Odottavan aika on pitkä – keskustelua tulevista peliuutuuksista

  • 168 353
  • 832

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Nyt on FF7:n "review embargo" mennyt umpeen - tahtoo sanoa että arvostelut ovat julki, ja myös että yhä enemmän spoilereita kaikkialla. Pitänee yrittää pitää itseään uutispimennossa. Opencritic antaa arvosanaksi 88, mikä on aika pitkälti omien odotusten mukaista. Todella pikaisella vilkaisulla aika moni arvostelija kritisoi joidenkin vähempien NPC:den grafiikkaa/ääninäyttelyä/dialogia - onko ne koskaan pelannut yhtäkään JRPG:tä? Eihän tuossa mitään uutta ole.

Mutta positiivista tosiaan, mitä en aiemmin tajunnut, että sehän on pitkäperjantai tällä viikolla. Vaikka muutenkin olen etätöissä, niin ajattelin perjantain olla kunnolla etä"töissä", nythän sitä voi pelailla rauhassa ihan hyvällä omatunnolla.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tulipas pelailtua tuota Valorantia aika pitkään tuossa ja ihan ok mutta ei vakuuttanut tarpeeksi. Kova hype on ja varmasti saa pelureita mutta omaan makuun liikaa niitä ability hommia + muita pieniä häiritseviä juttuja. Hieman tylsäksi myös kävi.

Kiva kuitenkin että uusia pelejä tulee ja pistää muita pelifirmoja skarppaamaan omien peliensä kanssa (toivottavasti).
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Last of Us 2 juoni tai ainakin erittäin oleellisia osia on jo spoilattuna ympäri nettiä. Kannattaa olla varovainen, jos haluaa tarinasta nauttia.
Itse en seuraa mitään tähän liittyvää esim Twitterissä. Surullista on kyllä että jengi kerää jotain klikkejä jne tuollaisella, mutta kukin huomiohuoraa tyylillään kai sitten.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Last of us 2, toivottavasti ei ole niin putkimainen peli kuin ykkönen.
Seuraava Assassin's Creed, huhut velloo että tulossa olisi viikinkihommia.
Ubisoftin skull & bones, merirosvohommia.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Last of us 2, toivottavasti ei ole niin putkimainen peli kuin ykkönen.

Mielestäni kaikkien pelien ei tarvitse olla ns. open world -pelejä. Pulmien ratkontaan voisi vähän enemmän panostaa kun se Ellien uimataidottomuus=löydä trukkilava alkoi käydä äkkiä pitkästyttäväksi. Muuten peli oli täysin onnistunut. Ehkä pieni miinus vihujen tekoälystä kun eivät reagoineet Ellieen mitenkään vaikka tämä juoksenteli niiden edessä jos Joel oli piilossa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ehkä pieni miinus vihujen tekoälystä kun eivät reagoineet Ellieen mitenkään vaikka tämä juoksenteli niiden edessä jos Joel oli piilossa.
Tästä oli puhetta "Grounded"-dokkarissa ("making of" aiheesta - löytyy joko remasterin extras-osiosta, millä nimellä se olikaan, tai sitten tuubista). AI on ns. vitun hankalaa, ja vaikka kuinka kehittynyttäkin se olisi, niin bugaa välillä ainakin nykyisellään. Joten kehittäjät päättivät, että vihollis-AI ei reagoi Elliehen (tai muihin NPC:hin). Voihan se näyttää hassulta/epäuskottavalta, mutta toisaalta olisi täysin epäreilua pelaajaa kohtaan että vihulaiset käy kimppuun kun tietokone vammailee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Last of Us 2 juoni tai ainakin erittäin oleellisia osia on jo spoilattuna ympäri nettiä. Kannattaa olla varovainen, jos haluaa tarinasta nauttia.

Noh. Aika iso osa ihmisistä tuntuu pitävän sitä leakkaajaa sankarina kun hän säästi ihmisiltä 60 dollaria. Sen verran erikoinen tarina pelissä on. Hommasin tuon Ps4Poron juuri Tlou2:sta varten joten tulen Jussin viettämämään NDn tekelee parissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Noh. Aika iso osa ihmisistä tuntuu pitävän sitä leakkaajaa sankarina kun hän säästi ihmisiltä 60 dollaria. Sen verran erikoinen tarina pelissä on. Hommasin tuon Ps4Poron juuri Tlou2:sta varten joten tulen Jussin viettämämään NDn tekelee parissa.
Mä ainakin päätin että Last of us 2 jää hyllyyn. Sen verran ikäviä paljastuksia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.





Jos tämä on se mitä luulen, tulee todella pitkä aika odottaa pelkästään jo tuota 19.5. päivämäärää. Olen odottanut Mafia 1 remasterointia/remakea viisi vuotta.


Ja eiköhän se viimeistään nyt ole 100 varmaa. Huh huh miten meni odotukset katosta läpi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jos tämä on se mitä luulen, tulee todella pitkä aika odottaa pelkästään jo tuota 19.5. päivämäärää. Olen odottanut Mafia 1 remasterointia/remakea viisi vuotta.

Erittäin hieno uutinen. Sopranos on maailman paras tv-sarja ja Kummisedät Mafiaveljineen maailman parhaita elokuvia joten genre on minua varten. Kakkonen oli sanalla sanoen huikea peli. Hieno juoni joka kattoi eri aikakausia. Peli sai moitteita tyhjästä maailmasta mielestäni vähän liikaa. Jos vaihtoehtoina on assassins creedin tyylinen kartta täynnä oksennusta tai sitten täysin tyhjä mafia kakkosen tapaan niin täydellisyys löytyy jostain sieltä väliltä.

Ykköstä en ikinä pelannut mutta olen kuullut paljon hyvää joten ostoon menee ehdottomasti.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Jes vihdoin pääsee pelaamaan Mafia 1:stä. Ei enää 2020 kehtaa sitä alkuperäistä ostaa, kun ei ole tähänkään mennessä tullut ostettua. Näyttää kuvien perusteella kyllä hienolta. Kakkosen ja kolmosen omistankin, mutta ostan ainakin kakkosen remasterin. Kolmonen rehellisyyden nimissä kaipaisi pikemminkin tarinan totaalista uusimista, että olisi siedettävä peli. Ainoa plussa ja se suurin syy, miksi kumminkin pelasin, niin aikakausi ja musiikki.

Täpinöissä ollaan täälläkin!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kakkonen tulee ilmeisesti jo ensi viikolla. Ykkönen elokuussa. Ykkösessähän nyt on kaikkien aikojen paras käsikirjoitus missään pelissä ikinä.

Hemmetti, pelasin juuri vähän aika sitten kakkosen läpi tylsyyksissäni.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kakkonen tulee ilmeisesti jo ensi viikolla. Ykkönen elokuussa. Ykkösessähän nyt on kaikkien aikojen paras käsikirjoitus missään pelissä ikinä.

Hemmetti, pelasin juuri vähän aika sitten kakkosen läpi tylsyyksissäni.

Tuosta parhaasta käsikirjoituksesta ikinä niin pakko kysyä verrokiksi oletko pelannut Metal Gear Solid 3: Snake Eateriä tai The Last of Usia?

Niissä omasta mielestäni parhaat juonet koskaan missään mutta en olekkaan pelannut alkuperäistä mafiaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuosta parhaasta käsikirjoituksesta ikinä niin pakko kysyä verrokiksi oletko pelannut Metal Gear Solid 3: Snake Eateriä tai The Last of Usia?

Niissä omasta mielestäni parhaat juonet koskaan missään mutta en olekkaan pelannut alkuperäistä mafiaa.
The Last of Ussia pelaan juuri taas läpi ennen kakkosen saapumista. Mutta ei pääse Mafia ykkösen tasolle, vaikka kovaa kamaa onkin. Metal Gear Solidit ei oo mun juttu olleet koskaan.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ghost of Tsushima kuuluu itsellä (TLOU 2:n ja Cyberpunkin ohella) top-3:een tämän vuoden julkaisuista, ainakin ennakko-odotusten suhteen. Mutta hirveän vähän infoa tuosta on tihkunut tähän mennessä, mikä on outoa, peli tulee ulos parin kuukauden kuluttua. Noh, tänään tuohon saadaan korjausta:



Stream alkaa klo 23 Suomen aikaa.
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Toivottavasti Mafiassa on 4K HDR-tuki niin saa nauttia One X:llä pelaamisesta. Taitaa olla jo liikaa pyydetty, oon tyytyväinen jos edes 1080P tarkkuudella mennään.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Olen niin paskan netin äärellä maailman äärissä ettei videoiden katselu luonista. Mitäs uutta opittiin? Kaikki edelleen aikataulussa, vihjailtiin jollain ennennäkemättömällä?





Ei mielestäni mitään mullistavaa, mutta ei sen aina tarvi ollakaan jos peruspalikat on kondiksessa. Tuo on mielestäni todella mahtavaa, että ääniraita on myös japaniksi.

Aika paljon tuli Witcher 3 tuosta mieleen, eikä se todellakaan ole huono juttu.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sieltä paukahti Mafiainffot. Mafia kakkonen heti ostettavissa pleikkastoresta ja ykkönen pitäis tulla elokuun 28.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sieltä paukahti Mafiainffot. Mafia kakkonen heti ostettavissa pleikkastoresta ja ykkönen pitäis tulla elokuun 28.
Tuli katsottua tuota kakkosta eilen jonkun striimaajan pelaavana. Kyllähän tuo paremmalta ja yksityiskohtaisemmalta näyttää. Oman muistikuvan mukaan vanhasta pelistä vrt esim kauppojen sisältö näkyy esim nyt paljon yksityiskohtaisemmin ulos. Myös kesäaika pelissä näytti kohtuullisen hienolta. Ei järjetön ero, jotta 30€ maksaisi, mutta ilmaiseksi otin tuon päivityksen kyllä oikein mielelläni. Kolmosesta en sitten tiedäkään mitään, kun en ole koskaan pelannut.

Tulee pitkä aika odottaa ykköstä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös