Oletko ho... vai...

• 1 731
  • 23

Oletko homo vai hetero?

• Olen heteroseksuelli

Ääniä: 105 87,5%
  • Olen homoseksuelli

Ääniä: 5 4,2%
  • Molemmat on ookoo

Ääniä: 4 3,3%
  • Ei kiinnosta seksi

Ääniä: 6 5,0%

• Äänestäjiä
    120

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Okei, kuka on homo? Siellä kuikuilee yksinäinen hajaääni.

Paljasta itsesi:D

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En se ollut minä

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hetero... todisteena naisen kanssa perinteisellä tyylillä tehdyt kaksi lasta... hmmm, vai onko tuo mikään todiste... ehkäpä homokin onnistuisi olemaan naisen kanssa "sillai" kun oikein puree hammasta... :p

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
No kukahan se on tällä palstalla junamiehiä?:rolleyes: Minä se en ole! Ihan totta!:D
Vastasin luonnollisesti kohtaan: Hetero

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pidän onneksi naisista:p

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hetsku eli hetero. Kovin normaaliksi en kuitenkaan itseäni luokittelisi.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hetero!

Vaikka eihän sitä tarvitse välttämättä homo olla jos vähä auttaa kamua hädän hetkellä pikku imaisulla:D

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
minähän siis olen täysin umpi suklaaveturi:D :D no olen olen...uskokaa tai älkää:D :D :D

JanJ

Jäsen
Valitettavasti hetero.
Valinnanvarana vain 49% kansasta.
Ja vieläpä umpihetero oikein.
Eli espanjalaisfutarihommat ei innosta.
En ole tosin edes kokeillut.
Enkä tule varmaankaan koskaan kokeilemaan.
Koska ajatus etoo.

Vaan rakastakoon kukin mitä tahansa.
Ei kuulu mulle.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Lieneeköhän suurta vaikutusta keskusteluun jääkiekosta sillä onko toinen homo vai ei.. Niin homoilla kuin heteroillakin on kaksi silmää ja yksi suu, jolla kommunikointi tapahtuu.

Itse kysymykseen en aio vastata, koska pidän sitä epäolennaisena tietona toisesta ihmisestä internetin keskustelupalstalla, jossa mielipiteet esitetään kirjallisessa muodossa, kaikki esiintyvät nimimerkillä ja jossa ihmisen iälläkään ei ole virallista merkitystä.

Kaivanto

Jäsen
Jaahans, sitten edellisen tiedustelun joukkoon näyttää hairahtuneen ainakin yksi eksynyt lammas lisää. Vai olisiko joku kääntänyt takkiaan, tai tässä tapauksessa kalsareitaan? Joku omasta suuntautumisestaan epävarma ja karvaista mieskopulaatiota vilisevistä unistaan hämmentynyt, joka vastareaktiona julkisesti kammoksuu, inhoaa ja vihaa homostelijoita yli kaiken.

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös juuri ne ole homoja joiden pitää oikein internetissä todistella olevansa heteroita?:)

Vai olenko itse homo kun en koskaan ole julkisesti ilmoittanut olevani hetero?

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Tunkki
Lieneeköhän suurta vaikutusta keskusteluun jääkiekosta sillä onko toinen homo vai ei.. Niin homoilla kuin heteroillakin on kaksi silmää ja yksi suu, jolla kommunikointi tapahtuu.

Itse kysymykseen en aio vastata, koska pidän sitä epäolennaisena tietona toisesta ihmisestä internetin keskustelupalstalla, jossa mielipiteet esitetään kirjallisessa muodossa, kaikki esiintyvät nimimerkillä ja jossa ihmisen iälläkään ei ole virallista merkitystä.

Vapaa keskustelu
Vapaata keskustelua aiheesta kuin aiheesta. Kuitenkin hyvän maun rajoissa!

Näin lukee napsauttamasi linkin alapuolella.

Aiheesta on tehty paljon tutkimuksia. En usko että Jatkoaika tekee siitä mauttoman.

Ketjujen lukeminen, niiden kommentointi ja niihin vastaaminen perustuu vapaaehtoisuuteen.
On täysin mahdotonta löytää sivua joka olisi mielekäs jokaiselle.
Hyvällä keskustelupalstalla on korkea katto!

Minusta ylläolevat kommentit ovat loistava todiste siitä miten suomalaiset osaavat ottaa asiat pikku huumorilla.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Kaivanto
Jaahans, sitten edellisen tiedustelun joukkoon näyttää hairahtuneen ainakin yksi eksynyt lammas lisää. Vai olisiko joku kääntänyt takkiaan, tai tässä tapauksessa kalsareitaan? Joku omasta suuntautumisestaan epävarma ja karvaista mieskopulaatiota vilisevistä unistaan hämmentynyt, joka vastareaktiona julkisesti kammoksuu, inhoaa ja vihaa homostelijoita yli kaiken.
Aargh! KAKSI! HOMOPALSTA!:D

Okei, okei loppuu jo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy