Aattelin avata tälläisen ketjun jossa voitaisiin keskustella Kerhon maalivahtipelistä.
On paljon puhuttu siitä onko Kerhon nykyinen maalivahtikolmikko riittävän hyvä, riittävän pitkälle.
Itse ainakin lähden luottavaisin mielin kauteen.
Tänään olleen HPK-TPS-pelin perusteella olen luottavainen edelleenkin.
Wiikman pelasi hyvän pelin. Otti pari mukavaa koppia, eikä liikaa hötkyillyt.
Kiprusoffin maalille ei oikeastaan voinut mitään. Lisäksi mielestäni kuului sellanen klak-ääni, jonka perusteella kiekko osui matkalla johonkin ja mahdollisesti vaihtoi hieman suuntaansa. Tiedä häntä.
Wiikman osoitti jo viime kaudella olevansa liigakelpoinen vahti, syrjäyttämällä HJ:n.
Odotan Rämön otteiden näkemistä paikan päällä, mutta viime kauden TV-pelien ja tilastojen perusteella Rämö osoitti, että pystyy torjumaan huonohkon puolustuksen takana, kiekkosateessa.
Väreestä en oikein osaa sanoa mitään. Ehkä joku muu osaa?
--
Avaro
On paljon puhuttu siitä onko Kerhon nykyinen maalivahtikolmikko riittävän hyvä, riittävän pitkälle.
Itse ainakin lähden luottavaisin mielin kauteen.
Tänään olleen HPK-TPS-pelin perusteella olen luottavainen edelleenkin.
Wiikman pelasi hyvän pelin. Otti pari mukavaa koppia, eikä liikaa hötkyillyt.
Kiprusoffin maalille ei oikeastaan voinut mitään. Lisäksi mielestäni kuului sellanen klak-ääni, jonka perusteella kiekko osui matkalla johonkin ja mahdollisesti vaihtoi hieman suuntaansa. Tiedä häntä.
Wiikman osoitti jo viime kaudella olevansa liigakelpoinen vahti, syrjäyttämällä HJ:n.
Odotan Rämön otteiden näkemistä paikan päällä, mutta viime kauden TV-pelien ja tilastojen perusteella Rämö osoitti, että pystyy torjumaan huonohkon puolustuksen takana, kiekkosateessa.
Väreestä en oikein osaa sanoa mitään. Ehkä joku muu osaa?
--
Avaro