Tämä kärsimys on SIETÄMÄTÖNTÄ
Olen jo pikkupojasta lähtien rakastanut tätä punaista joukkuetta,muistan elävästi 90-Luvun taaperrukset.Kaikki nämä silti kestin,kunhan vaan näin yritystä boksissa.Vuonna 90 kun aloin kiinteästi seuraamaan peliä hallilla,silloin oli tärkeintä nähdä Simppa,Pepe,Hius,Rassa ja kumppanit tositoimissa.
Edellisen vaimoni kanssa rupesimme hallilla käymään ja siitä muistuukin mieleeni yksi kerta kun tämä ex hiukan sekosi.Meillä oli muistaakseni Hpk:ta vastaan pleijari matsi,joka oli melko kiihkeä,tämän johdosta kannustimme kumpikin kybällä.Hallissa tuli pieni hiljainen hetki,mutta tälle ex:ille jäi varmaan vaihde päälle,sillä hän rupesi huutamaan HYVÄ TAPPARA huutoa.Kyllä nauru maittoi katsomossa.
Toinen muisto on kun faijani kanssa menimme matsiin,tämä Oldtimer on muuten kiihkeä Hifk fani,mutta hälle maistuupi myös mallas tuotteet ihan kiitettävästi.Minä olin mennyt jo edellä A7 katsomoon,sillä peli oli jo jatkumassa,faijani tuli sitten erän puolivälissä melkoisessa soosissa ja kompastui siellä portaissa,helvetillisen kiroamisen säestyksellä hän pyöri portaat alas.Hallissa oli juuri pelikatko ja tämän johdosta melko moni ihminen seurasi tätä Duudsoni suoritusta.
No,ukko nousi pyörimisen jälkeen ylös ja rupesi huutamaan Hifk:ta kybällä,tästä antoikin fanikatsomo hänelle raikuvat aplodit(Rastas oli silloin liideri)mulla ei ole koskaan sen jälkeen ollut niin hauskaa hallilla kun silloin seurasin tämän Oldtimerin toilailuja.
Sitten takaisin asiaan,tämä jatkuvien tappioiden suma saa minut kohta fyysisesti kipeäksi,olen missä tahansa ja teen mitä tahansa,niin aina ajatukset palaavat nykyiseen tilanteeseen.Kerran niin ylpeä ja pelkoa,kunnioitusta,inhoa aiheuttanut joukkue taapertaa pimeässä loppusyksyn yössä,mitään muutoksia ei tapahdu.
Olen jo jättänyt hallilla käymisenkin,kerran niin rakas paikka on muuttunut melkein pelkästään vitutuksen ja kaljanjuonnin yhdistäväksi kokonaisuudeksi.Minulle on aina ollut tärkeintä mennä sinne halliin kutkuttava odotuksen tunne sisällä,sisään päästyäni hallin popkornin tuoksut lataavat jo alkusysäyksen illan tapahtumille.
Nyt tämä kaikki on omalta osaltani poissa ja tulee pysymäänkin poissa,jos mitään konkreettista ei tapahdu,minulla on melko iso perhe ja vaikka olenkin yrittäjä,niin ei mullakaan ole varaa pistää järkyttävän YLIHINNOITELTUJA maksuja tiskiin siitä,että saan vaan päänsäryn ja sitä seuraavan ankaran morkkiksen.Olen jo kylläkin tottunut duunissa tulevaan vittuiluun,sillä sitä kuulee joka hetki.
Ihmettelen suuresti tätä touhua meidän organisaation sisällä,tai no mitä touhua,sillä mitään ei todellakaan tapahdu.Kaikki pysyy ennallaan,vaikka jo uskottavuuden kannalta olisi PAKKO tehdä muutoksia.Yksi "ihminen"on hallituksen myötävaikutuksella saannut keskittää KAIKKI toiminnot omiin käsiin ja sen myötä ollaan tähän tilanteeseen tultu.Mikäli muutoksia pelaajarintamalla ja myös johdossa ei tapahdu,niin tästä PAINAJAISESTA emme tule heräämään ensikaudellakaan.
Olen hyvin surullinen Hifk fani tällä hetkellä,joukkue josta olen aina ollut ylpeä on nykyään kiviriippa sielussani!!!!!!
Täältä tähän.