Onko jatkoaika tuonut elämääsi sisältöä?

• 1 634
  • 8

Onko jatkoaika tuonut elämääsi sisältöä?

• On tuonut ja olen tavannut muita nimimerkkejä.

Ääniä: 43 26,1%
  • On tuonut, mutta haluan pysytellä tuntemattomana.

Ääniä: 43 26,1%
  • Ei ole tuonut sisältöä, mutta mielenkiinnolla osallistun keskusteluihin

Ääniä: 34 20,6%
  • Ei ole tuonut, enkä halua tavata ketään nimimerkkiä, "siviilissä".

Ääniä: 11 6,7%
  • On-, tai ei yks hailee. Tämä on keskustelupalsta muiden joukossa.

Ääniä: 34 20,6%

• Äänestäjiä
    165

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämmöistä alkaisin kyselemään. Oletko osallistunut jatkoajan kirjoittajien tapaamisiin, vai haluatko pysytellä anonyyminä nimimerkkinä palstalla. Voisitko edes harkita tapaavasi muita palstakirjoittajia, vai oletko ehdottomasti nimimerkkisi suojassa, tuntemattomana suuruutena.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sehän on luonnollisestikin tuo ensimmäinen vaihtoehto. On tuonut sisältöä, paljon uutta tietoa ja näkemystä ihmisten mielipiteisiin, myös kehittänyt (ehkä) jonkinnäköistä sanavalmiutta. Kyllä tämä varsin kattavana keskustelupaikkana toimii, en ainakaan parempaan ole toistaiseksi törmännyt. Täällä on vähän jokaisen eri alan asiantuntijoita, jossain määrin. Osaan tietoon nyt tietysti kannattaa suhtautua melko varauksella. Persoonallisuutta ei ainakaan puutu.

Ihmisiä olen tavannutkin, ehkä n. 10+ henkilöä, en ole pitänyt listaa. Jatkossakin tapaan, koska ei minulla ole mitään syytä lymyillä nimimerkkini takana, vaikka outouksia kenties välillä lauonkin. En häpeä olla minä, joten eikun baanalle.

Isompiinkin tapaamisiin uskallaudun, jos vaan ajankohta mallaa ja rahat riittää. Meinaan, halvaksi ei varmasti tulisi, on täällä sentasoisia kaatajia (en sano minkä), että halvalla ei pääsisi itsekään.

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuonut kyllä. Maailmalla tapahtuneista asioista luen luonnollisesti ensimmäisenä täältä. Ja kyllä sitä on tullut kaikenlaista opittuakin täältä. Siviilissä olen tavannut vain kaksi nimimerkkiä, veljeni ja yhden kaverin kaverin, jotka molemmat olisin tavannut ilman Jatkoaikaakin. Olisi tietysti hauska tavata muutakin porukkaa, muttei ikinä ole ollut siihen oikein mahdollisuutta. Mielelläni olisin mukana seuraavissa tapaamisissa, jotka ovat pääkaupunkiseudun lähellä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On tuonut sisältöä: ennen kaikkea uusien ystävien muodossa! Ja onhan tämä hyvä saitti saada ajankohtaista infoa lajista, jota ahkeraan tulee seurattua. Ja hieman taidan siinä sivussa puhua paskaakin vapaalla puolella. Heh.

Viimeksi muokattu:

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Jos ei ole tuonut muuta,niin ainakin enemmän vitutusta elämään.Hieman ironiaa,totuutta unohtamatta;)
Mielenkiintoisia ketjuja jaksaa lukea,nuo väittely yms ketjut ovat pidemmän päälle puuduttavia,mutta tietysti pakko aukoa päätäni niissäkin.

Bandana

Jäsen
En nyt sanoisi, että varsinaisesti on tuonut elämään hirveästi uutta sisältöä, vaikka Jatkoaika nyt kuuluukin päivittäisiin rutiineihin.

Loppujen lopuksi se on vain keskustelupalsta muiden joukossa, joskin varsin hyvä sellainen.

Muita nimimerkkejä on tullut tavattua suhteellisen paljon. E:n lukemiin ei vielä päästä, mutta ehkä sellaiset 25 spämmääjää tullut tavattua. Kaikki hyviä jätkiä (paitsi ehkä Tommy). Noei.

Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
En voi sanoa, että tämä olisi tuonut elämään sisältöä. Enkä halua tavata täältä ketään. Paljon täällä on toki mielenkiintoisia henkilöitä mielipiteineen, kuten vaikkapa scholl ja ervatsalo.

Hauskaa ajatustenvaihtoa aika ajoin mutta kuitenkin mulle tää on vaan keskustelupalsta muiden joukossa (sillä erotuksella että en käytännössä muilla palstoilla käy). Jatkoaika toimii useinmiten pienenä breikkinä työn lomassa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tavallaan on ja tavallaan ei.

Siinä mielessä palsta on tuonut sisältöä elämääni, että tästä on tullut eräs päivittäisistä rutiineista - toisaalta tämä on myös negatiivinen asia, tämä rutiini tuntuu toisinaan muodostuneen liiankin hallitsevaksi osaksi päivittäistä toimintaa.

Toisaalta olen myös tutustunut palstan kautta useisiin mielenkiintoisiin persooniin, osan kanssa ollaan käyty palstaväittelyiden ohella keskusteluja yksityisviesteitse ja osan olen saanut kunnian tavata ihan livenäkin - monasti nämä livetaapamisetkin ovat johtaneet antoisiin keskusteluihin ja huomioihin.

Kokonaisuudessaan palsta on kuitenkin antanut minulle enemmän kuin "ottanut" minulta.

vlad.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On ehdottomasti tuonut ainakin jotain elämääni. Toki merkitys on vaihdellut elämäntilanteen mukaan.

En kuitenkaan vastannut kysymyksiin mitään, koska en ole tavannut ketään Jatkoaikaan kirjoittavaa, mutta ei minulla silti ole mitään tietoista pyrkimystä pysytellä anonyyminä. Ei ole vain tullut luontevaa tai sopivaa tilannetta tavata muita. Voin kuitenkin hyvin kuvitella joskus osallistuvani johonkin yhteiseen rientoon - esim. JA Seniorien tapaamiseen jahka ensin täytän 35...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy