Viestin lähetti -Kantor-
Ihan oikein. Kyllähän nimimerkit Potaitchuk, Original Jags ja muutkin ovat saaneet elinikäiset kirjoituskiellot. Vai ovatko?
Viestin lähetti -Kantor-
Miten niin muka?
Viestin lähetti Hartza
Edelleen muistutan tuosta ignore-toiminnosta, jos jonkun yksittäisen tekstit ei kiinnosta. Sitä vois sitten opetella käyttämään ja samalla antaa kaikkien kukkien kukkia.
Viestin lähetti Mane
"...varsinkin jos kysymyksessä ei ole suoranainen v******u"
Mikäli sniper2001 oli sama kaveri kuin saipaviltsu, niin kyllä, kyseessä oli suoranainen vittuilu.
Viestin lähetti Designer
Sinänsä ihan sama minulle, koska missään välissä ei kyseinen hemmo aiheuttanut minkäänlaista päänsärkyä. Mutta, säännöt on kaikille selvät: ole kunnolla tai lennät pihalle. Moderaattorit saavat päättää pelikielloista ja tunnusten sulkemisista juuri siten kuin itse parhaaksi katsovat, eikä siihen mielestäni ole kenelläkään mitään sanomista. Ei tälle foorumille ketään pakoteta kirjoittamaan, joten jos haluaa kirjoittaa, niin saa luvan noudattaa sääntöjä.
Yksinkertaista, vai mitä, lapset?
Totta toinen puoli. Mutta, jos häiritsevään kirjoitteluun ei puututa, on keskustelun taso pian samaa tasoa mitä se oli edesmenneessä Kiekkopesässä. Ja sitä tuskin kukaan haluaa. Ignorella saa haluamansa kirjoittajan viestit hävöksiin, mutta ei se ole mielestäni mikään ratkaisu vaan silmien sulkemista ongelmalta. Ei tänne saa hyviä uusia kirjoittajia, jos joka toisessa viestissä haistatellaan.Viestin lähetti Hartza
Noinhan toi menee. Ajattelin vain tuoda mielipiteeni teknologian antamasta paremmasta mahdollisuudesta lukijan itse hoidella noita Moderaattorin usein vaikeitakin tehtäviä. Tällainen toiminta toisi kaikille enemmän hyötyä, koska jokainen voisi itse räätälöidä keskustelunsa ja sen tason:)
Rööri kornerin _tilalle_? Nyt mies lausahdit pyhäinhäväistyksen. Tuohan on samaa tasoa kuin "Voitaisiinko SM-liiga korvata Pentti Matikainen On Ice- taitoluistelushowlla?" *insert: one virnu-hymiö*Viestin lähetti Designer
Voisikohan Rööri kornerin tilalle laittaa Lastentarha-nimisen palstan, jossa lapset ja lastenmieliset voivat kinastella siitä, onko saappi parempi kuin foordi.
Viestin lähetti Designer
Sinänsä ihan sama minulle, koska missään välissä ei kyseinen hemmo aiheuttanut minkäänlaista päänsärkyä.
Viestin lähetti Designer
Totta toinen puoli. Mutta, jos häiritsevään kirjoitteluun ei puututa, on keskustelun taso pian samaa tasoa mitä se oli edesmenneessä Kiekkopesässä. Ja sitä tuskin kukaan haluaa. Ignorella saa haluamansa kirjoittajan viestit hävöksiin, mutta ei se ole mielestäni mikään ratkaisu vaan silmien sulkemista ongelmalta. Ei tänne saa hyviä uusia kirjoittajia, jos joka toisessa viestissä haistatellaan.
Viestin lähetti -Kantor-
Ihan oikein. Kyllähän nimimerkit Potaitchuk, Original Jags ja muutkin ovat saaneet elinikäiset kirjoituskiellot. Vai ovatko?
Viestin lähetti -Kantor-
Potaitchuk. Sen verran olen miehen pelejä nähnyt, että voidaan puhua todellisesta mailataiturista (esittää todella hienoja harhautuksia). Pisteitä nyt ei vain kerry, kun maalintekotaito on sitten mitä on.. Mutta hän on kyllä eräs SM-liigat taitavimmista ja jo on kumma kun ei mahtunut Veikkaaja-lehden rankingissa SM-liigan 40. parhaimman pelaajan joukkoon.
En viittaa, olen tuossa jälkimmäisessä kirjoituksessa liikkeellä ihan yleisellä tasolla enkä kohdista kirjoitustani enää tuohon kyseiseen nimimerkkiin, tai mihinkään tiettyyn nimimerkkiin ylipäätään. Mihin muuten tuo liittämäsi linkki vie? Yritin muutaman kerran seurata sitä, mutta selain jumahti aina. En yritä enää.Viestin lähetti Hartza
Viittaatko tässä jälkimmäisessä kirjoituksessasi samaan henkilöön kuin ensimmäisessä? Otaksun, että et viittaa, koska muuten kirjoituksissasi on ristiriita.
Viestin lähetti Jet Ace
Keskustelupalstan etusivulla lukee, että Sniper2001 on kirjautuneena? Kirjoitusoikeudet palautettu?
Viestin lähetti JHag
-Erittäin ovelaa, samalla nickillä kuin ennenkin, way to go snip!!