Oletko uskollinen?

• 1 138
  • 14

Oletko uskollinen?

• En ikinä!

Ääniä: 41 51,9%
  • Voisin kuvitella pettäväni jos tilaisuus tulee

Ääniä: 12 15,2%
  • Olen pettänyt kumppaniani

Ääniä: 7 8,9%
  • Olen pettänyt kumppaniani monta kertaa

Ääniä: 10 12,7%
  • Petän aina kun tilaisuus tulee

Ääniä: 3 3,8%
  • Minulla kaksi tai useampia suhteita

Ääniä: 6 7,6%

• Äänestäjiä
    79

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Miten on, onko tullut huijattua kumppania firmakekkereissä? Voitko vannoa kaksi sormea pystyssä ettet ole koskaan kähminyt salassa jonkun toisen kanssa...?

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
En voi sanoa, en ikinä, sillä jos sattuisi käymään niin, että eteen tulisi tarjous, josta ei sitten millään voisi kieltäytyä, niin...

Toisaalta, mitä ymmärretään pettämisellä. Jos pettämistä on vasta sänkyyn meneminen, niin voin olla puhtaalla omalla tunnolla pitkän aikaa. Jos taas jo ajatukset lasketaan, niin taidan pettää miestäni monta kertaa päivässä....

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Sori!!!

Palvelimen ruuhkailu sekoitti plasmat. Ensimmäinen vaihtoehto on tietysti: En petä ikinä!

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kysymys kuuluu "Oletko uskollinen?", niin enhän mä voi tohon vastata, "en ikinä", koska olisin silloin jatkuvasti pettämässä... Mutta jos mä seurustelisin, niin olisin EHDOTTOMASTI uskollinen. MIkään noista vaihtoehdoista ei vaan mun mielestä vastaa kysymykseen muuten kuin kieltävästi, joten jätän äänestämättä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Niin, kai tässä nyt on kyse sukupuoliyhdynnästä jonkun muun, kuin oman elämänkumppanin kanssa. Silloin vastaukseni on, että en ole pettänyt, enkä tunne siihen tarvettakaan.

PS: Jaa mutta, eikös sitä sanota, että "menee viihteen puolelle, jos mies kusella käydessään ravistaa enemmän kuin kolme kertaa"... silloin olen varmaankin sitten "pettänyt". Olen nimittäin joskus sortunut ravistelemaan oikein urakalla...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin itse en ole vielä ainakaan pettänyt, enkä koe tarpeelliseksi. Petetyksi tosin olen tullut.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Totta helvetissä. Melkoinen pystyynnostettu paska saa olla, jos kokee uskollisuuden säilyttämisen jotenkin liian vaikeaksi tehtäväksi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei tulisi mieleenikään pettää!

Kelpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tästä asiasta nyt varmaan on monia mielipiteitä, mutta mitä ideaa on suhteessa, jos pitää käydä vieraissa? Jos on sovittu, että yksiavioisia ollaan, niin miksi sitten pitää hyppiä muualla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy