Oletko vielä epävarma äänestäjä tai oletko joutunut muuttamaan äänestys päätöstäsi?

  • 1 319
  • 13

Oletko vielä epävarma äänestäjä tai oletko joutunut muuttamaan äänestys päätöstäsi?

  • Äänestin 1. kierroksella Matti Vanhasta ja tulen nyt äänestämään Tarja Halosta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Äänestin 1. kierroksella Matti Vanhasta ja tulen nyt äänestämään Sauli Niinistöä

    Ääniä: 13 15,9%
  • Äänestin 1. kierroksella pienen puolueen ehdokasta ja tulen nyt äänestämään Tarja Halosta

    Ääniä: 16 19,5%
  • Äänestin 1. kierroksella pienen puolueen Ehdokasta ja tulen nyt äänestämään Sauli Niinistöä

    Ääniä: 20 24,4%
  • Olen ollut Sauli Niinistön leirissä mutta olen vaihtanut nyt kantaani ja äänestän Tarja Halosta

    Ääniä: 9 11,0%
  • Olen ollut Tarja Halosen leirissä mutta olen vaihtanut nyt kantaani ja äänestän Sauli Niinistöä

    Ääniä: 12 14,6%
  • Olen vielä epävarma kumpaa äänestän, mutta tulen valinnan tekemään ja aion äänestää

    Ääniä: 12 14,6%

  • Äänestäjiä
    82

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
[thread=31029]Presidentinvaalit 2006[/thread] ketjussa alkaa olemaan aihe jo niin läpikäyty, että ketju on jo muuttunut juupas/eipäs patsasteluksi. Myöskin [thread=31712]Miten äänestät? Osa 2[/thread] on jo selkeästi näyttänyt miten suurin osa jatkoaikalaisista vaaleissa äänestää.

Koitetaankin siis kaivaa vähän uusia prosenttilukuja ja mahdollisia leirien vaihtoja. Nämä äänethän tulevat vaalit ratkaisemaan? Koitan saada tähän samaan kaikkien epävarmojen leirit, sekä myös tietoa, löytyykö joukostamme äänestyspäätöstään muuttaneita.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Et sitten viitsinyt laittaa sellaista vaihtoehtoa, että pääsisi jotain äänestämään (vaikka Kanadaa, jos ei muuta)?
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alex kirjoitti:
Et sitten viitsinyt laittaa sellaista vaihtoehtoa, että pääsisi jotain äänestämään (vaikka Kanadaa, jos ei muuta)?

Kävi mielessä juu. Oli itseasiassa jo kirjoitettunakin "Haluan vain osallistua tähän äänestykseen koska nappulan painaminen on kivaa", mutta olis tullut törkeän pitkä palkki siihen kun on jo niin paljon äänestyspäätöksen tehneitä... :)

Olisi kiva tietää näistä luojanluomista ketkä ovat vaalijuoksussa muuttaneet Saulin leiristä Tarjan leiriin tai toisinpäin, että mikä oli se kommentti tai asia mikä sai päätöksen muuttumaan?

OT, onko se "äänestyspäätös" vai "äänestys päätös"?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Olen epävarma siitä, äänestänkö kakkoskierroksella ollenkaan. Ensimmäisellä äänestin, mutta molemminpuolisen vouhkauksen ansiosta tuntuu siltä, ettei kumpikaan ansaitse ääntäni.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vanhasta äänestin ensimmäisellä kierroksella ennakkoon ja tiistaina äänestin Niinistöä Tapiolan postissa.

Jonkun gallupin mukaan keskustalaisista kantansa päättäneistä 87 % äänestää Niinistöä ja 13 % äänestää Halosta. Valtavasti oli kuitenkin epävarmoja äänestäjiä keskustalaisissa.
 

Jason W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niinistö, Niinistö. Sellasta ei ollut. Eli en vastaa mitään.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Jason W kirjoitti:
Niinistö, Niinistö. Sellasta ei ollut. Eli en vastaa mitään.
Sama täällä, mutta kyse taisi olla hieman eri asiasta, eli epävarmoista äänestäjistä.

Cougar.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vuonna 2000 ensimmäisellä kierroksella Halosta vastaan, toisella kierroksella ehdokkaan vaihto, mutta edelleen Halosta vastaan.

Vuonna 2006 ensimmäisellä kierroksella Halosta vastaan, toisella kierroksella ehdokkaan vaihto, mutta edelleen Halosta vastaan.

Hyvin selkeää.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Niinistö ekalla kierroksella ja toisella sama. nimim. Jo vuoden -94 vaaleista Sdp:tä vastaan. Eli en ole ikinä äänestänyt demaria, enkä äänestä vaikka työläiskodista olenkin.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jason W kirjoitti:
Niinistö, Niinistö. Sellasta ei ollut. Eli en vastaa mitään.

Sama. Varmaan ensimmäisiä äänestyksiä, jossa ei voi valita mitään, siis ei mitään vaihtoehtoa. Äänestäminen on yleensä niin ihq.
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellisen tasaista, ainut mikä iskee nyt silmään on tuo ettei Vanhasen leiristä vielä ole kukaan siirtynyt halosen leiriin. Toivottavasti tämä on täydellinen otos koko kansasta :)
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Hauptmann kirjoitti:
Jonkun gallupin mukaan keskustalaisista kantansa päättäneistä 87 % äänestää Niinistöä

Tässä syy, miksi äänestän Halosta, jos siis äänestän. Ensimmäisellä rundilla skippasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös