Olen uusi asiakirjoittaja!

• 6 958
  • 35
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juusto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JKFD
Iltaa.

Olen uusi asiakirjoittaja ja olen tullut tänne nostamaan alati laskevaa keskustelun tasoa. Olen seurannut palsta jo pitemmän aikaa, ja nyt vihdoin pääsen keskustelemaan teidän kanssa!

Minut tunnetaan futisforum keskustelupalstalla, ja len siellä yksi suurimmista asiakirjoittajista.

JanJ

Jäsen
Jo topic kertoi sen, mistä nyt tuulee.
Tervetuloa!
Ja ei kun Antti Muurista mollaamaan...

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Juusto
Olen uusi asiakirjoittaja ja olen tullut tänne nostamaan alati laskevaa keskustelun tasoa. Olen seurannut palsta jo pitemmän aikaa, ja nyt vihdoin pääsen keskustelemaan teidän kanssa!
Niin, yleensähän "asiakirjoittajat" tunnetaan siitä, että heidän tiedetään kirjoittavan asiaa ilman että heidän itse tarvitsee sitä kertoa. Sinulla on tilaisuus vahvistaa sääntö poikkeuksella.

Mikä se Futisforum on?

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
tervetuliaisoluet :tuoppi: :tuoppi:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Juusto
Iltaa.

Minut tunnetaan futisforum keskustelupalstalla, ja len siellä yksi suurimmista asiakirjoittajista.

Naamiksen kakkonen?

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ehkä turhin viestiketju. No, tulipahan kirjoitettua siihen turhin viestini :) Ei tällaisia ketjuja, kiitos!

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juustolta ei varmaankaan kauheasti enempää asiaa tämän viestin lisäksi taida tulla, tästä voin lyödä vaikka vetoa.

On se muuten kumma, miten futisforumin puolella tätä ja:n puolelle tehtävää kuokkimista taidetaan pitää huvittavana? Niinhän se tosin menee, että hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset.

..olen tullut tänne nostamaan alati laskevaa keskustelun tasoa..
Futisforumillahan keskustelun taso ei voi enään laskea.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Uksi kusumus

Niin, nyt pitäisi enään tietää, mitä tarkoittaa "asiakirjoittaja"?

Täältä tähän

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti vision
Futisforumillahan keskustelun taso ei voi enään laskea.

Kannattaa tutustua keskusteluun paremmin, eteenpäin on menty tälläkin puolella kyllä, mutta €ooh moisille väitteille..

Juustolle :tuoppi:, tosin veikkaanpa ettei keskusteluikä muodostu täällä kovin pitkäksi.

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tätä ketjua tullaan lämpimästi muistelemaan vielä kauan. Selvästi elämää suuremman ketjun ainekset. Jatka Juusto samaan malliin!

Yksi kysymys jäi vaivaamaan: Mistä teitä oikein tulee?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisastudioni on suunniteltu huolellisesti. Takana on monen kuukauden valmistelu ja kaikki suunniteltu viimeisen päälle. Ajattelin alunperin katsella kisoje olohuoneessa tai omassa huoneessani, mutta televisiohuone on nyt laitettu kuntoon. Alkuvuodesta on hankittu uusi telkkari ja hyvät äänen toistolaitteet, joten laitteet ovat hyvät kisojen seuraamiseen. Mukava sohva takaa hyvän asennon moneksi tunniksi. Sohvan vieressä käden ulottuvilla on minibaari, jossa on kylmää Coca-Colaa aina valmiina. Kannettava tietokone, jossa on langaton ADSL-yhteys antaa minulle mahdollisuuden olla netissä koko ajan. Verhot ovat kiinni ettei auringonvalo häiritsisi kuvaa, mutta pieni mitään sanomaton pöytälamppu tuo sentään vähän valoa "luolaani".

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tommy: Kisastudion huolelliseen suunnitteluun kuuluu myös sipsikulhon sekä lämpöpakkauksen (sisältää lihapullia ja broilerin koipinuijia) strateginen sijoittaminen. Olisko tarvetta myös "sorsalle"?

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Kiitoksena tällaisesta asiakirjoitusta sisältävästä viestiketjusta voisi mielestäni antaa samantien pelikiellon.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
k

En jaksanut lukea kuin vähän alusta..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.