Pitikö tuosta muistuttaa?Nyt tuntuu kun tajusin että täytän ens vuonna 50.
Pitikö tuosta muistuttaa?Nyt tuntuu kun tajusin että täytän ens vuonna 50.
Tuota HIFK-Garden ketjua seuratessa olen havainnut, jos nyt en vielä olevani vanha niin ainakin pian muuttuvan vanhaksi. Nykyisellä menolla Gardenin valmistuessa on jo se seuraava tasavuosipyykki jo ohitettu eli 60-kymppisiäkään ei siellä ehdi viettää, lapset on sen valmistuessa muuttanut jo pois kotoa eli niitäkään ei sinne ehdi viedä joten ei tässä ihan nuoria enää olla.
Itse olin Neuvostoliiton lopullisen hajoamisen aikaan intissä, ja silloin liikkui kova tornihuhumylly että lomat on poltettu vähäksi aikaa, ollaan kaikki valmiudessa. Siitäkin on jo yli 30 vuotta aikaa, joten onhan sitä ikää jo vähän ehtinyt kertyä, vaikka ikä on toki pelkkiä numeroita. Ja tuntuu siltä että ne 30 vuotta on menneet todella haipakkaa, ei meinaa edes uskoa miten nopeasti.Ikä on vain numeroita jne. Mutta havahduin juuri siihen tosiasiaan, että armeijassa ollessani kasarmin pihalta oli matkaa silloisen Neuvostoliiton rajalle n. 40 km.
Vuosi kotiutumiseni jälkeen olivat sirppi ja vasara jääneet jo historiaan ja Haminasta Leningradiin johtavat tienviitat vaihtuneet Pietariksi.
Mitä kaikkea onkaan tapahtunut neukkulan hajoamisen jälkeen ja mitä tapahtuu vuonna 2022, niin pakko tunnusta, että vanhoja tässä ollaan.
Äläs nyt harva 80- luvulla on vielä edes täyttänyt 40 vuotta…itsellä tiuku repii ihan kohta 50v!!!! Mä oon jo aivan kalkkis vaikka tuossa oma pikkumies 5v touhuille elämän iloa täynnäNykyään, kun katselee minkä tahansa joukkuelajin rostereita, tuntee itsensä todella vanhaksi. Harvassa ovat enää ne aktiivipelaajat, jotka ovat syntyneet ennen vuotta 1983. Erityisesti futiksessa suurin osa huippupelaajista on 1990-luvun satoa. Hemmetti, että aika liitää niin pirun nopeasti.
Nykyään, kun katselee minkä tahansa joukkuelajin rostereita, tuntee itsensä todella vanhaksi. Harvassa ovat enää ne aktiivipelaajat, jotka ovat syntyneet ennen vuotta 1983. Erityisesti futiksessa suurin osa huippupelaajista on 1990-luvun satoa. Hemmetti, että aika liitää niin pirun nopeasti.
Viime viikolla kun kävin laivalla huomasin että olen vanha! Mistä sitten huomasin tämän?
Kun menin pöntöllä istumaan voin sanoa että kivekset osui veteen.
Futiksessa 90-luvulla syntyneistäkin monet alkavat olla ehtoopuolen pelaajia. Täyttäähän vuonna 1990 syntynyt tänä vuonna jo 32 vuotta, kuten esimerkiksi vaikka Mario Balotelli.Nykyään, kun katselee minkä tahansa joukkuelajin rostereita, tuntee itsensä todella vanhaksi. Harvassa ovat enää ne aktiivipelaajat, jotka ovat syntyneet ennen vuotta 1983. Erityisesti futiksessa suurin osa huippupelaajista on 1990-luvun satoa. Hemmetti, että aika liitää niin pirun nopeasti.
Kaksi sanaa, Doro Pesch.vanhassa rockissa naiset olivat myyttisiä hahmoja joita rakastettiin palavasti.