Mainos

Olemme Penasta huolissamme niin....

• 8 993
  • 87

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kun edellinen ketju suljettiin, päätin avata tällaisen. Eli tässä ketjussa voidaan keskustella, miten voimme parantaa Pentin. Pitääkö muuttaa lääkitystä vai suoraan katkaisuhoitoon....

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Laittakaa sille tekoparta ja muiluttakaa Kabuliin. Selkään kirjoitatte vielä Bin Laden rules!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ei kannata, meillä on jo Osama Kaarela, ne veisivät kuitenkin sen vahingossa ja Pena pääsisi mellastamaan vapaasti.

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei hätää!

Ostakaa Penalle muovikukkia ja itsestään siliäviä paitoja niin saattaisi aika riittää varsinaiseen päätoimen hoitamiseenkin. Jos ei muuta niin nyt olisi aika antaa pari ylimielistä kommenttia faksin laulamisesta ja siten rauhoittaa fanit.

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Penasta nyt ei voi juurikaan asiallisemmin keskustella. Sitä paitsi, ei kai kukaan voi olla niin julma, että kieltää IFK-fanin ainoan jäljelle jääneen huvin (Penasta jauhamisen) koko maailmassa.

Sulkekaa vaan kaikki ketjut, jos siltä tuntuu, lahtarit!

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Penan onni, että vaikuttaa täällä Suomessa, eikä esim. itänaapurissa. Siellähän säännöllisin väliajoin joku käy lahtaamassa urheilubossin. Tosin syynä ei taida olla kannattajien tyytymättömyys, vaan jokin ihan muu.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Moderaattorithan ovat kuin lätkätuomarit...
vrt. ketju "kuka hullu ryhtyy tuomariksi" tai jotain.
Kaikella ystävyydellä.

theref

Jäsen
fiftyeight

Sellaista se elämä on. Minun kohdallani ainakin ihmisten piipityksen kuuntelemista. Itsepähän olen ratani valinnut, sitä pitkin mennään...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Jep

Viestin lähetti theref
Ja keskustelu jatkuu yhtä asiallisella tasolla... Kannattaako paljon ihmetellä miksi näitä ketjuja suljetaan?

Tämä ketju jos jokin on pirun tärkeä, muuten niihin asiallisiin ketjuihin tulee näitä Pena kirjoituksia. Nyt pitäisi ruveta Jatkoajankin toimiin IFK:n kotisivujen keskustelupalstan tilasta.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nauroin todella pahasti kun Pena tokaisi MTV3:n tulosruudussa:"-No mistä sitä tietäis vaikka Torstaina jo olis uusii pelaajjia... "

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kyl noi Moderaattorit.

Ei tääl saa ees sanoo vapaasti omaa mielipidettä.

Ja sit sulkee noit ketjuj ihan turhaan......

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti sniper2001
Nauroin todella pahasti kun Pena tokaisi MTV3:n tulosruudussa:"-No mistä sitä tietäis vaikka Torstaina jo olis uusii pelaajjia... "

Ehkä Pena ei tienyt Tepsin kokoonpanoja:D

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Odottakaas vain kun Pena saa pitkän linjan projektinsa valmiiksi vuonna 2014 ja HIFK ottaa tällöin mitalin! Kyllä sitten on eri ääni kellossa. Samaa kärsivällisyyttä me täällä Oulussa opettelemme Junnon johdolla.

theref

Jäsen
bigZ

Jos moderointi ei kiinnosta, ole ystävällinen ja kirjoita jonnekin jonne saat kirjoittaa mitä haluat. Tämä oli ystävällinen neuvo, eikä sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti.

Jotta jos vituttaa pahasti, niin sitten vaan Kiekkopesän SM-Liigapalstan suuntaan ->

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Olemme huolissamme HIFK-Hockey Oy:n hallituksesta

jossa istuu:

Puheenjohtaja: Harri Tuohimaa
Varsinaiset jäsenet: Kimmo Heino, Frank Moberg ja Tom Nybondas.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Ainoa oikea hoitomuoto!

Viestin lähetti sham69
EUTANASIA! :cool:

-Niin. Voisimme valmistaa rintanappeja, joita käyttäisivät kaikki HIFKin toimihenkilöt. Nappiin tulee Penan kuva ja teksti:
Eutanasia - aito asia

Ja todella, oma Pena-ketju on hyvä, voi sitten muualla jutella lätkästä. Kannatan.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Ainoa oikea hoitomuoto!

Viestin lähetti JHag

-Niin. Voisimme valmistaa rintanappeja, joita käyttäisivät kaikki HIFKin toimihenkilöt. Nappiin tulee Penan kuva ja teksti:
Eutanasia - aito asia

Jhag...saamari, täällä kuollaan koko perhe nauruun:)

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
TASOA,PLEASE

Viestin lähetti Pete 62
Laittakaa sille tekoparta ja muiluttakaa Kabuliin. Selkään kirjoitatte vielä Bin Laden rules!

Petepä on asiallisella linjalla liikenteessä. Tosin samaa tasoa oli jutut E1:ssä tiistaina narrien huudellessa HIV:tä.

Kasvakaa aikuisiksi...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt-liite pe 16.11.2001

"Laskussa
HIFK. Joukkueen romahduksesta syytetään Pentti Matikaista (IL 14.11), vaikka Pena on rehkinyt koko ajan tukka putkella.:D

mrmasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, eiköhän toi edellinen "tuhatketju" suljettu sen vuoksi, että siinä oli virhe otsikossa...

Siinä olisi pitänyt lukea...

"HIFK:ssa muutoksia lähivuosina...!"

t. Pena

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tämä kärsimys on SIETÄMÄTÖNTÄ

Olen jo pikkupojasta lähtien rakastanut tätä punaista joukkuetta,muistan elävästi 90-Luvun taaperrukset.Kaikki nämä silti kestin,kunhan vaan näin yritystä boksissa.Vuonna 90 kun aloin kiinteästi seuraamaan peliä hallilla,silloin oli tärkeintä nähdä Simppa,Pepe,Hius,Rassa ja kumppanit tositoimissa.

Edellisen vaimoni kanssa rupesimme hallilla käymään ja siitä muistuukin mieleeni yksi kerta kun tämä ex hiukan sekosi.Meillä oli muistaakseni Hpk:ta vastaan pleijari matsi,joka oli melko kiihkeä,tämän johdosta kannustimme kumpikin kybällä.Hallissa tuli pieni hiljainen hetki,mutta tälle ex:ille jäi varmaan vaihde päälle,sillä hän rupesi huutamaan HYVÄ TAPPARA huutoa.Kyllä nauru maittoi katsomossa.

Toinen muisto on kun faijani kanssa menimme matsiin,tämä Oldtimer on muuten kiihkeä Hifk fani,mutta hälle maistuupi myös mallas tuotteet ihan kiitettävästi.Minä olin mennyt jo edellä A7 katsomoon,sillä peli oli jo jatkumassa,faijani tuli sitten erän puolivälissä melkoisessa soosissa ja kompastui siellä portaissa,helvetillisen kiroamisen säestyksellä hän pyöri portaat alas.Hallissa oli juuri pelikatko ja tämän johdosta melko moni ihminen seurasi tätä Duudsoni suoritusta.

No,ukko nousi pyörimisen jälkeen ylös ja rupesi huutamaan Hifk:ta kybällä,tästä antoikin fanikatsomo hänelle raikuvat aplodit(Rastas oli silloin liideri)mulla ei ole koskaan sen jälkeen ollut niin hauskaa hallilla kun silloin seurasin tämän Oldtimerin toilailuja.

Sitten takaisin asiaan,tämä jatkuvien tappioiden suma saa minut kohta fyysisesti kipeäksi,olen missä tahansa ja teen mitä tahansa,niin aina ajatukset palaavat nykyiseen tilanteeseen.Kerran niin ylpeä ja pelkoa,kunnioitusta,inhoa aiheuttanut joukkue taapertaa pimeässä loppusyksyn yössä,mitään muutoksia ei tapahdu.

Olen jo jättänyt hallilla käymisenkin,kerran niin rakas paikka on muuttunut melkein pelkästään vitutuksen ja kaljanjuonnin yhdistäväksi kokonaisuudeksi.Minulle on aina ollut tärkeintä mennä sinne halliin kutkuttava odotuksen tunne sisällä,sisään päästyäni hallin popkornin tuoksut lataavat jo alkusysäyksen illan tapahtumille.

Nyt tämä kaikki on omalta osaltani poissa ja tulee pysymäänkin poissa,jos mitään konkreettista ei tapahdu,minulla on melko iso perhe ja vaikka olenkin yrittäjä,niin ei mullakaan ole varaa pistää järkyttävän YLIHINNOITELTUJA maksuja tiskiin siitä,että saan vaan päänsäryn ja sitä seuraavan ankaran morkkiksen.Olen jo kylläkin tottunut duunissa tulevaan vittuiluun,sillä sitä kuulee joka hetki.

Ihmettelen suuresti tätä touhua meidän organisaation sisällä,tai no mitä touhua,sillä mitään ei todellakaan tapahdu.Kaikki pysyy ennallaan,vaikka jo uskottavuuden kannalta olisi PAKKO tehdä muutoksia.Yksi "ihminen"on hallituksen myötävaikutuksella saannut keskittää KAIKKI toiminnot omiin käsiin ja sen myötä ollaan tähän tilanteeseen tultu.Mikäli muutoksia pelaajarintamalla ja myös johdossa ei tapahdu,niin tästä PAINAJAISESTA emme tule heräämään ensikaudellakaan.

Olen hyvin surullinen Hifk fani tällä hetkellä,joukkue josta olen aina ollut ylpeä on nykyään kiviriippa sielussani!!!!!!

Täältä tähän.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Re: Tämä kärsimys on SIETÄMÄTÖNTÄ

Viestin lähetti reds1897
Olen jo pikkupojasta lähtien rakastanut tätä punaista joukkuetta,muistan elävästi 90-Luvun taaperrukset.Kaikki nämä silti kestin,kunhan vaan näin yritystä boksissa.Vuonna 90 kun aloin kiinteästi seuraamaan peliä hallilla,silloin oli tärkeintä nähdä Simppa,Pepe,Hius,Rassa ja kumppanit tositoimissa.

Edellisen vaimoni kanssa rupesimme hallilla käymään ja siitä muistuukin mieleeni yksi kerta kun tämä ex hiukan sekosi.Meillä oli muistaakseni Hpk:ta vastaan pleijari matsi,joka oli melko kiihkeä,tämän johdosta kannustimme kumpikin kybällä.Hallissa tuli pieni hiljainen hetki,mutta tälle ex:ille jäi varmaan vaihde päälle,sillä hän rupesi huutamaan HYVÄ TAPPARA huutoa.Kyllä nauru maittoi katsomossa.

Toinen muisto on kun faijani kanssa menimme matsiin,tämä Oldtimer on muuten kiihkeä Hifk fani,mutta hälle maistuupi myös mallas tuotteet ihan kiitettävästi.Minä olin mennyt jo edellä A7 katsomoon,sillä peli oli jo jatkumassa,faijani tuli sitten erän puolivälissä melkoisessa soosissa ja kompastui siellä portaissa,helvetillisen kiroamisen säestyksellä hän pyöri portaat alas.Hallissa oli juuri pelikatko ja tämän johdosta melko moni ihminen seurasi tätä Duudsoni suoritusta.

No,ukko nousi pyörimisen jälkeen ylös ja rupesi huutamaan Hifk:ta kybällä,tästä antoikin fanikatsomo hänelle raikuvat aplodit(Rastas oli silloin liideri)mulla ei ole koskaan sen jälkeen ollut niin hauskaa hallilla kun silloin seurasin tämän Oldtimerin toilailuja.

Sitten takaisin asiaan,tämä jatkuvien tappioiden suma saa minut kohta fyysisesti kipeäksi,olen missä tahansa ja teen mitä tahansa,niin aina ajatukset palaavat nykyiseen tilanteeseen.Kerran niin ylpeä ja pelkoa,kunnioitusta,inhoa aiheuttanut joukkue taapertaa pimeässä loppusyksyn yössä,mitään muutoksia ei tapahdu.

Olen jo jättänyt hallilla käymisenkin,kerran niin rakas paikka on muuttunut melkein pelkästään vitutuksen ja kaljanjuonnin yhdistäväksi kokonaisuudeksi.Minulle on aina ollut tärkeintä mennä sinne halliin kutkuttava odotuksen tunne sisällä,sisään päästyäni hallin popkornin tuoksut lataavat jo alkusysäyksen illan tapahtumille.

Nyt tämä kaikki on omalta osaltani poissa ja tulee pysymäänkin poissa,jos mitään konkreettista ei tapahdu,minulla on melko iso perhe ja vaikka olenkin yrittäjä,niin ei mullakaan ole varaa pistää järkyttävän YLIHINNOITELTUJA maksuja tiskiin siitä,että saan vaan päänsäryn ja sitä seuraavan ankaran morkkiksen.Olen jo kylläkin tottunut duunissa tulevaan vittuiluun,sillä sitä kuulee joka hetki.

Ihmettelen suuresti tätä touhua meidän organisaation sisällä,tai no mitä touhua,sillä mitään ei todellakaan tapahdu.Kaikki pysyy ennallaan,vaikka jo uskottavuuden kannalta olisi PAKKO tehdä muutoksia.Yksi "ihminen"on hallituksen myötävaikutuksella saannut keskittää KAIKKI toiminnot omiin käsiin ja sen myötä ollaan tähän tilanteeseen tultu.Mikäli muutoksia pelaajarintamalla ja myös johdossa ei tapahdu,niin tästä PAINAJAISESTA emme tule heräämään ensikaudellakaan.

Olen hyvin surullinen Hifk fani tällä hetkellä,joukkue josta olen aina ollut ylpeä on nykyään kiviriippa sielussani!!!!!!

Täältä tähän.

Jos se mitään lohduttaa, niin meitä on monia muitakin joita yhdistää tuo sama tunne.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vaikka jo lupasinkin, etten enää IFK:ta käsitteleviin ketjuihin kirjoita, oli Reds1897:n kirjoitus sen verran liikuttava ja omalle kohdalle myös osuva, etten malta pitää näppejä erossa.
Oma, ensimmäinen kokemukseni hallilta oli jo vna -68, kun faija vei minut ja serkkuni katsomaan IFK:n voittoa legendaarisesta Ilveksestä. Pikkumiehen mieleen jäi Mr.C.Brewer sekä Juhani Lahtinen ilman kypärää ja maskia Ilveksen maalissa. Siitä lähtien siis IFK:n mies.
Olin jo itsekin vaipumassa synkkään depressioon, kunnes eilen illalla Blues-Ilves -pelistä kotiinpäin ajaessani taas löysin hommaan punaisen langan. Ollaan nyt syvällä, mutta ilman ajoittaista syvällä oloa ei osaa nauttia niistä hyvistä ajoista oikealla tavalla.
Ja kyllähän se harmittaa, kun joka aamu pelin jälkeen saa kuunnella kuittailua ensin Tapparan mieheltä, sitten suteetti-Bluesilaiselta ja kaiken kukkuraksi hukkapätkä-suunnistajalta!
Kovasti olen minäkin ihmetellyt hallituksen toimia (lue toimimattomuutta) toimitusjohtajansa suhteen. Tj saa mellastaa kuin sika naurispellossa, eikä kukaan puutu siihen. Ei tj ilmeisesti halua ymmärtää miten heiluvat pallit on alla. Tai sitten luottaa kavereihinsa...
No, anyway, tämä kausi meni tähän. Nyt onkin aikaa muihin kujeisiin ja ensi kauden odotukseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy