Oletko jo saanut tai aiotko ottaa koronarokotuksen?

  • 4 424
  • 55

Oletko ottanut/otatko koronarokotuksen?

  • Olen jo ottanut tai rokotusaika on varattu

    Ääniä: 17 18,1%
  • Otan sitten kun se on mahdollista

    Ääniä: 69 73,4%
  • Mietin vielä otanko vai en

    Ääniä: 5 5,3%
  • En ota/olisin saanut, mutta en ottanut

    Ääniä: 3 3,2%

  • Äänestäjiä
    94
  • Poll closed .

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen jo saanut koronarokotteet kahteen kertaan. Töideni takia sain rokotteet ensimmäisten joukossa.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Huomenna, kaikki käy.
 

Glove

Jäsen
PPSHP taitaa vieläkin olla häntäpäässä rokotuksissa. Oulun kaupungin sivuillakaan ei ole vielä tietoa milloin aletaan rokottamaan alle 70 v. riskiryhmäläisiä. Jos en riskiryhmäläinen olisi niin todennäköisesti olisi tarkka harkinta päällä, mutta kun riskiryhmässä olen niin otan rokotteen.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tänne vaan AstraZenecaa kele! Saa olla melkoista rotanmyrkkyä että minun vereni hyytyy. Trombosyytit on perinnöllisesti alle raja-arvon ja joka kolhusta seuraa näyttävä mustelma.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Huomenna menen rokotettavaksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Astrazenecaa en ainakaan ota, mietin vielä otanko muita.

Astrazeneca on joutunut ehkä vähän turhaan huonoon valoon uutisoinnissa. Sen rokotteita on nyt annettu käsittääkseni noin viisi miljoonaa kappaletta maailmanlaajuisesti, ja onkohan nyt jotain 20-25 ihmistä on saanut siitä veritulppa tyyppisen seuraamuksen. Eli ollaan täysin normaalissa prosentissa kuinka moni ihminen saa rokotteesta kuin rokotteesta vakavuudeltaan tuollaisen reaktion..
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Astrazeneca on otettu ja vielä ei ole tullut minkäänlaista oiretta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä sai hymähtämään. Veren hyytymistä estävää lääkeainetta varfariinia on ennen käytetty rotanmyrkkynä.

Vastaus kysymykseen: olen saanut jo yhden annoksen ja kolmen viikon päästä saan toisen.
No sulla on ainakin kunnon väli, kun tammikuussa sait ekan ja huhtikuussa saat siis tehosteen. Aikamoista arpomista tuntuu olevan tämäkin homma. Aikamoista arpomista.

Olen rokotettu.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No sulla on ainakin kunnon väli, kun tammikuussa sait ekan ja huhtikuussa saat siis tehosteen. Aikamoista arpomista tuntuu olevan tämäkin homma. Aikamoista arpomista.

Olen rokotettu.
Joo alkuperäinen väli oli se 2 viikkoa, kunnes sain tekstiviestin, että tulehan vasta huhtikuussa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aion ottaa koronarokotteen, kun vuoroni tulee. Sputnik-koronarokote ja kiinalaiset koronarokotteet vähän epäilyttävät ja odotan niistä länsimaisia tutkimuksia, että ne ovat varmasti turvallisia.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Otan vuoroni koittaessa. Se tosin lienee suht häntäpäässä. Muuten aineella ei ole minulle väliä, mutta Venäjällä tuotettua Sputnikia vieroksun vahvasti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä minä ajattelin ottaa sitten täällä alkavat tuikkia niitä perusterveisiin ihmisiin. "Lievä hulluus" ei ole riskiryhmää... ja se on ainoa sairaus joka minulla on.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
No nyt on saatu molemmat osat Pfizeristä ja odotellaan sivuoireiden alkamista. Jonkun mukaan ne alkavat samana päivänä, joku toinen taas sanoi 24 h rokotuksen saamisen jälkeen, joku väitti niiden kestävän 36 tuntia, joku toinen taas 24 tuntia. Katsotaan, miten tässä käy. Kai jotain oireita pitäisi saada merkkinä siitä, että rokote toimii.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kyllä minä ajattelin ottaa sitten täällä alkavat tuikkia niitä perusterveisiin ihmisiin. "Lievä hulluus" ei ole riskiryhmää... ja se on ainoa sairaus joka minulla on.

Hullujahan me kaikki ihmiset tavalla tai toisella ollaan.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
No nyt on saatu molemmat osat Pfizeristä ja odotellaan sivuoireiden alkamista. Jonkun mukaan ne alkavat samana päivänä, joku toinen taas sanoi 24 h rokotuksen saamisen jälkeen, joku väitti niiden kestävän 36 tuntia, joku toinen taas 24 tuntia. Katsotaan, miten tässä käy. Kai jotain oireita pitäisi saada merkkinä siitä, että rokote toimii.
Laitetaan nyt vielä vähän kommenttia, vaikkei tämä kai mikään koronarokotusseurausketju olekaan. Nyt on mennyt noin 25 tuntia toisesta rokotteesta ja oireet ovat aika vähissä. Rokotuskohta on hieman arka, samoin imusolmuke kaulan oikealla puolella oli hieman arka. Muuten ei oikein mitään tavallisesta poikkeavaa. Odotus jatkuu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös