Ollakko vai eikö olla – kärppähuhut ja mutut

  • 4 024 495
  • 17 149
En usko itsekkään Kemppaiseen, kerroin vain "huhun" minkä kuulin. Jotain liikettä Kärppiin lienee tulossa kun Metsävainio lähti. Löisin kyllä omat roponi likoon veikkaukselle että nimi on Mustonen.
 

Zinetula

Jäsen
En tiedä, mistä huhuilu Kemppaiseen liittyen on alkujaan lähtenyt, mutta laukalle on lähtenyt, mitä itsekin kuullut. Kyseinen Jatkoajan artikkeli heitti aamulla varhain nimen ilmoille lähinnä spekuloiden millaiselle vahvistukselle Kärpillä olisi tarvetta. Olisi kyllä kova kaappaus, mutta vaikea uskoa, että Kepu olisi saatavilla kesken kauden.

Linkki Jatkoajan juttuun: Maanantaijää, viikko 7: HIFK pääsee kuuden joukkoon keskinkertaisuudestaan huolimatta, siirtopuolella odotetaan isojen jymäytyksiä
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä en kyllä Kemppaisen tuloon usko pätkääkään. Muutenkin tuntuu, että viime vuosina lähes kaikki Kärppähankinnat on tullut täysin puskista, jos Kaleva ei ole niistä erikseen huhuillut.

Tuon Aaltosen jutun luettua kyllä toivon kipinä taas heräsi henkiin. Josko sittenkin.. Olisihan siinä nyt urheiluromantiikkaa kerrakseen, jos Juhi ja Lasse vielä kerran yhdessä jahtaisivat mestaruutta Raksilassa. Leskisen menetys Helsinkiin olisi kyllä kuitattu parhaalla mahdollisella tavalla. Ei harmittaisi enään tippaakaan. Loppukautta pidempi sopimus olisikin sitten jo lottovoitto ja Harrille voitaisiin pystyttää patsas Toripolliisin viereen.

#50 ja kärkierkat. Sytyn.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuon Aaltosen jutun luettua kyllä toivon kipinä taas heräsi henkiin. Josko sittenkin.. Olisihan siinä nyt urheiluromantiikkaa kerrakseen, jos Juhi ja Lasse vielä kerran yhdessä jahtaisivat mestaruutta Raksilassa. Leskisen menetys Helsinkiin olisi kyllä kuitattu parhaalla mahdollisella tavalla. Ei harmittaisi enään tippaakaan. Loppukautta pidempi sopimus olisikin sitten jo lottovoitto ja Harrille voitaisiin pystyttää patsas Toripolliisin viereen.
Kyllä tässä itselläkin Juhiksen paluun suhteen pieni toivon kipinä on elossa. Tuossa Kalevan jutussakin Juhiksen pelaaja-agentti toteaa, että mies on hyvin tarkka siitä minne haluaa mennä ja toisaalta Juhis vasta luonnehti Kärppiä huippuorganisaatioksi. Eli jos vaatimustaso on sen suhteen korkealla, että missä haluaa seuraavaksi pelata niin mikäs olisikaan sen houkuttelevampi yhdistelmä kuin mestaruudesta taisteleva maksukykyinen huippuorganisaatio, tuttuja pelikavereita ja fanit, jotka on jo kaipailleet perään (ja joita on kiva pudotuspeleissä huudattaa). Kyllä kelpaisi pelaajan itsekin kyseistä kevättä sitten vanhana kiikkustuolissa muistella.

Toki on paljon mahdollista, että taikuri suuntailee esimerkiksi ulkomaille loppukaudeksi (kun kuulemma Sveitsistäkin on kyselty), mutta sen verran herkullinen sauma tässä nyt olisi palailla vaikka edes loppukaudeksi Kärppiin, ettei sitä nyt ihan voi poissulkea varman tiedon puuttuessa. No eipä tässä enää kauaa tarvi odottaa niin ollaan Kärppien loppukauden koostumuksen suhteen jo paljon viisaampia.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maalintekijää tuo nippu huutaisi. Mustonen näyttää olevan enemmän pelintekijä ja syöttökone. Ei siis ratkaisu tähän ongelmaan.
Näitä kiekottelijoita meillä on jo ihan riittävästi.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Ei tänne ketään tule.
Ja Centterin C:llä hankkiminen saattaisi jopa parantaa ylivoimaa, joten ei.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kovista huhuista huolimatta ei ole Pietarin SKA vielä luopunut Kemppaisesta. Hyökkää tänään SKAn ykkösketjussa.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä se taitaa niin olla, että ei tänne enää olla ketään hankkimassa, vaan näillä pitää pärjätä. Pelaajabudjetti on jo käytetty ja ylitettykin ja yleisömäärät ovat olleet alakanttiin koko kauden, joten eiköhän lompakko pysy nyt kiinni. Toivottavasti saadaan pidettyä edes runkosarjan piikki paikka, joka takaisi osallistumisen CHL:ään myös ensikaudella.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä se taitaa niin olla, että ei tänne enää olla ketään hankkimassa, vaan näillä pitää pärjätä. Pelaajabudjetti on jo käytetty ja ylitettykin ja yleisömäärät ovat olleet alakanttiin koko kauden, joten eiköhän lompakko pysy nyt kiinni. Toivottavasti saadaan pidettyä edes runkosarjan piikki paikka, joka takaisi osallistumisen CHL:ään myös ensikaudella.
Eiköhän tänne joku tulee, kun tuskin Metsävainioo oltaisiin lainailtu muuten. Ja kunhan top 3:ssa pysytään niin CHL paikka on varma.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Luulisi, että luopuisivat ennemmin Miro Aaltosesta. Taas viltissä.

Eiköhän tuostakin kohta uusi huhu saada.

Oli kyllä erikoinen siirto kesken kauden Podolskista Pietariin. Oli Vitjazin tärkeimpiä pelaajia ja joukkue on edelleen pudotuspelipaikassa kiinni. Pietarin pomot vain päättivät että he hankkivat Miro Aaltosen ja ilmeisesti Vitjazilla ei ollut siihen sanavaltaa. Nyt istunut Pietarissa jo kuukauden päivät katsomossa. Vain Venäjällä.
 

Ermine#10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina
Edelleen, ihan turha tuosta Kemppaisesta höpöttää. Ei SKA ole luopumassa Kepun tapaisesta monipuolisesta sentteristä. Mitäs muita markkinoilla olisi tarjolla?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän tänne joku tulee, kun tuskin Metsävainioo oltaisiin lainailtu muuten. Ja kunhan top 3:ssa pysytään niin CHL paikka on varma.

Pakkohan noita hyökkääjiä on jonnekin sijoitella pelaamaa ettei kehitys pysähdy tyystin. Edelleenkin siellä on runsaudenpula vaikka ketään ei tulisi Kärppiin.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Eiköhän tuostakin kohta uusi huhu saada.

Oli kyllä erikoinen siirto kesken kauden Podolskista Pietariin. Oli Vitjazin tärkeimpiä pelaajia ja joukkue on edelleen pudotuspelipaikassa kiinni. Pietarin pomot vain päättivät että he hankkivat Miro Aaltosen ja ilmeisesti Vitjazilla ei ollut siihen sanavaltaa. Nyt istunut Pietarissa jo kuukauden päivät katsomossa. Vain Venäjällä.
Vaihtoivat myös ykkösmokkensa SKAn kolmosmokkeen ja kassilliseen kiekkoja. Ihme puuhaliiga. Jos liigassa välillä puuhastellaan niin Venäjällä se on potenssiin kymmenen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät ei tarvitse enää hyökkääjiä. Lopettakaa se onanointi Aaltosista ja Kemppaisista ynnä muista.

Kärpillä on paperilla niin kova nippu, että sillä pitäisi pystyä kotiuttamaan pytty. Lisähyökkääjät eivät auta yhtään mitään. Ongelma ei ole pelaajien laadussa. Jos tuo rosteri ei riitä, syytä voi etsiä valmennuksesta. Ja jos syy on valmennuksessa, pelaajistomuutokset eivät korjaa asiaa.

Minä olen sitä mieltä, että mitään ongelmaa ei ole enää. Eikä näin ollen korjattavaakaan. Puolustuksessa oli lievä laajuusongelma, mutta se korjattiin Tepon hankinnalla.

Jos tämä Kärppäjengi ei voita tänä keväänä mestaruutta, se tuskin olisi voittanut jonkun Zaborskyn hankinnallakaan. Mahdollista mestaruuden puuttumista voi loppukeväällä kysellä Mannerilta. Ei Aholta. Rosteri riittää kyllä. Kysymys kuuluu, riittääkö valmennus?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät ei tarvitse enää hyökkääjiä. Lopettakaa se onanointi Aaltosista ja Kemppaisista ynnä muista.

Kärpillä on paperilla niin kova nippu, että sillä pitäisi pystyä kotiuttamaan pytty. Lisähyökkääjät eivät auta yhtään mitään. Ongelma ei ole pelaajien laadussa. Jos tuo rosteri ei riitä, syytä voi etsiä valmennuksesta. Ja jos syy on valmennuksessa, pelaajistomuutokset eivät korjaa asiaa.

Minä olen sitä mieltä, että mitään ongelmaa ei ole enää. Eikä näin ollen korjattavaakaan. Puolustuksessa oli lievä laajuusongelma, mutta se korjattiin Tepon hankinnalla.

Jos tämä Kärppäjengi ei voita tänä keväänä mestaruutta, se tuskin olisi voittanut jonkun Zaborskyn hankinnallakaan. Mahdollista mestaruuden puuttumista voi loppukeväällä kysellä Mannerilta. Ei Aholta. Rosteri riittää kyllä. Kysymys kuuluu, riittääkö valmennus?

Niin.. Jos sinä olet tuota mieltä, niin se ei välttämättä tarkoita sitä että se ois fakta. Minä en ainakaan lopeta haaveilua "Aaltosista ja Kemppaisista" ennen lauantai-iltaa. Edelleen, määrä ei korvaa laatua. Kyllä tuolla minun mielestä on päivän selvästi yhden laatuhyökkääjän mentävä aukko. Jos hankinnat kuitenkin on tässä ja näillä mennään, niin sitten se on niin. Mutta silloin hyvinkin mahdollista mestaruuden puuttumista keväällä minä en ainakaan kaada Mannerin niskaan. Tällä joukkueella välierät on maksimi, veikkaan minä.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärpät ei tarvitse enää hyökkääjiä. Lopettakaa se onanointi Aaltosista ja Kemppaisista ynnä muista.

Jos nimilistaa katsoo, niin ei tarvitse. Mutta, jos katsoo pelisuorituksia niin tarvitsee. Tällä hetkellä Jokinen, Pesonen ja Kristof ovat alisuorittaneet. Koblizek on onneksi viime aikoina parantanut, mutta Lindstenistä ei ole tullut niin tehokas, mitä hänestä odotettiin. Kärpillä ei ole laajuuttaa hyökkäyksen kärjessä. Jos 1.ketjusta joku loukkaantuu, niin se on menoa sitten.
 

Aho#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät ei tarvitse enää hyökkääjiä. Lopettakaa se onanointi Aaltosista ja Kemppaisista ynnä muista.

Kärpillä on paperilla niin kova nippu, että sillä pitäisi pystyä kotiuttamaan pytty. Lisähyökkääjät eivät auta yhtään mitään. Ongelma ei ole pelaajien laadussa. Jos tuo rosteri ei riitä, syytä voi etsiä valmennuksesta. Ja jos syy on valmennuksessa, pelaajistomuutokset eivät korjaa asiaa.

Minä olen sitä mieltä, että mitään ongelmaa ei ole enää. Eikä näin ollen korjattavaakaan. Puolustuksessa oli lievä laajuusongelma, mutta se korjattiin Tepon hankinnalla.

Jos tämä Kärppäjengi ei voita tänä keväänä mestaruutta, se tuskin olisi voittanut jonkun Zaborskyn hankinnallakaan. Mahdollista mestaruuden puuttumista voi loppukeväällä kysellä Mannerilta. Ei Aholta. Rosteri riittää kyllä. Kysymys kuuluu, riittääkö valmennus?
Jos valmennus ei riitä niin silloin en olisi kyllä jatkanut Mannerin sopimusta vaan hommannut esimerkiksi Kari Jalosen ruoriin.
Mamba itse mietti aiemmin onko hänellä enää mitään annettavaa Kärpille? Minä väitän, että ei. Eväät on syöty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös