Olli Ahosen leuka

• 1 014
  • 6

suvi21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mitä mieltä olette siitä kun Pelicansin Mikko Peltola heilui
Jyp-Pelicans ottelussa ja mursi samalla Olli Ahosen
leukaluun ja olli joutui sairaslomalle ja leikkaukseen niin oliko
2+2 minuuttia teidän mielestänne liian vähän minun mielestäni se oli liian lyhyt rangaistus tuosta mitä Olli sai kärsiä ja eilen
kun olin Blues-Jyp matsissa niin olli joutui käyttämään leukaan
asti ulottuvaa visiiriä tuon murtuman takia ja pyyhkimään
hikeä naamastaan hikeä koko ajan ollessaan vaihtoaitiossa niin että minusta olisi pitänyt saada ottelu rangaistus.
T: Suvi

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Olihan se tietenkin harmittavaa, että Ollin leukaluu murtui. Olisi siitä voinut antaa tietenkin ottelurangaistuksen, mutta 2+2min oli tuomarin ratkaisu tällä kertaa.

theref

Jäsen
n0lla

Viitsitkö yhtään perustella miksi siitä olisi voinut antaa ottelurangaistuksen? Ottelurangaistus kun aina tarkoittaa vähintään yhden ottelun pelikieltoa.

Nimim. Näsäviisas joka tahtoo että asioista puhutaan oikeilla nimillään.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Hieman off-topic, mutta niiden pilkkujen ja pisteiden käyttö on sallittua, Suvi. Olisi paljon helpompaa luettavaa.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Re: n0lla

Viestin lähetti theref
Viitsitkö yhtään perustella miksi siitä olisi voinut antaa ottelurangaistuksen? Ottelurangaistus kun aina tarkoittaa vähintään yhden ottelun pelikieltoa.

Nimim. Näsäviisas joka tahtoo että asioista puhutaan oikeilla nimillään.

Kun tilanne ei varmastikkaan ollut tahallinen niin tuo 2+2 oli ihan oikea ratkaisu, mutta jos tuomari ei olisi nähnyt kunnolla tilannetta ja kun seurauksena oli leukaluun murtuminen niin siitä olisi tuomari kylläkin voinut antaa ottelu-/pelirangaistuksen, vaikka tämä tuomio ei olisi ollutkaan oikeutettua.

suvi21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
vastaus

Pojat pojat kyllä sitä saa olla asiasta eri mieltä mutta mä nyt vaan satun olemaan ollin puolella että silleen Suvi

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Re: vastaus

Viestin lähetti suvi21
mutta mä nyt vaan satun olemaan ollin puolella että silleen Suvi

niin mikshän:D ei vaan ite en tilannetta ole nähnyt joten en sitä kommentoikkaan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy