Onko Veikkauksen jokeriarvonta kusetusta?

• 1 219
  • 1

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Niin. Ensinnäkin siinä tulee päävoittoja tosi harvoin. Yleensä isoin voitto on 5 oikei. Tosin Jokeria varmaan pelataankin huomattavasti vähemmän kuin esim lottoa, joten oasltaan se selittyy sillä. Jokerilla kierrosvaihto vuonna 2000 oli keskimäärin 8 mmk, kun Lotolla se oli 50 mmk.

Mutta eniten mua epäilyttää kyllä se itse arvonta. Joku epämääräinen mööpeli pyörittää numerokiekkoja, jotka sitte vaan "yhtäkkiä pysähtelevät". Eikä epäuskoiselle kansalle näytetä arvonnan sattumanvaraisuutta, kuten esim lotossa. Kaikkihan uskovat hedelmäpelinkin sattumanvaraisuuteen..?

No, mä pelaan jokrua silti kestona omalla puhelinnumerolla. Ja kaksi kertaa on ollut lähellä, eli käynyt näin:

mun numero (esim.) 1111111, oikea numero 1211198.

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No jos haluttaisiin ihan täysin sattumanvaraiset numerot, niin sehän onnistuis esim. koodaamalla tietokoneelle n. 10-20 rivin koodi, joka sitten repäsis tarvittavan määrän numeroita.

Tämmönen tehtiin koulussa ya:lla, ja oiskohan aikaa mennyt puolisentuntia, muttaku ihmiset eivät luottaisivat tämmöseen tietokone-jutskaan. Välittömästi alkais epäilykset, että siihen syötetään valmiiksi se numerosarja etc. vastaavia.

RAY:n peleistä sen verran, että niissä voittosuhde on 1:5.

Lotossa se on aivan sairaan pieni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy