olen erilainen

• 933
  • 4

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Miksen minä tunne ketää jääkiekkoilioita niinku osa keskustelijoista on varsin hyvissä juttuväleissäki kaikkien kans :)

no ei vaa mutta ihmetyttää että laittaa jonku "huhun" liikkeel ni johan o joku kertomassa että just oli aamulla jutellu kaverinkans :cool:

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Miks?

Ehkä siks että oot Raumalta eikä siellä asu jääkiekkoilijoita.

Mä oonkin ollut naisenhakkaaja Esa Tikkasen kanssa samalla luokalla kansakoulussa. Muut jatkettiin keskikouluun, mutta ET jatkoi ainoastaan Peran johdolla jääkiekon opiskelua. ET on eri reilu kaveri faija uhras elämänsä bissen lisäksi ET:n uralle, mutta poika ei pahemmin ole vanhempia jeesannut, ET:n mutsi asuu vieläkin samassa Kontulan ghettotalossa kuin aina. Pera -faija valitettavasti poistui keskuudestamme tänä kesänä.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meillä olikin RAUMALLA opettajan sijaisena Jari Torkki. Se opetti englantia semmoiset kolme viikkoa meidän ryhdikkäälle ryhmälle.

Jostain kumman syystä sen vaimoltakin oli aina pakko saada nimikirjoitus sen tullessa Jari-poikaa töistä kotio noutamaan.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
En tunne minäkää... mutta..

Törmäsin Tukholmassa -89 erään tavaratalon sisäänkäynnin kohdalla Vladislav Tretjakkiin. Kamu ressas mua pummimaan nimmaria. Aikansa jankutettuaan annoin periksi ja kävimme kenkä-osastolla jossa hän tsiigaili vaimolleen (luultavasti) valkoisia piikkareita ja sain kuin sainkin nimmarin!
Samalla reissulla törmäsin muuten Esa Tikkaseen Globenin ulkopuolella. Ei muuta kun samaan lappuun yks nimmari lisää! Niin että kyllä tässä lätkäjengiä tunnetaan :p

Onko se muuten ihan jämtti että ET on hakannut akkansa?
Jos näin on niin onko akka uhri vai ansaitsiko hän vähän nokkaan?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy