Oletko Mies vai Nainen?

  • 3 422
  • 18

Kumpaa sukupuolta edustat?

  • Mies

    Ääniä: 191 91,0%
  • Nainen

    Ääniä: 19 9,0%

  • Äänestäjiä
    210

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kumpaa sukupuolta siis edustat? Aikaisemmin kesällä joku jo teki vähän samanlaisen kyselyn, mutta siihen oli sotkettu iät (jotka oli muuten täysin päin persettä) mukaan. Nyt kysytään ytimekkäästi, oletko mies vai nainen, ei mitään muuta.

Ps. Naiset voivat sitten laittaa yv:llä kuvansa mulle, niin jatketaan siitä sitten etiäpäin, ehkä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla on jostain syystä ollut tapana äänestää naista. Niin tein tälläkin kertaa.

(tarkistatte kuitenkin, joten jään kiinni)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Housun sisällön mukaan näyttää siltä, että olen mies. Kaikkea sitä oppii...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös se nyt jo nimimerkikstä käy ilmi. Eli mies olen ja keski-ikäinen sellainen, mutta en juoppo.

Melkoinen "vapaamuurarien loosi" tämä Jatkoaika, kun pelkkiä miehenpuolikkaita palsta täynnä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vastahan tätä minulta sievästi täällä kysyttiin ja pitkällisten tutkimusten jälkeen vastaan Mies.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Markkinatutkimusyhtiöstä hyvää päivää. Teemme tässä suurta tutkimusta suomalaisten sukupuolista. Kysyisin nyt ihan ensimmäiseksi teiltä pari taustakysymystä. Oliko äitinne aa nainen, bee mies, cee en osaa sanoa vai dee ei halua vastata?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aiheesta on olemassa jo seitsemisen vuotta vanha ketju, jossa on myös näkyvissä äänestäjät nimimerkeittäin. Tiedän tämän siksi, että perustin sen itse Kalle Päätalon syntymäpäivänä. Tosin äänestyskysymys on "oletko nainen vai mies?"

Oletko nainen vai mies? - Jatkoajan keskustelupalsta
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiheesta on olemassa jo seitsemisen vuotta vanha ketju, jossa on myös näkyvissä äänestäjät nimimerkeittäin. Tiedän tämän siksi, että perustin sen itse Kalle Päätalon syntymäpäivänä. Tosin äänestyskysymys on "oletko nainen vai mies?"

Oletko nainen vai mies? - Jatkoajan keskustelupalsta

Onhan sitä sukupuolta ihan hyvä välillä tarkistaa ettei ole päässyt yön aikana esim vaihtumaan. Toisaalta, mikään ei ole pysyvää. Niksnaks ja things change.

Synnyin miespuoliseksi. Kasvoin mieheksi. Tunnen itseni Castrate Semen:jaksi
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liekö samat "hihihi, äänestänpä naista" -nimimerkit jälleen asioilla tälläkin kertaa?

Luultavasti, koska ainuttakaan kuvaa nainen -vaihtoehtoa äänestäneiltä en ole yv:llä saanut, vaikka oikein kauniista sitä avausviestissä pyysinkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauskempaa olisi mielestäni se, että nainen äänestäisi olevansa mies.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Caster Semenya joutuu käymään melkoisen jaakopin painin vastatessaan tähän.

Itse olen mies.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Luultavasti, koska ainuttakaan kuvaa nainen -vaihtoehtoa äänestäneiltä en ole yv:llä saanut, vaikka oikein kauniista sitä avausviestissä pyysinkin.

Olen nainen, mutta en lähettele kuvia narrifaneille, sillä valinnanvaraa on ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös