Mainos

Oliko sniper2001:n kirjoitusoikeuden menettäminen aiheellista?

• 2 960
  • 40

sniper2001:n kirjoitusoikeudet

• Kyllä, todellakin ole! Provosoi liikaa...

Ääniä: 62 50,0%
  • En ole varma, olen kahden vaiheilla...

Ääniä: 8 6,5%
  • Ehdottomasti EI... Sananvapaus pitää olla!

Ääniä: 29 23,4%
  • Mulle ihan sama... Yks kirjottajahan se vaan oli...

Ääniä: 25 20,2%

• Äänestäjiä
    124

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kiinnostaa kuulla mitä te olette mieltä tästä Snaipperin kiellosta. Tämä ei sitten ole mikään protesti teitä moderaattoreita kohtaan... :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ihan oikein. Kyllähän nimimerkit Potaitchuk, Original Jags ja muutkin ovat saaneet elinikäiset kirjoituskiellot. Vai ovatko?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti -Kantor-
Ihan oikein. Kyllähän nimimerkit Potaitchuk, Original Jags ja muutkin ovat saaneet elinikäiset kirjoituskiellot. Vai ovatko?

Ettei vaan nimimerkki -Kantor- :in takaa löydy ex-Potaitchuk#67?
:)

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi tällaisesta pitää joku äänestys pykätä?

Ihme kulttityyppi tuntuu olevan tämä snaipperimme, kun pitkä ketjukin on koskien häntä.

EVVK. Jos hölmöillään, menetetään oikeudet.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onhan täällä väkisinkin aina tyyppejä, joilla ei ole muuta tekemistä ja teksti on 99% bulaa. Vaan en ymmärrä sitä, miksi näille pitää antaa pelikielto, varsinkin jos kysymyksessä ei ole suoranainen v******u.

Kyllä minä mielelläni luin Sniperin kirjoituksia samalla huvittuneena miettien kaverin ikää ja pään sisällä tapahtuvia prosesseja.

Edelleen muistutan tuosta ignore-toiminnosta, jos jonkun yksittäisen tekstit ei kiinnosta. Sitä vois sitten opetella käyttämään ja samalla antaa kaikkien kukkien kukkia.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Hartza
Edelleen muistutan tuosta ignore-toiminnosta, jos jonkun yksittäisen tekstit ei kiinnosta. Sitä vois sitten opetella käyttämään ja samalla antaa kaikkien kukkien kukkia.

Aivan näin! Täysin samaa mieltä Hartzan kanssa.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
"...varsinkin jos kysymyksessä ei ole suoranainen v******u"

Mikäli sniper2001 oli sama kaveri kuin saipaviltsu, niin kyllä, kyseessä oli suoranainen vittuilu.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Sinänsä ihan sama minulle, koska missään välissä ei kyseinen hemmo aiheuttanut minkäänlaista päänsärkyä. Mutta, säännöt on kaikille selvät: ole kunnolla tai lennät pihalle. Moderaattorit saavat päättää pelikielloista ja tunnusten sulkemisista juuri siten kuin itse parhaaksi katsovat, eikä siihen mielestäni ole kenelläkään mitään sanomista. Ei tälle foorumille ketään pakoteta kirjoittamaan, joten jos haluaa kirjoittaa, niin saa luvan noudattaa sääntöjä.
Yksinkertaista, vai mitä, lapset?

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Mane
"...varsinkin jos kysymyksessä ei ole suoranainen v******u"

Mikäli sniper2001 oli sama kaveri kuin saipaviltsu, niin kyllä, kyseessä oli suoranainen vittuilu.

Vastauksestasi voisi päätellä, että saipaviltsu vittuili, mutta sniper2001 ei;)

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Designer
Sinänsä ihan sama minulle, koska missään välissä ei kyseinen hemmo aiheuttanut minkäänlaista päänsärkyä. Mutta, säännöt on kaikille selvät: ole kunnolla tai lennät pihalle. Moderaattorit saavat päättää pelikielloista ja tunnusten sulkemisista juuri siten kuin itse parhaaksi katsovat, eikä siihen mielestäni ole kenelläkään mitään sanomista. Ei tälle foorumille ketään pakoteta kirjoittamaan, joten jos haluaa kirjoittaa, niin saa luvan noudattaa sääntöjä.
Yksinkertaista, vai mitä, lapset?

Noinhan toi menee. Ajattelin vain tuoda mielipiteeni teknologian antamasta paremmasta mahdollisuudesta lukijan itse hoidella noita Moderaattorin usein vaikeitakin tehtäviä. Tällainen toiminta toisi kaikille enemmän hyötyä, koska jokainen voisi itse räätälöidä keskustelunsa ja sen tason:)

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Turha äänestys

Sniper2001 tiesi tämän saitin säännöt,mutta useista ylilyönneistä johtuen pantiin pihalle.Vaikka hän sai varoittavia viestejä,niin ylilyönnit jatkuivat silti.Minkä ihmeen takia tälläisestakin pitää laittaa äänestys?????

Ihmettelee

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Hartza
Noinhan toi menee. Ajattelin vain tuoda mielipiteeni teknologian antamasta paremmasta mahdollisuudesta lukijan itse hoidella noita Moderaattorin usein vaikeitakin tehtäviä. Tällainen toiminta toisi kaikille enemmän hyötyä, koska jokainen voisi itse räätälöidä keskustelunsa ja sen tason:)
Totta toinen puoli. Mutta, jos häiritsevään kirjoitteluun ei puututa, on keskustelun taso pian samaa tasoa mitä se oli edesmenneessä Kiekkopesässä. Ja sitä tuskin kukaan haluaa. Ignorella saa haluamansa kirjoittajan viestit hävöksiin, mutta ei se ole mielestäni mikään ratkaisu vaan silmien sulkemista ongelmalta. Ei tänne saa hyviä uusia kirjoittajia, jos joka toisessa viestissä haistatellaan.

Voisikohan Rööri kornerin tilalle laittaa Lastentarha-nimisen palstan, jossa lapset ja lastenmieliset voivat kinastella siitä, onko saappi parempi kuin foordi.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kantor, progeaiheinen viestisi sytytti lampun meikäläisen lootassa. Musiikkimies kun olet ja samoista aiheista on keskusteltu toisaalla useammankin kerran. Vie Maralle terveisiä kun näet ;)

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Designer
Voisikohan Rööri kornerin tilalle laittaa Lastentarha-nimisen palstan, jossa lapset ja lastenmieliset voivat kinastella siitä, onko saappi parempi kuin foordi.
Rööri kornerin _tilalle_? Nyt mies lausahdit pyhäinhäväistyksen. Tuohan on samaa tasoa kuin "Voitaisiinko SM-liiga korvata Pentti Matikainen On Ice- taitoluistelushowlla?" *insert: one virnu-hymiö*

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Designer

Ensin kirjoitit:

Viestin lähetti Designer
Sinänsä ihan sama minulle, koska missään välissä ei kyseinen hemmo aiheuttanut minkäänlaista päänsärkyä.

Sen jälkeen kirjoitit:

Viestin lähetti Designer
Totta toinen puoli. Mutta, jos häiritsevään kirjoitteluun ei puututa, on keskustelun taso pian samaa tasoa mitä se oli edesmenneessä Kiekkopesässä. Ja sitä tuskin kukaan haluaa. Ignorella saa haluamansa kirjoittajan viestit hävöksiin, mutta ei se ole mielestäni mikään ratkaisu vaan silmien sulkemista ongelmalta. Ei tänne saa hyviä uusia kirjoittajia, jos joka toisessa viestissä haistatellaan.

Viittaatko tässä jälkimmäisessä kirjoituksessasi samaan henkilöön kuin ensimmäisessä? Otaksun, että et viittaa, koska muuten kirjoituksissasi on ristiriita. Jos et ole ihan varma, voit vielä tarkistaa kantasi
täältä.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Niin ja kuka tämä sniper2001 on? Ei ole jäänyt mieleen.

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti -Kantor-

No eivät ole. Olethan sinäkin, parahin Pota, edelleen täällä. Tai sitten olet vaihtoehtoisesti Potan erittäin kuuliainen oppipoika.

Yhteydet legendaariseen Potaan ovat mitä moninaisemmat. Rekisteröitymispäivä, HIFK, Bayern München ja Oulu.. Myös seuraava vuodatus ketjusta "aliarvostetuimmat pelaajat" vaikuttaa tutulta:
Viestin lähetti -Kantor-
Potaitchuk. Sen verran olen miehen pelejä nähnyt, että voidaan puhua todellisesta mailataiturista (esittää todella hienoja harhautuksia). Pisteitä nyt ei vain kerry, kun maalintekotaito on sitten mitä on.. Mutta hän on kyllä eräs SM-liigat taitavimmista ja jo on kumma kun ei mahtunut Veikkaaja-lehden rankingissa SM-liigan 40. parhaimman pelaajan joukkoon.

Tässä http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?postid=111888#post111888 -Kantor- taas jatkoi ketjua niin sujuvasti siitä, mihin Pota jäi, että oppi on mennyt selvästikin varsin hyvin perille.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Hartza

Viestin lähetti Hartza
Viittaatko tässä jälkimmäisessä kirjoituksessasi samaan henkilöön kuin ensimmäisessä? Otaksun, että et viittaa, koska muuten kirjoituksissasi on ristiriita.
En viittaa, olen tuossa jälkimmäisessä kirjoituksessa liikkeellä ihan yleisellä tasolla enkä kohdista kirjoitustani enää tuohon kyseiseen nimimerkkiin, tai mihinkään tiettyyn nimimerkkiin ylipäätään. Mihin muuten tuo liittämäsi linkki vie? Yritin muutaman kerran seurata sitä, mutta selain jumahti aina. En yritä enää.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Sniper2001

Viestin lähetti Jet Ace
Keskustelupalstan etusivulla lukee, että Sniper2001 on kirjautuneena? Kirjoitusoikeudet palautettu?

-Erittäin ovelaa, samalla nickillä kuin ennenkin, way to go snip!!

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Sniper2001

Viestin lähetti JHag

-Erittäin ovelaa, samalla nickillä kuin ennenkin, way to go snip!!

Terveisiä kaikille sniper2001:ltä! Totuus on kuitenkin se, että Sniper ei voi kirjoittaa, ainoastaan kirjautua ja lukea Foorumia.

Uskoisin kuitenkin samani yksityisviestin pohjalta, että Sniper lähettää kaikille terveisiä.

Sniper on kuitenkin Foorumin "elävä legenda", elinkautisvanki vailla mahdollisuutta armahdukseen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy