Olen hiljaa nurkassani ja imen peukaloa

  • 13 400
  • 61

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Te ootte nössöjä.
Mä ainakin uhmaan Modeja paskoilla kirjoituksillani niin kauan kuin sallivat he.

Eräs nimimerkki sai yhteisöllisyyttä aikaiseksi jaksamalla järjestää vuotuisen tapahtuman. Vieläköhän viitsii?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
A.M.A.B.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Te ootte nössöjä.
Mä ainakin uhmaan Modeja paskoilla kirjoituksillani niin kauan kuin sallivat he.

Eräs nimimerkki sai yhteisöllisyyttä aikaiseksi jaksamalla järjestää vuotuisen tapahtuman. Vieläköhän viitsii?

Voi helvetti. Pitkän viestin kirjoitin ja sitten vasta tajusin sinun kannan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä olen aina ollut nössö ja liian kiltti. Siten on vain vaikea tulla edes huomatuksi koko palstalla - yleensä vaan lämpimikseni höpötän, eikä kukaan edes vastaa. (hah)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ainakin jatkan otteluseurantaketjuun huutelua ja varsinkin kauden avauksessa one-linereiden viljelyä. Tää oli uhkaus.

Komea lista. Nyt pelottaa vain se, että milloin paikallinen nettigestapo saa minut nalkkiin. Jos en kirjoita mitään, ei koskaan. Ehkä. Mikään ei ole varmaa. Paitsi SaiPan menestymättömyys.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Me hämäläiset tullaan hitaasti.

No eipä nyt kannata mitään seksiä miettiä tässä tilanteessa.

Mutta mitä vittua nyt teen tuolla viestillä, minkä jo kirjoitin valmiiksi? Ei se muokkaamatta ole julkaistavissa, mutta olisi siinä joitain ihan hauskoja osia. En tiedä tosin, kannattaako vastata, koska olen savolainen? Meneekö vielä vaikeammaksi?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No eipä nyt kannata mitään seksiä miettiä tässä tilanteessa.

Mutta mitä vittua nyt teen tuolla viestillä, minkä jo kirjoitin valmiiksi? Ei se muokkaamatta ole julkaistavissa, mutta olisi siinä joitain ihan hauskoja osia. En tiedä tosin, kannattaako vastata, koska olen savolainen? Meneekö vielä vaikeammaksi?

Vastuuhan on silloin minulla.
Voithan sä laittaa sen tähän ketjuun ja voidaan kuvitella. että joku ymmärtääkin sen.

Letkautukset ovat joskus hauskoja.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Eins, Zwei, Drei...

Tarjottiin kevyesti interwebin historian isointa sladdia kakkoseen, eikä liiemmin annettu rakkautta etukäteen. Viikon bannit isommalle liudalle, sekä kuukauden kakut lopuille, kyllä se olisi riittänyt. Nyt palsta menetti kertaheitolla pari pätevää kirjoittajaa.

Ovikello soi, kukahan se siellä...
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Väitän, että Jatkoaika on tämän jälkeen parempi paikka. Tutzban poistaminen oli vähintäänkin oikeutettua - ei kukaan jaksanut enää nulikan nillitystä. Siinä missä jossain Valkeakosken tienoilla revitään tällä hetkellä persettä niin Turengin suunnassa availlaan humidoria ja laatuviskiä.

Sitä paitsi ikäistään huomattavasti kypsempi Deko ottaa käsittääkseni tästä eteenpäin erilaisten lätkäturnausten vetovastuun.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sitä paitsi ikäistään huomattavasti kypsempi Deko ottaa käsittääkseni tästä eteenpäin erilaisten lätkäturnausten vetovastuun.

Hehheh. No jees.

Edit. Naureskelun jälkeen, nythän tosiaan on paikka avoinna. Deko siis itsestään selvästi ottaa paikan. Tätä jään odottamaan enemmän kuin mielenkiinnolla.

En voi olla lisäämättä tähän slogania "Deko järjestää". Näin me teemme.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No aiheuttipa myrskyn vesilasiin eilinen spekulointi. Kirjoitusoikeuksien poisto järkyttää herkkää mieltäni. Ei hyvä...ei todellakaan.

Ans kattoo muuttuuko palstan henki. Oma ala-arvoinen linja kuitenkin säilytetään.
 

ditrim

Jäsen
Synkkä päivä Jatkoajalle. Hiljaiseksi vetää.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
11.9.2001 kuoli 2976 ihmistä. 10 vuotta myöhemmin kuoli sananvapaus.
 
Nauratti jo viime viikolla, kun joku kirjoittaja sai modeilta varoituksen heitettyään eräässä ketjussa yksirivisen vitsin "nostaakseen" täydellisesti offtopic-touhuihin karanneen ketjun keskustelun tasoa ja NYT naurattaa vieläkin enemmän.

Jatkoajan keskustelupalsta - serious business!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös