Oletko nyt talvilomalla?

• 915
  • 19

Oletko nyt talvilomalla?

• Kyllä olen tämän viikon lomalla.

Ääniä: 14 18,7%
  • Olen kyllä lomalla, mutta niin olen vielä ainakin ensi viikonkin.

Ääniä: 6 8,0%
  • Nyt en ole lomalla, mutta ensi viikolla olen.

Ääniä: 18 24,0%
  • Nyt en ole lomalla, mutta lähiviikkoina tulen olemaan.

Ääniä: 10 13,3%
  • Mikä talviloma, minulla ei tule olemaan talvilomaa!

Ääniä: 27 36,0%

• Äänestäjiä
    75

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Ens viikko olis tenttiviikko, mutta kun silloin ei ole tenttejä, niin ...
Eli en vielä, mutta ensi viikolla kaiketi, "pakosta"

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kymmenen päivän vuosiloma käytettiin jo kesällä. Ehkä sitä voisi pitää pari päivää "omaa lomaa".

Siili

Jäsen
Kyllä, olen lomalla.
Otin koulusta viikon "olympialoman", eihän sitä jaksa lähteä kouluun aamulla kun kattelee koko yön lätkää. Asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen:D

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Taas hieno kysely, johon pitää vastata: en ole. Lomat on jo pidetty. Vaihtoehdoista ei löytynyt sopivaa eli joku muu mikä: Kanada!

Huuhaa

Jäsen
Luulen, että tähän äänestykseen eivät pysty äänestämään jotkut henkilöt, jotka ovat nyt lomalla, jos he eivät ole tietokoneen lähettyvillä nyt lomansa aikana.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Vasta ensi viikolla ollaan kotona sängyn pohjalla, tämä viikko pitää vielä räpeltää koulussa.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Mikä semmonen on... Kun käy vuorotöissä ei ole kuin pitkiä kuuden päivän vapaita, jotka minulla ovat kuitenkin viime aikoine menneet uuden laitoksen opiskelussa. Tässä kuussa 4 vapaapäivää ja ensi kuussa ehkä 6... Että silleen... No huhtikuun puolivälissä on seuraava kuuden päivän vapaa. Kesälomastakaan ei ole tietoa, katsotaan sitten kun kemikaalitehdas pyörii kunnolla ... Tosin ehdotin jo pomolle että televisio pitäisi saada ainakin jalkapallon MM-kisojen ajaksi, kun ei luvannut että vielä silloin pystyisi päästämään ketään lomalle ...

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä, lomalla olen. Olisin kyllä mielummin ollut olympialaisten aikana, mutta nyt on toisaalta aikaa tehdä hyödyllisiä asioita, kun ei tarvitse elää sohvalla.

frank

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäloma

Ei ole kukaan ilmoittautunut vapaaehtoisena tuuraamaan töissä.
Toisaalta valitulla tiellä on pysyttävä, yrittää tarvii

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Periaatteessa joo, käytännössä ei...

TTKK.lla on tämän viikon ajan luentotauko ja ns. talviloma. Kuitenkin tämä luentotauko käytetään tentteihin, joita meiläläiselle pamahti kolme kpl. Ensimmäinen oli maanantaina, toinen on tänään ja kolmas ensi maanantaina, eli enpä paljon ehdi lomailemaan. Moni onnekas viettää lomaa jopa koko viikon, kun ei ole tenttejä...mutta aina ei voi voittaa. Onpahan ainakin hyvä tekosyy välttää menemättä porukoiden luokse maalle viikoksi.:D

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Lomalla" olen, nimittäin lukulomalla, mikä tarkoittaa tämän viikon ajan matematiikan opiskelua joka arkipäivä klo 9-12.15 plus kotitehtävät. Ensi viikolla sitten fysiikkaa ja hissaa, biologiaa, saksaa ja aineenkirjoitusohjeiden kertausta... Olis jo maaliskuun loppu!

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
No tavallaan.. Lukulomalla olen minäkin, jotenkin vaan pitäis toi luku-osio liittää tähän lomailun oheen..:p Lomaillaan sitten helmikuusta eteepäin oikein kaikkien puolesta! Kunhan nyt ei vaan ihan rappiolle sitten joutuisi:D

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Opiskellessa TKK:ssa on lomalla milloin vain haluaa. Itselläni ei työelämään kiirettä ole. Tentitkin tulee vasta keväällä. Luetaan sitten auringonpaisteessa. :D

Nimim. lukion lukulomalla suurinpiirtein 0 tuntia lukenut. Vuonna 1999 oli oikein aurinkoinen kevät. :D

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huhhuh! Takana on yhdeksän tunnin bussiköröttely jänkhän perukoilta. Oli mahtava reissu, Levi, Saariselkä, Pyhä ja Luosto tuli koluttua. Takaisintulomatkalla bussissa ei tosin uskaltanu nukkua, sillä eräs ryhmämme jäsen tuli aina vääntämään korvia/nenää, tai laittoi korvalappustereot täysille korvaröörin juuressa.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
15 pv loma loppui eilen, ja tänään pitäisi mennä töihin. Ja kello on ihan sekasin, kuuden aikoihin jatkoajassa.. Kelpo reissu SLC:ssä ja New Yorkissa. :cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy