Oispa...

  • 2 666
  • 26

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Näitä saa muuten pieninä paloina pussissa nykyään, koko noin 1/3 osa patukasta ja niitä pussillinen. Iso somepeukku Fazerille tästä.

Oispa Jim patukoita pilkottuna pussissa.
Moisen pussukan muistan ihan äskettäin nähneeni, ja eilen lähikaupan kauppias niistä mainitsi, kun kävin reppuni mallilla ja Jimeillä täyttämässä. En kuitenkaan usko että ovat yhtä hyviä kuin patukat, kuten ei Da Capo ja pätkiskään. Mutta annan tulevaisuudessa mahdollisuuden. Oon jo pitkään oottanu että tulisivat rasioihin alla joulun.

Oispa vielä Julia patukoita olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oispa tää hemmetin COVID-19 piina jo ohi

Oispa elämä taas entisellään

Oispa Trumpilla ajattelevat aivot

Oispa tarpeeksi rahaa matkustella ympäri maailmaa sit ku se on taas mahdollista

Oispa tossa vieressä semmonen naisolento nauramassa mun tyhmille jutuille ja jonka kanssa voitaisiin myöhemmin... Tiedätte kai

Oispa Pelicans joku päivä nostelemassa Kanada-maljaa Isku Areenan kattoon ja Eric Perrin katsomossa
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oispa kaljaa, oispa viinaa, oispa pajaa, oispa liimaa, en jaksa olla selvinpäin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oispa pitkä, tumma, hoikka, komea, rikas ja isomunainen. No, en ole.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oispa kaunis, fiksu, lapseton, hedelmällisen ikäinen, pitkätukkainen, sporttinen ja ehkä vähän mukavakin nainen. Tulisi kaupat heti. Musiikkimaustakin voin tinkiä.
 

Glove

Jäsen
Jos löytyy tonnilla ehjä, niin kerro mistä.
Tonnilla voi saada ehjättyä, eli korjattua auton.
Nettiautosta löyti 111 kpl alle tonnin hintaista autoa, jotka on katsastettu touko-kesäkuussa 2020. Oletettavasti ovat siis kutakuinkin ehjiä ja kelvollisia tieliikenteeseen. Toki niillä on ikää noin 20 vuotta ja kilometrejä yli 200000.
 
K

Kiekkokatsoja

Nettiautosta löyti 111 kpl alle tonnin hintaista autoa, jotka on katsastettu touko-kesäkuussa 2020. Oletettavasti ovat siis kutakuinkin ehjiä ja kelvollisia tieliikenteeseen. Toki niillä on ikää noin 20 vuotta ja kilometrejä yli 200000.
Katsastettu ei tarkoita sitä, että autossa ei olisi vikoja. Tai että autoon ei pian tulisi vikoja. Tai että auto veisi aina perille.
Tonnilla saa viat kaupanpäälle + pian tulevat viat. Joten itse en sanoisi tällaista autoa ehjäksi.
Jos tarkistaa tonnin auton asiantuntemuksella, ja omaa hyvää tuuria, niin voi olla että auto toimisi riittävän hyvin ja ilman autokorjaamotarvetta seuraavaan katsastukseen. Toki jos itsellä mahdollisuus remontoida, niin hyvä se.
-Tää oli mun mielipide.
 

Glove

Jäsen
Katsastettu ei tarkoita sitä, että autossa ei olisi vikoja. Tai että autoon ei pian tulisi vikoja. Tai että auto veisi aina perille.
Tonnilla saa viat kaupanpäälle + pian tulevat viat. Joten itse en sanoisi tällaista autoa ehjäksi.
Jos tarkistaa tonnin auton asiantuntemuksella, ja omaa hyvää tuuria, niin voi olla että auto toimisi riittävän hyvin ja ilman isoja kustannuksia, seuraavaan katsastukseen.
-Tää oli mun mielipide.
Voihan se vika tulla sadan tuhannen Lamborhiniinkin. Kerran olen ostanut alle tonnin auton ja se oli hyvä ostos. Peugeot 205 vuosimallia jotain. Maksoin siitä 500 € ja hyvin kulki monta vuotta kunnes kansi meni halki. Tottakai se on ihan tuurissa minkälaisen auton tonnilla saa, toinen yksilö voi osoittautua helmeksi ja toinen tuo mukanan murhetta ja rahan menoa.
 
K

Kiekkokatsoja

Oispa oma pää sellainen, että tuntuisi olevan humalassa, vaikka olisin selvinpäin.
No Sörsselsson turhapuro elokuvassa oli niin, ja olen siitä hieman kateellinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oispa oma pää sellainen, että tuntuisi olevan humalassa, vaikka olisin selvinpäin.
No Sörsselsson turhapuro elokuvassa oli niin, ja olen siitä hieman kateellinen.
Mike Monroe ainakin vaikuttaa olevan koko ajan pienissä pirikikseissä vaikka ihan vakavalla naamalla (saako Mike naamasta vakavaa millään?) julistaa olleensa raittiina jo vuosikausia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oispa ukkonen, suoraan päällä.
 

Glove

Jäsen
Oispa tuo auto ehjä. Voisin ajella sillä kaupungille hoitamaan asioita. Mutta eihän se halua lähteä käyntiin. Vähän aikaa se välillä toimi. Ei mulla ole oikein varaa alkaa lottoamaan, onko kyse ECU:sta vai johtosarjasta. Yli 400 € laakeja molemmat. Oispa rahaa niin voisi hoitaa asian kuntoon. En muuten ole katsonut, onko veikkaustilille tullut viikonloppuna mitään. Oispa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös