Ongelmat kirjautumisessa

  • 1 152
  • 4

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähettänyt käyttäjä JanJ

Ai että Mr. Bungle. Entäs Fantomas? Vielä pikkaisen oudompaa (edelleen Mike Patton).
Tai jos oikein sekavaa haluat, osta Mike Pattonin Adult themes for voice.
Noh, tuossa Mr. Bunglessa on vielä ihan tarpeeksi pureskeltavaa. Jos se alkaa joskus kuulostaa arkipäiväiseltä, niin sitten kokeilen Fantomasia.

Mistä muuten johtuu, että minun pitää kirjautua uudelleen sisään jokaista postausta varten?
 

JanJ

Jäsen
Minulla on sama juttu, pitää koko ajan kirjautua sisään kun haluaa vastata viesteihin.
Ärsyttävää.

Niin, Fantomas ja tuo Adult themes for voice-levy ovat siitä erikoisia että niissä ei lauleta vaan äännellään. ihme mölinää suurin osa. Adult themes for voicen yksi "biisi" on äänitettä Hotelli Sorsanpesän huoneessa muutama vuosi sitten, Provinssirockin aikaan.
 

Lelu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutama ehdotus

Millä selaimilla sivuja selailette?

Koittakaa seuraavia toimenpiteitä:

Ensin kirjaudutte ulos ja sitten poistatte koneeltanne kaikki cookiet tyhjentämällä selaimen välimuisti.

Jos ei auta, niin koittakaa laittaa käyttäjäprofiilin asetuksista kohta <b>Selaile palstaa cookieiden avulla?</b> vaihtoehtoon <b>ei</b>.

Ilmoittakaa auttoiko kumpainenkaan.
 

tsei_tsei

Jäsen
Näissä on kyllä joskus ongelmia. Vanhalla softalla jouduin kirjautumaan kokoajan sisään uudelleen, jos en käyttänyt cookieita. Tällä palstalla homma tuntuu toimivan ilman cookieita hyvin. Muksun Leikkikehään en enää edes pääse Operalla tai Netscapella himasta, oli sitten keksejä tai ei. Koululta onnistuu IE:llä keksien kera. Itselläni ei ole juuri tapana lähetellä näitä keksejä minnekään.

Käyttämälläni Operalla on myös ongelmia noiden pankkien palveluiden kanssa, vaikka keksit onkin päällä. Myöskään eGroupsin sivuille en pääse Operalla kirjautumaan. Kukahan näihinkin keksisi toimivat systeemit. IE ja Netscafe ovat turhan raskaita selaimia minun makuuni, ja Opera tuntuu toimivan varsin pirteästi modeemiyhteyksillä. No pian on käytössä kiinteä yhteys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös