Onko näistä jo kerrottu täällä ?

• 2 121
  • 9

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No mutta Paananen.

Eikös eilen juuri tullut selväksi Banhamin liittyneen Jokereiden miehistöön useiden muiden nimekkäiden vahvistusten lailla.

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Katso cowboy, mikä on Paanasen kannattama seura.

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis....

Kuuluuko Paananen näihin "landelta" muuttaneihin tzadin juppeihin jotka täällä ovatkin provokaatiot mielessä?
No jokainen taaplaa tyylillään, onhan minullakin vielä mukavaa kun pudotimme Jokerit.

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parahin Cowboy,

Olen kyllä ihan syntyperäinen "hesalainen" (lue: Tzadilainen), mutta en koe mitenkään tarvetta korostaa/olla korostamatta sitä. Jupiksikaan en itseäni tunnista.

Vielä kerran: Onnittelut Kärpille välieräpaikasta.

Eikös toi provosointi ole aika yleistä näillä sivuilla; en ole huomannut siinä eroa a) kannattajan syntymäkunnan tai b) suosikkijoukkueen välillä

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valitettavasti se on juuri sitä

Mutta et sinäkin, kun olin ymmärtänyt sinun kirjoittelevan asia linjalla, mutta olen erehtynyt elämässä ennenkin.

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
SM-Liigan syvällinen analyysi

Olen kyllä ihan syntyperäinen "hesalainen"

Minä en tiennytkään, että on olemassa syntyperäisiä "hesalaisia". Nykyään ilmeisesti on, kaikkea sitä oppii.

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, taas sitä joutuu selittelemään.
En viitsinyt käyttää sanaa stadi, koska se lasketaan provokaatioksi. Ja hesalaisen ympärille on tietysti pakko laittaa lainausmerkit, ettei tulisi väärinkäsityksiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy