(oikaisu) : WPK ja JOUNI eivät ole sama henkilö tai tuttavia

  • 1 333
  • 6

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Koska Sly tuntui viimeisissä Eurokiekko-osion viesteissään vahvasti leimaavan nimimerkkien WPK ja JOUNI kirjoitukset saman henkilön tai ainakin kaverusten aikaansaannoksiksi , katson aiheelliseksi omasta puolestani kiistää väitteen. En tunne JOUNIA muutoin kuin kirjoittamistaan reportaaseista Kiekkopesän NHL-palstalla- en siis henk.koht. ollenkaan . En myöskään ole lähetellyt hänelle sähköposteja tai muuten ottanut yhteyttä, jotta hän osallistuisi CCCP-Kanada-väittelyyn Jatkoajan EUROKIEKKO-otsikon alla.
<BR>
<BR>Jätän tässä yhteydessä puuttumatta enää siihen Eurokiekossa suljettuun aiheeseen, mutta toivon toki , että Kiekkopesässä monille NHL-faneille tutuksi tullut JOUNI tuo esille paitsi kantansa henkilöllisyyssyytökseen , myös tuo julki saamansa sisäpiirin tiedot vuoden 1970 tapahtumista.
<BR>
<BR>Mainittakoon vielä, että uskoisin, että suuri osa Kiekkopesää seuranneista jatkoaikalaisista osaa erottaa minun ja JOUNIn (ennen jouni_ab) kirjoitustyylin. Lisäksi ylläpidolla lienee enemmän tietoa, mistä päin mainitut nimimerkit ovat kotoisin. Ehkä olisi parasta , että tämä Slyn esittämä säälittävä nimimerkkillä leikittelysyytös kumottaisiin ylläpidon taholta.
<BR>
<BR>PS. Kiekkopesästä löytyy (noin kuukausi pari sitten)välinen pieni väittely aiheesta Tikkasen kasvattajaseura. En sentään ole niin skitsofreninen, että rupean paremman puutteessa itseni kanssa väittelemään kiekkoilun ah niin suurista tosiasioista...
<BR>
<BR>PS2. lähetän nyt JOUNIlle Jatkoajan sivulta yksityisviestin , jotta hän voi sieltä Atlantin toiselta puolelta omasta puolestaan julkisesti reagoida nimimerkkisyytökseen.
<BR>
<BR>End of Story
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Samalla tavalla kuin WPK, pyydän ylläpitoa
<BR>varmistamaan nimimerkille \"Sly\", että minä
<BR>ja nimimerkki \"WPK\" emme ole sama henkilö.
<BR>
<BR>Emme edes ole tuttuja ennestään ja olin jo unohtanut, että jokin aika sitten kinastelimme Kiekkopesässä siitä, mikä on Esa Tikkasen kasvattajaseura.
<BR>
<BR>Kinastelun lopputulos oli kai se, että Tiki on huippujätkä oli sitten mistä seurasta hyvänsä.
<BR>
<BR>Lähetin WPK:lle kaksi yksityisviestiä aikaisemmin ja nyt sain juuri (nyt on lauantai-ilta) laatikkoon ensimmäisen viestin WPK:lta, jonka kanssa juttujenvaihto toivottavasti jatkuu jatkossakin.
<BR>
<BR>Itse asiassa luulin tekstejä lukiessani, että WPK on tuttu NHL:n parissa työkseen toimiva henkilö, mutta olin väärässä.
<BR>
<BR>Palaan jossain vaiheessa vuoden 1970 tapahtumiin - ei sen takia, että kumottaisiin toisia teorioita, jotka hyvinkin voidaan tulkita oikeiksi joka tapauksessa - vaan olisi mielenkiintoista ja koska on vielä mahdollista niin kuunnellaan mitä paikalla olleet sanovat.
 
F

Flonaldo

Vahvistettakoon tosiaankin myös täältä moderaattoreiden puolelta, että Jouni (aka jouni_ab) ja WPK eivät ole sama henkilö. Tai sitten aika/paikka-jatkumossa on tapahtunut jotain jollaista voidaan nähdä vain Star Trekissä. Jos joku pystyy todistamaan, että sama henkilö voi samaan aikaa olla sekä Skyreach Centressä että Nordenskiöldin kadulla kiekkopeleissä, niin sitten olen valmis esittämään kyseiselle henkilölle fysiikan Nobel-palkintoa.[addsig]
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Flonaldo:
<BR>
<BR>Voisitko informoida minua,mulle tuli eilen
<BR>yksityisviesti,mutta en sitä pysty lukemaan.
<BR>Pukkaa jatkuvasti Erroria........
 
F

Flonaldo

Reds: En valitettavasti osaa auttaa, kun ei minulla ole hajuakaan tuosta teknisestä puolesta. Käsittääkseni noiden yksityisviestien kanssa on kuitenkin ollut jotain vaikeuksia. Lähetäpä kaikki tiedot tuosta virheestä ylläpidolle webmaster@jatkoaika.com ja yritetään ottaa selville mistä on kyse.
<BR>-----------------
<BR><b>Flonaldo</b>
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: Flonaldo 2001-02-11 22:26 ]</font>
 

Sly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Toronto, NJ,Calgary,Pho
En ole missään väittänyt niiden olevan sama henkilö. Miten se edes olisi muka mahdollista kun kirjoitusoikeutta pitää oikein hakea? Arvelin niiden olevan ennestään tuttuja aikaisemmin esittämieni huomioiden takia. En ymmärrä mitä merkitystä sillä olisi ollut. Lukemieni viestien perusteella monet teistä ovat \"vanhoja tuttuja\".
<BR>
<BR>
<BR>Jounille,
<BR>
<BR>lainaus:
<BR>Samalla tavalla kuin WPK, pyydän ylläpitoa
<BR>varmistamaan nimimerkille \"Sly\", että minä
<BR>ja nimimerkki \"WPK\" emme ole sama henkilö.
<BR>
<BR>En ole missään väittänyt näin!
<BR>
<BR>
 

Sly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Toronto, NJ,Calgary,Pho
Tarkennuksena vielä etten ole väittänyt niiden tuntevan henkilökohtaisesti. Pidin jonkinlaista entuudestaan tuntemista aika selvänä kun WPK niin kovasti hehkutteli tätä Jounia. Tuskin kukaan hehkuttaa täysin ventovieraan mielipidettä oikeana tai totuutena? Mutta ei sillä nyt ole mitään merkitystä ja asia on minun puolestani loppuunkäsitelty. Toistan kuitenkin etten ole koskaan missään yhteydessä väittänyt niiden olevan sama henkilö. Ei ole edes käynyt mielessä. Vaikea olla kuitenkin reakoimatta jos joku yrittää vankistaa mielipiteensä oikeellisuutta jonkun toisen mielipiteellä. Varsinkin jos on sitä oikein etukäteen jo mainostanut.
<BR>
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös