Oletko Kauppatorilla Lordi-bileissä?

  • 11 127
  • 108

Oletko Kauppatorilla Lordi-bileissä?

  • Kyllä

    Ääniä: 61 17,1%
  • Ei

    Ääniä: 97 27,2%
  • Tulisin, mutta asun liian kaukana

    Ääniä: 126 35,4%
  • Tulen, jos ei sada

    Ääniä: 20 5,6%
  • Minäkin tiedän Lordin, mutta ei kiinnosta

    Ääniä: 52 14,6%

  • Äänestäjiä
    356
PeteX kirjoitti:
Whitesnaket ja muut tekevät tiukkaa, koska jatkät ovat muka tosissaan. Ei kait sentään kukaan laula menninkäisistä ja saatanasta ihan tosissaan ja jos laulaa, niin et kait oikeasti osta heidän levyjään?

Pieni tarkennus: Whitesnake laulaa panemisesta.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä oli kyllä hyvät pippalot. Ikivanha vitsailu helvetin jäätymisestä ja Suomen Euroviisuvoitosta loppui kuin seinään ja hetken oltiin jos ei nyt koko maailman, niin ainakin Euroopan huulilla. Nykyään toki taas viisuvoitto tuntuu ihan yhtä mahdottomalta ajatukselta kuin ennen vuotta 2006, mutta toisaalta niin tuntui MM-kullan uusiminenkin ennen kevättä 2011. Pitäisi varmaan lähettää joku hävytön Guns N'Roses-plagiaatti estradille ensi keväänä niin voitaisiin vaikka pärjätä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Huomasin tämän ketjun vasta kevyen 13plus-v noston jälkeen.

Onko torilla vielä ihmisiä? Kannattaako vielä lähteä ilakoimaan?
 
K

Kiekkokatsoja

Huomasin tämän ketjun vasta kevyen 13plus-v noston jälkeen.

Onko torilla vielä ihmisiä? Kannattaako vielä lähteä ilakoimaan?
Tuossa tapahtumassa en ollut, mutta tuli se telkusta, jonka katsoin.
No kai siellä jotkut bileet on toisinaan. Ja jos ei ole, niin voihan sellaiset järjestää itsekin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin tuolloin Tallinnan risteilyllä upouudella laivalla (Galaxy?) eli en päässyt torille, mutta seurasin tapahtumaa hytin televisiosta. Lähetyksen laatu laivalla ei ollut kovin hyvä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olin mukana ja muutama anekdootti tuohonkin reissuun liittyi.

Varmaan jossain Unioninkadun ja Pohjoisespan kohdille oltiin työnnytty ihmismassassa yhden biisin konserttia ystäväni kanssa seuraamaan. Siinä sitten omia juomia nauttiessa viereen rantautui pari aikalailla samanikäistä sälliä. Kouvoloidina aloitin toki tutustumisen vittuilun kautta ja huutelin nousuhumalassa lähiympäristölle, että "Hei, kattokaa, tääl on Nico Rosberg." ja osoittelin kiiltävää menestyjäkypärää sportannutta Salmelaista.

Jotenkin kuin ihmeen kautta tämä pieni ilkikurinen lähestymistapa kuitenkin toimi ja jostain syystä alettiin sosialiseereta siinä Tonyn ja kaverinsa kanssa ja siinähän se "keikka" meni molempien seurueiden kassien tarjoomuksia lipitellessä. Jossain vaiheessa keikkokin tuli puheeksi ja siitä keskusteltiin jopa kiihkeään sävyyn. Tässä vaiheessa Salmelainen kysyi legendaarisen "et sä tiedä kuka mä olen"-kysymyksen, johon oli pakko vain vastata kieltävästi. Olihan Tony sinä keväänä saanut julkisuutta ja Liigan pistepörssinkin voittanut ja siksi tätä "etkö sä TODELLA tiedä kuka mä olen"-fraasia hoettiin useampaan kertaan. Mistä helvetistä minä silloin olisin jokaista Stadin hintelää geelitukkaa voinut tuntea?

Tässä vaiheessa oli pakko lyödä klassikkokortti pöytään ja kysyä papereita pojilta. Järvisen Turre ja Salmis kaivoivat molemmat kiltisti ajokortit esiin, ja kyllä, olivat miksi väittivät itseään. Tästä sitten alkoikin, tai ehkä paremminkin jatkui, pieni henkinen nekkailu Tonyn kanssa siitä oliko vai ei ollut filmannut kevään HIFK-SaiPa-pudotuspelisarjassa. Tony meinasi ottaa jopa hieman kierroksia, kun kerroin Lepran ladon lauteilla yhtyneeni "Hyppää-Tony-hyppää"-chanttiin, mutta Turre rauhoitteli kaveriaan; "Hei se just kerto, että sen vanhemmat on Lappeenrannasta, se on ihan ok, Tony hei.". Tästä pienestä kompasteesta päästiin kuitenkin ylitse ja oikein mukavia herrasmiehiä olivatkin sitten molemmat, varsinkin Järvinen.

Molemmilla seurueilla oli kuitenkin aika terävää tavaraa kasseissaan ja ensimmäinen sekä ainoa sankarivainaja tuona iltana oli Järvisen Turre. Jedan alumni kannettiin allekirjoittaneen ja Salmelaisen kanssa taksin takapenkille Stockan edustalla ja molemmat lyötiin kuskille 20€ kouraan Salmiksen supistessa vielä postiosoitteen isolle paketille. Tästä matka jatkuin kolmistaan Teatterin vippiin, mutta tarina tai muistikuvat eivät enää pysty kertomaan mitään kovin koherentteja detaileja loppuyöstä. Ilmeisesti oli hauskaa.

Mutta oli ihan mukava keikka Lordiltakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olin tuolloin karvan alle 13v joten ei, en valitettavasti ollut Lordi-bileissä 2006.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vastikään täysi-ikäistyneenä Lordin voittoyö ja torijuhla olivat kyllä parasta kakkaa ikinä. Siinä meni parikin viikkoa juhliessa ja aina Hard rock hallelujah soitettiin aluksi, väliin ja lopuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös