Onko palstalla tylsää, ilman SV veinikretskin nasevia kirjoituksia?

  • 2 064
  • 14

Onko palstalla tylsää, ilman veiniä?

  • Ihan helvetin tylsää

    Ääniä: 27 19,4%
  • On tylsää

    Ääniä: 19 13,7%
  • vähän vain tylsää

    Ääniä: 37 26,6%
  • tylsää on joka tapauksessa

    Ääniä: 56 40,3%

  • Äänestäjiä
    139

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kuten annoin julkituoda otsakkeesta, mitä mieltä. Omasta mielestä palsta kuolee kurjuuteen, kun veini ei heitä yksinkertaisia mielipiteitään. Mitä mieltä muut? (veinin vastustajat älkööt vaivautukoot :)

edit. ideaa äänestykseen en saanut Tallinnasta, vaan puhelinkeskustelun jälkimainingeissa eräältä Jokerifanilta Heltsinkistä.
 
Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Olkku kirjoitti:
Kuten annoin julkituoda otsakkeesta, mitä mieltä. Omasta mielestä palsta kuolee kurjuuteen, kun veini ei heitä yksinkertaisia mielipiteitään. Mitä mieltä muut? (veinin vastustajat älkööt vaivautukoot :)

Pahkasiassa oli joskus tutkittu ydinvoiman suosiota. Ensimmäisessä gallupissa kysyttiin "kannatatteko ydinvoimaa?" Kannatus oli vähäistä.

Toisella kerralla asia muotoiltiin "kannatatteko ydinvoimaa, vai annanko katkoa kätenne?" Tulokset olivat huomattavan positiivisia.

Eli kysyt mitä mieltä olemme siitä, että SV veinikretski on bännissä. Vastata emme kuitenkaan saa, mikäli emme ole asiasta mieltämme pahoittaneet.

Muistikuvani Suuresta ja mahtavasta ovat hataria, mutta sanoisin silti, että ei edes Neuvostoliitossa.

Ja vastaan: en ole huomannutkaan bannia ennen tätä. Kyseisen nimimerkin olemassolosta olen tietoinen, mutta käsittääkseni hän osallistuu vain muutaman aiheen käsittelyyn, ja ne tapaavat olla juuri niitä, joissa minä en ole mukana. Yhden nimimerkin jäähy ei näy kentällä. Meitähän on sentään tuhansia.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veinin tavanneena voin sanoa, että mielummin tapaisin tuon hienon ja mukavan miehen ihan tuopin ääressä ja kaikessa rauhassa. Aivan kamalasti en täällä jatkoaika.com:issa ole veiniä kaivannut, varsinkaan näin kauden alettua. Syksy muutenkin tuntuu olevan kovin kiireistä aikaa.

-duud-
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hannes_ko kirjoitti:
Ja vastaan: en ole huomannutkaan bannia ennen tätä. Kyseisen nimimerkin olemassolosta olen tietoinen, mutta käsittääkseni hän osallistuu vain muutaman aiheen käsittelyyn, ja ne tapaavat olla juuri niitä, joissa minä en ole mukana. Yhden nimimerkin jäähy ei näy kentällä. Meitähän on sentään tuhansia.

Näinpä näin. Enpä itsekään monesti mieti kenelle vastaan tai kenen kanssa kinastelen. Tuossapa onkin näiden keskustelupalstojen riemu ja raikkaus. Kuka tahansa voi jutustella mitä tahansa. Nimistä ja titteleistä viis. Olo on kuin turkkilaisessa saunassa.

piis'n'happiness

-duud-
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyvä äiä on kyseessä mutta täytynee silti sanoa että "krokotiilin kyyneleet".

Miksei vastaavaa äänestystä järjestetty kun minä sain aikanaan mittavan viikon pituisen pelikiellon?

En ala.

Två alar.

~BREASTS!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nyt vasta huomasin veinin saaneen penalttia ja olin pakotettu tsekkaamaan viestihistoriasta, että minkä vuoksi. Eli, omalla kohdallani palsta ei ole ainakaan tylsemmäksi muuttunut...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
suurivisiiri veini on kyllä kova jehu joo... mutta, eipä suurennella asioita. Ei meidän kenenkään nettikyrpä ole niin iso, että muilta menisi halut kirjoittaa tänne, jos joku ei ole läsnä. Veini palaa sitten kun palaa. That's it. Voisinhan minäkin itkeä, että tää on mälsä palsta, kun Mr. Tunkki ei ole enää sulostuttamassa jutuillaan.

Kuten ihana egomiehemme Golden AWe tokaisi, niin kuka kaipasi häntä, kun hän oli poissa? Goldenilla on myös todella hersyvät sovinistiset juttunsa, hieman eri tavalla kuin veinillä. veini tosin on raumalaisempi, mutta entä sitten?

Tämä paikka on täynnä ainakin 50 erittäin hersyvän persoonan juttuja ja myös pienemmillä staroilla tulee hyvää tuubaa.

Että silleen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heh, annetut äänestysvaihtoehdot olivat ehkä hieman johdattelevia...Eihän täällä nyt tylsää ole, koskaan! :D

MODERAATTORIT: "Sv veinikretski taas sai reilu puoli vuotta sitten kuukauden pelikiellon turhuuksista palstalla ja silloin pelikielto toi toivotun tuloksen, joten kokeilemme samaa lääkettä uudestaan nyt kun ote on taas lipsunut."

Öö, mistä 'turhuuksista' mahtaa olla kyse? Eikös ko. herra ole tuonut juuri hilpeyttä alottamillaan ketjuilla ja kommenteilla? No, ehken ole riittävän intensiivisesti seurannut hänen edesottamuksiaan, joten paha ottaa kantaa.

Sinänsä olisi asiallista tietää moderaattoreiden 'turhuuden' määritelmä, että tietäisi varoa moista. Itse ainakin olen sekä paskanpuhuja että tyhjännauraja - joten....
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei täällä ole ollenkaan tylsää. Ja tämä siis täysin rehellinen vastaus. Ei minulla mitään herra suurvisiiriä vastaan ole, päinvastoin. Ihan piristävä kirjoittaja, mutta ei tämän palstan viihdearvo mielestäni ole kenenkään yksittäisen kirjoittajan varassa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Kyllä!
Miksi kaikkien pitää olla samaan muottiin RYpistettuja hmv persoonia?
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
En ole veinin vastustaja. Silti vastaan että eipä yhden hemmon puuttumista juurikaan huomaa, ei edes Tunkin.
mauri kirjoitti:
Öö, mistä 'turhuuksista' mahtaa olla kyse? Eikös ko. herra ole tuonut juuri hilpeyttä alottamillaan ketjuilla ja kommenteilla? No, ehken ole riittävän intensiivisesti seurannut hänen edesottamuksiaan, joten paha ottaa kantaa.

Sinänsä olisi asiallista tietää moderaattoreiden 'turhuuden' määritelmä, että tietäisi varoa moista. Itse ainakin olen sekä paskanpuhuja että tyhjännauraja - joten....
Vakavasti puhuen, kyllä sen tietää mistä turhuuksista oli kyse. Tietää ja ymmärtää jos vain löytyy tahtoa tietämiseen ja ymmärtämiseen.

Jatkoajasta löytyy ihan riittävästi kanavia, eli ketjuja, siihen että pelehtii niissä. Ei joka paikkaan kannata tunkea.

PS. Paraskin puhuja...
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä oikeastaan ole sen tylsempää kuin ennenkään. Enemmän kaihertaa Kaiserin kirjoitusoikeuksien poisto kuin veinin aresti.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tilanne on sama Veinillä tai ilman. Ko. kirjoittajan jutut on useimmiten melko samanlaisia eivätkä aina niin hauskojakaan. Kirjoituksista paistaa perusjuoni joka kerta samanlaisena. Vähän kuin vanha mies koittaisi olla taas pikkupoika. Itse olen kai sitten tylsä tai yksinkertainen, mutta enpähän viitsisi mittailla juttujeni tasoa täällä.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
On se Veini mielestäni piristävä ilmestys kirjoituksineen. Mielikuvitusta kaverilla ainakin on :D. Oikeasti! Kai se kuukausi aikanaan ohi menee ja onhan ihmisillä yhä mahdollisuus kaikesta huolimatta keskustella kaverin kanssa, vaikkakaan ei Jatkoajassa. Kaipailee kyllä kirjoituksia hän!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös