Onko Kai Rautio olemassa?

  • 56 381
  • 184

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kai Rautio kertoo Jatkoajan toimitukselle tämänvuotisten jääkiekon MM-kisojen olevan kovatasoiset. Mutta jutussa on vain arkistokuva Rautiosta HPK-valmentajana eli tästä kaverista on hyvin vaikea saada nykyaikaista kuvaa. Tämä on hyvin epäilyttävää, kuten vanha historianopeni olisi todennut.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onhan tuo olemassa! Minulla on jopa (tavallaan) todistusaineistoa: Tapasin joskus 97-98 hämeenlinnaisen, joka oli nimennyt kahvinkeittimensä Kai Raution mukaan "Kairaksi", koska "vittu ikinä voi olla varma mitä paskaa sieltä tulee". Ja hirveän vaikea mun on kuvitella, että millekään kuvittelliselle olennolle tehtäisiiin mitään artefakteja, kun ei niin ole vielä ikinä maailmanhistoriassa käynyt muutenkaan.

(Toki on mahdollista, että hämeenlinnalainen valehteli, ovat nimittäin kovia siinä,)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mielenkiintoinen on myös tämä lempinimien keissi. Kuka on tämä ''Ratu'' ja mikä sen suhde on ''Kairaan''? Oma villi veikkaukseni liittyy vapaamuurarien salaviesteihin, joiden oleellinen osa on toistaiseksi fiktiivinen hahmo nimeltä Kai Rautio.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
JUURI NYT!

Pohjantähti Areenalla.
 

Liitteet

  • IMG_20191109_170700.jpg
    IMG_20191109_170700.jpg
    244,5 KB · kertaa luettu: 380

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuossa muutama vuosi sitten olin opettamassa Hämeenlinnassa luokkaa, johon kuului myös Kai Raution tytär. Sanoi, että isä on töissä jääkiekkovalmentajana Prahassa. Kyseessä siis KHL-joukkue Lev Praha, jonka pääkoutsina oli Kari Jalonen.

Olen nähnyt tämän ketjun aiheen ihan myös livenä, taas opetushommien yhteydessä. Vastaus ketjun kysymykseen on siis selvä: on olemassa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kai Rautio saattaa olla olemassa. Ainakin hänet on nimeltä mainittu otsikossa ja pari kertaa jutussa. Juttu on harmillisesti vain tilaajille, mutta voin kertoa, että siitä ei löydy kuvamateriaalia Kai Rautiosta, eikä myöskään käy ilmi mitään titteliä tai muutakaan, joka kuvaisi Kai Rautiota. Paitsi hämeenlinnalaisuus.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös