Nyt vituttaa!

  • 2 999 753
  • 11 366

-Hnö-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hmmmm... jos viittaat tällä viestiini niin eipäs vedellä mutkia suoriksi. Totesin vain että pelkään Marjamäen peluuttavan miehen aiempien vuosien malliin puhki. Minä tai mielestäni kukaan muukaan ei ole julistanut tällä palstalla MM-kisojen alun jälkeen että Björninen olisi turhake.
Ei tässä mihinkään yksittäiseen viestiin viitata, lähinnä esimerkkinä tuon heitin.

Ps. Todella hauska katsoa miten tähänkin ketjuun saatiin rakentavaa keskustelua Marjamäen paskuudesta. Eipä tosin siinä mitään, tässä ketjussa ei ainakaa ole ihan täyttä off-topicia :)
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsehän Marjamäkeä puolustelin tähän kevääseen asti, mutta jossain vaiheessa ne silmät vain on avattava, vaikka itse jääkiekko parhaimmillaan olisi miten kaunista.

En myöskään oikein ymmärrä, miten täällä jaksetaan itkeä siitä, että asioita ajatellaan negatiivisesti. Jokerit on 2000-luvulla alisuorittanut käytännössä kokoajan muutamaa suonenvetoa ja Kekäläisen tuomaa hetkellistä muutosta lukuunottamatta. KHL:ään mennessä sukellus on vain syventynyt, kun sarja on kovempi.

Joo, jotain playoffeihin pääsyä noiden rupujengien seasta voi joku pitää saavutuksena, mutta todellisuudessa Jokerit ei ole kertaakaan onnistunut keväällä koko KHL-aikana. Syytäkin kritisoida ja yrittää huudella urheilujohdon tulosvastuun perään. Sellaista ei toki ole.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Vituttaa, kun Jokereilta ei ole vieläkään tullut infoa, mistä ensi kauden pelit voisi katsoa. Mikä siinä tv-sopimuksen julkistuksessa kestää?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vituttaa, kun Jokereilta ei ole vieläkään tullut infoa, mistä ensi kauden pelit voisi katsoa. Mikä siinä tv-sopimuksen julkistuksessa kestää?
Eikö se ole tietyn TV-yhtiön tms. asia julkistaa TV-sopimus ja Jokerit vain uutisoi sen? Näin minä sen näkisin. Tiedä sitten.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Itse lupaan että tuo kanavapaketti jää omalta osaltani ottamatta jos tulevat kuviot näin menisivät.
Ei kai nyt kukaan mitään kanavapaketteja hanki enää muutenkaan. Suoratoistopalvelut on tätä päivää.

Sanoma taisi näyttää Koheloa ennen Viasatia 4 Pro -kanavalla, joten koittaisiko paluu "kotiin?" :-)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kai nyt kukaan mitään kanavapaketteja hanki enää muutenkaan. Suoratoistopalvelut on tätä päivää.

Sanoma taisi näyttää Koheloa ennen Viasatia 4 Pro -kanavalla, joten koittaisiko paluu "kotiin?" :-)

No mulla ainakin on ollut. Viaplay (oli mulla se siinä kaupan päällä) ei vaan näytä samalta vaikka olisi mitkä 5G liittymät. Kokeiltu on.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä viikolla kysyin asiasta Elisa Viaplay:n asiakaspalvelusta ja minulle vastattiiin kutakuinkin näin: Ensi kaudella näytetään 4-6 peliä KHL:ää joka viikko ja kaikki Jokereiden pelit.

Tämän tiedon valossa pidän itse paketin tilauksessa.

Tämän asiakaspalvelijan infoon en paljoa painoarvoa antaisi, ties vaikka olisi joku kesäduunari?

Jos siellä henkilökunnalla jo tieto uudesta Viasat sopimuksesta niin miksi sitä ei julkaistaisi?
 

Smuggler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän asiakaspalvelijan infoon en paljoa painoarvoa antaisi, ties vaikka olisi joku kesäduunari?

Jos siellä henkilökunnalla jo tieto uudesta Viasat sopimuksesta niin miksi sitä ei julkaistaisi?


Älä ammu viestintuojaa. Voi olla että joku "suviuuno" oli linjoilla, mutta johonkin tietoon on nojattava.

Katsotaan miten käy.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Älä ammu viestintuojaa. Voi olla että joku "suviuuno" oli linjoilla, mutta johonkin tietoon on nojattava.

Katsotaan miten käy.
Jos ei pidä paikkansa tuo, niin sulla on ainakin vahva case rahojen palautukselle.

Toivotaan parasta! Eli Viasattia.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Viasatin perseennuolenta alinoineen ja mäkisineen on niin nähty, että vaihtelu virkistää.

Näin juuri. Vaikka Viaplayn hommissa on paljon hyvää niin onhan meno mennyt todella sisäsiittoiseksi. Viasatin porukka on melkein kuin pieni jatkettu osa Jokereiden KHL-jengiä ja sen myötä minkäänlainen kriittisyys loistaa poissaolollaan. En muista Viasatin toimijoiden ikinä grillanneen esim. Marjamäkeä niillä asioilla mitkä meitä palstalaisia vituttavat jo useampien vuosien ajan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Maikkarissa on paljon huonoa, mutta viime kaudella hoitivat Liiga-lähetykset ihan tyylikkäästi. Paljon hyviä selostajia ja asiantuntijoita.

Viasatin perseennuolenta alinoineen ja mäkisineen on niin nähty, että vaihtelu virkistää.

Anteeksi, että työnnän lusikkani soppaan, mutta tuo CMore oli ainakin omasta mielestäni loistava viime kaudella. Miinukset menee ainoastaan selostajakaksikolle Mertaranta ja Saukkonen. Muuten tuote oli kyllä hyvässä kunnossa. Jos KHL siirtyisi CMorelle niin uskon, että olisitte kyllä lopulta tyytyväisiä tuohon alkuharmituksen jälkeen. Toki jos asenne on "näkemättä paskaa" jne. niin sitten voi olla vaikeeta nähdä CMoressa mitään hyvää, vaikka sitä se olisi...
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anteeksi, että työnnän lusikkani soppaan, mutta tuo CMore oli ainakin omasta mielestäni loistava viime kaudella. Miinukset menee ainoastaan selostajakaksikolle Mertaranta ja Saukkonen. Muuten tuote oli kyllä hyvässä kunnossa. Jos KHL siirtyisi CMorelle niin uskon, että olisitte kyllä lopulta tyytyväisiä tuohon alkuharmituksen jälkeen. Toki jos asenne on "näkemättä paskaa" jne. niin sitten voi olla vaikeeta nähdä CMoressa mitään hyvää, vaikka sitä se olisi...

Jep, muutaman nähdyn lähetyksen perusteella täysin samaa mieltä.

Vastaavasti en ymmärrä mikä (KHL)-Viasatissa niin kiihottaa. Täysin gonahtanutta meininkiä, studiovieraat J. Jalosta lukuunottamatta jotain näätä-legendoja ja joku AJ heittänyt ne samat juttunsa nyt seitsemän kautta putkeen. Mäkinen höpöttää änäriä ja Alinasta ei viitsi edes aloittaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastaavasti en ymmärrä mikä (KHL)-Viasatissa niin kiihottaa.

Eiköhän se ole juurikin Antti Mäkinen joka porukkaa kiihottaa. KHL-myönteinen ja jopa mielestäni jollain tavalla sokea KHL-Jokerien fanikin ja kun vastaavasti toisella puolella (CMore) olisi joku juntti Mertaranta vastassa, niin se on ehdoton nou nou.

Itse veikkaan, että porukka olisi tyytyväisiä, vaikka Jokerien pelit tulisivat jostain AstralTV:stä, kunhan siellä on teille miellyttävät (Harjula/Mäkinen) selostajat ja perunaa parempi kuvanlaatu. Sen verran olen itsekin katsonut Jokerien pelejä vuosien varrella, ettei Itse lähetyksessä ole mitään isoa eroa, tuli se sitten Viasatin, Telian taikka CMoren kautta. Oikeasti iso ero katselukokemuksessa on silloin, kun katsoo NHL-pelejä, jossa siihen laatuun on varaa pistää kolikoita saman verran yhteen peliin mitä Euroopassa tyyliin koko kauden aikana lähetyksiin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös