Oletko ikinä jakanut Jatkoajan keskustelupalstan sivua/ketjua?

  • 940
  • 4

Oletko ikinä jakanut Jatkoajan keskustelupalstan sivua/ketjua?

  • Facebookissa

    Ääniä: 1 2,2%
  • WhatsAppissa

    Ääniä: 5 11,1%
  • Twitterissä

    Ääniä: 0 0,0%
  • E-mailissa

    Ääniä: 0 0,0%
  • En ole jakanut

    Ääniä: 39 86,7%

  • Äänestäjiä
    45

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Noista ketjujen alareunassa olevista jakonapeista tuli mieleen, että miten usein niitä käytetään, jos käytetään ja mikä on yleisin jakotapa? Minä en ole jakanut. Enkä kyllä ole edes varma, että näkyykö nuo ko. jakonapit useilla käyttäjillä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En.

Paitsi että olen, mutten noilla napeilla. Yksityisviesteihin FB:ssä. Ja joo myös omalle seinälle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No hei. Ai naisasiaketjuako. Niin varmaan. Kerron nykyään harvoin naishommista, mutta nekin vain yöketjuun ja pakko kirjoittaa -ketjuun. No kun se yksi vuoden 2012 Suvi lukee ehkä ja tietää nimimerkkini. Itse asiassa ikään kuin jätti minut ketjua vuosien takaa luettuaan! Mutta jos Suvi luet tätä, niin mennään naimisiin. Meikä ois just nyt redi. Runkkuringistä bestman. Kaason saat valita pillunnuolentaringistäsi.

PS. Suvin (silloin 25 v) - pitkään jonkun minuuttimunalerpun kanssa kai seurustelleen - lausuma seuraavana päivänä syksyltä 2012, oli Oulussa käymässä, pantiin: "Oli se ihanaa kun kerrankin sai kunnolla munaa". Itse en edes hirveänä muista niistä tunneista, sellaisia välähdyksiä vain.

PPS. Kohta känny pärisee. Jos ei pärise, niin väärä akka. Silleen kannattaa ajatella, koska niin asiat ovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös