Oi LätkäPukki, tuo Lukolle...

  • 5 274
  • 30

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiltti joulupukki, jos ja kun tuot Lukollekin jotain lahjoja, niin voisitko samalla kertaa ottaa tuon Snellmanin Villen mukaasi ja viedä hänet vaikka Korvatunturille? Siellä tontut voisivat repiä Snebua vaikka hiuksista ja kaikilla olisi taas entistä jouluisampi ja ennenkaikkea parempi mieli.
 
Shayne Toporowskin, ja Sami Torkin monivuotiset sopparit näin joulun alla olisivat mitä mieluisin yllätys.
Ja "jälkijoululahjaksi" sitten makea kotivoitto Ässistä, niin eiköhän siitä olisi mukava uudenvuoden viettoon lähteä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti sinikettu
NHL-työsulun jatkumiseen johtava epäsopu NHLPA:n ja NHL:n välille.

Mikäli nyt huonolla New Yorkin murteellani oikein tulkitsi tuon JLandin NHL-puolelle linkittämän jutun, niin tämä toive taisi toteutua jo nyt.

Itse toivon tänä vuonna Lukolle yhtä hyvää kevätkautta kuin vuosi sittenkin, tällä kaudella siihen saa sitten sisältyä myös play off-pelit.

Lisäksi toivon tietysti terveyttä kaikille Lukon pelaajille, ja maaleja Snellmanille, Yli-Junnilalle ja Normiollekin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tuoppa joulupukki Lukolle sen verran pelihuumoria, että päästään keväällä pyytämään modesediltä tuon Olkun avaaman ketjun nimeämistä uudelleen siten, että kevätjuhlat voitaisiin muuttaa mestaruusjuhliksi! Näin vaatimattomat toiveet mulla on.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti L4E
Tuoppa joulupukki Lukolle sen verran pelihuumoria, että päästään keväällä pyytämään modesediltä tuon Olkun avaaman ketjun nimeämistä uudelleen siten, että kevätjuhlat voitaisiin muuttaa mestaruusjuhliksi! Näin vaatimattomat toiveet mulla on.

Noin vaatimaton toive on Joulupukille niinkutsutusti "helpponakki", mutta se riittääkö se huumori ihan mestaruusjuhliin asti, onkin toinen kysymys. Toivottavasti modet saavat hommia, toivomallasi tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös