen jälkeen reaalielämän puolelta löytyi jotain, mitä Tinderillä ei ole ollut toistaiseksi tarjota. Potentiaalinen "matchi".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jaahas, Breeze takaisin omassa ketjussaan i assume?

Tällä hetkellä on vaan niin monta syytä olla onnellinen:

-Töihin on oikeesti ihan mukava mennä joka päivä kun työkaverit on mukavia ja työpäivät mielekkäitä. Voi kunpa saisin jatkaa tuolla... kysyin siis jo, mutta vielä se ei ole varmaa syystä jota en saa kailottaa julkisuuteen.

-Pomoni antoi siunauksen vajaan kahden viikon päästä odottavalle keikalle, eli saan tulla keikkaa seuraavana keskiviikkona myöhemmin töihin. Sanoi vielä näin "Totta kai sun on päästävä sinne konserttiin". On mulla kiva pomo! Lippu tuli tosiaan hommattua fansalen kautta heti kun pääsin töistä.

-Liigan ja SHL:n playoffit alkaa vihdoin! Näitä pelejä on odotettu niistä syksyn pimeistä illoista asti. Ah, niin ihanaa ja Nordiksen game 2:een löytyy kans jo lippu takataskusta!

-Kevään lämpöiset kelit lähestyy viikko viikolta pitkän ja kylmän talven jälkeen. Kohta on kevättä rinnassa, en malta oottaa!

-Ylihuomenna juhlitaan parhaan ystävän pyöreitä ja parin viikon päästä toisen ystävän pyöreitä. Näitä molempia kekkereitä odotan innolla!

Elämä hymyilee as of late :)
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jaahas, Breeze takaisin omassa ketjussaan i assume?

Tällä hetkellä on vaan niin monta syytä olla onnellinen:

-Töihin on oikeesti ihan mukava mennä joka päivä kun työkaverit on mukavia ja työpäivät mielekkäitä. Voi kunpa saisin jatkaa tuolla... kysyin siis jo, mutta vielä se ei ole varmaa syystä jota en saa kailottaa julkisuuteen.

-Pomoni antoi siunauksen vajaan kahden viikon päästä odottavalle keikalle, eli saan tulla keikkaa seuraavana keskiviikkona myöhemmin töihin. Sanoi vielä näin "Totta kai sun on päästävä sinne konserttiin". On mulla kiva pomo! Lippu tuli tosiaan hommattua fansalen kautta heti kun pääsin töistä.

-Liigan ja SHL:n playoffit alkaa vihdoin! Näitä pelejä on odotettu niistä syksyn pimeistä illoista asti. Ah, niin ihanaa ja Nordiksen game 2:een löytyy kans jo lippu takataskusta!

-Kevään lämpöiset kelit lähestyy viikko viikolta pitkän ja kylmän talven jälkeen. Kohta on kevättä rinnassa, en malta oottaa!

-Ylihuomenna juhlitaan parhaan ystävän pyöreitä ja parin viikon päästä toisen ystävän pyöreitä. Näitä molempia kekkereitä odotan innolla!

Elämä hymyilee as of late :)
Breeze + onnellisuusketju = kova kombo- ketju, ei vaiskaan, hienoa tulevaisuutta teille!
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kalevan Pallo menee jatkoon, ja Manchester United menee jatkoon...tää oli hyvä päivä =).
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olkapää tuntuu kuntoutuvan, kunhan muistaa välillä kuunnella kivun merkkejä ja antaa lepoakin. Eipä ne rakenteelliset viat korjaannu, mutta onpahan kivuttomampi ja mikä tärkeintä, pystyy edes joten kuten heittämään palloa. Pesäpalloa hautaan asti.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Auto meni heittämällä katsastuksesta läpi. Toki kyseessä on vain 50t (vm 2015) ajettu Golf, niin eipä muuta voi edes odottaa.

Pieniä iloja ne tämäkin. Pääsee taas mökille. Muuhun en tota käytännössä tarvitse.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Porissa paistaa aurinko, ei tippaakaan lunta.

Kylmä tuuli vähän vie lämpöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös