Miten on, onko tullut huijattua kumppania firmakekkereissä? Voitko vannoa kaksi sormea pystyssä ettet ole koskaan kähminyt salassa jonkun toisen kanssa...?
En voi sanoa, en ikinä, sillä jos sattuisi käymään niin, että eteen tulisi tarjous, josta ei sitten millään voisi kieltäytyä, niin...
Toisaalta, mitä ymmärretään pettämisellä. Jos pettämistä on vasta sänkyyn meneminen, niin voin olla puhtaalla omalla tunnolla pitkän aikaa. Jos taas jo ajatukset lasketaan, niin taidan pettää miestäni monta kertaa päivässä....
Jos kysymys kuuluu "Oletko uskollinen?", niin enhän mä voi tohon vastata, "en ikinä", koska olisin silloin jatkuvasti pettämässä... Mutta jos mä seurustelisin, niin olisin EHDOTTOMASTI uskollinen. MIkään noista vaihtoehdoista ei vaan mun mielestä vastaa kysymykseen muuten kuin kieltävästi, joten jätän äänestämättä.
Niin, kai tässä nyt on kyse sukupuoliyhdynnästä jonkun muun, kuin oman elämänkumppanin kanssa. Silloin vastaukseni on, että en ole pettänyt, enkä tunne siihen tarvettakaan.
PS: Jaa mutta, eikös sitä sanota, että "menee viihteen puolelle, jos mies kusella käydessään ravistaa enemmän kuin kolme kertaa"... silloin olen varmaankin sitten "pettänyt". Olen nimittäin joskus sortunut ravistelemaan oikein urakalla...
Tästä asiasta nyt varmaan on monia mielipiteitä, mutta mitä ideaa on suhteessa, jos pitää käydä vieraissa? Jos on sovittu, että yksiavioisia ollaan, niin miksi sitten pitää hyppiä muualla?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy