On se noloa, "se" paitsiossa

  • 1 247
  • 8
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
ILVES
Kattelin tossa äsken Euroopan jalkapalloliigaa teeveestä ja siellä pelasi myös Calou. No sitten Caloun tiimi hyökkäs ja selostaja joutui selittämään että kalu ehti paitsioon. HAAAAAAHAHAHAA bUAHAHHHAAAAAAAAAAAA, siis että olisi tullut hyvä hyökkäys ja kenties vaikka verkkokin heilunu, niin tällä yhellä seiso niin pahasti että sen kalu ehti paitsioon. Aika noloo.

Siis että muuten olis ollu loistava vastahyökkäys niin tällä vaan seisoo niin että kalu sojotti paitsion puolella, ei hyvää päivää......
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paskin läppä 2002

Julistan täten nimimerkin "keltainen vaara" Jatkoajan paskin läppä 2002-kilpailun ylivoimaiseksi voittajaksi.
 

Vesku

Jäsen
keltaisen vaaran parasta (ei siis paskin läppä-) tuotantoa:

"Olemme Suomen mestareita ikuisesti!"

Kyseessä oleva joukkuehan on siis Ilves.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en ikinä ole uutta ketjua uskaltanut avata, koska olen kohtalaisen paska kirjoittaja.

Tämän ketjunavauksen jälkeen kaikki harkitsemani avaukset tuntuvat suorastaan loistavilta.
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Tämä juttu meni jo niin paskaksi, että se on todennäköisesti ollutkin koko kirjoituksen idea. Se oli silti ideanakin paska.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja Kalou taas paitsiossa Feyenoordin tasotusmaalissa...

Täähän on oikein huikea keskustelunavaus. Sopis vaan paremmin futisforumiin tasoon.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kyllä minä ainakin sain hyvät naurut tästä ketjusta.

En tosin toivo näkeväni näitä lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös