Onko Sinulla TV-lupa? (virhe)

• 843
  • 5

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei mitaan lupia! Ovathan ne pari kertaa kayneet oven takana ja kerran soittivatkin, mutta mina en antaudu taistelutta. Omatunto ei soimaa. Niin, ja olenkos vaittanyt muka, etta mulla olisi telkkari? ;)

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt itse asiassa hävettää: ei ole minullakaan. On ollut suunnitelmissa saada se maksuun, mutta en ole saanut aikaiseksi. Varsinkin kun se on niin käsittämättömän helppoa jättää maksamatta. Vanhassa asumuksessani kävi aikoinaan lupatarkastaja, mutta silloinen kämppäkaverini ilmoitti asunnossa olevan menossa yksityistilaisuus (!) eikä päästänyt tarkastajaa sisään. Ei koira perään haukkunut.

Opiskelijan tuloilla ei mielestäni ole suuri synti lupaa maksamatta jättää, mutta kun tässä on nykyään työelämässä niin omatunto alkaa kolkuttelemaan. Yleisradio kun on mielestäni tarpeellinen laitos.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen hivenen yksinkertainen yksilö ja laitan tämän saman tekstin tuosta äänestysosiosta tähänkin, koska haluan maksimoida hengentuotteeni julkisuuden.

Eli:

Niin, minulla ei ihan oikeasti ole televisiota. Oikeastaan aikaakaan sen seuraamiseen ei pahemmin olisi, torstai taitaa olla ainut päivä, jota ei ole buukattu kalenterissani ja sekin puute korjaantuu tyttöystävän toimesta. Jaa, että harmittaako? No ei oikeastaan. Jokunen Nhl-matsi olisi hauska nähdä, yöllä kun ei viitsi tuttavia häiritä. Arvokisojen kanssa ei tule ongelmia, ja HN:n aikoihin minulla on muita menoja. No sen verran annan periksi, että olisi hauska tietää minkä näköisiä nuo nais tv-kasvot ovat, joita laitetaan järjestykseen eri äänestyksissä...

Ja oikein raamien kanssa. Kyllä nyt kelpaa.

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
En maksa vaikka mikä olisi!!! Ei ole kysymys rahasta vaan periaatteesta! Tai no, rahasta myöskin kun kerta köyhä ollaan... :(

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy