Nyt sattu Juhaa leukaan – Kerhon poissaolot 2019–2020

  • 46 279
  • 138

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Krivosik poissa tänään. Huomasiko kukaan sattuiko eilen jotain, vai onko vain esim. sairaana?

Korpikosken taklauksen jälkeen oli jäissä hetken, jonka jälkeen luisteli kättään pidellen vaihtoon mutta olin ehkä silti näkevinäni että pelasi vielä sen jälkeen ?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Korpikoski taklasi kyynärpäällä päähän, ei kai se muuta vaadi, vaikka pelasi loppupelin.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Miettinen kertoili otteluennakossa Krivon sairastuneen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Friman tippui kuulemma nyt vuorostaan.... voi vittu, vaikka Latvala tänään lupaavasti esiintyi
 
Suosikkijoukkue
HPK
Näkikö kukaan mahdollista tilannetta? Hallissa en ainakaan huomannut mitään. Frimanin tippumista siis.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja Karjalainen on kuulemma jo pelannut jonkun aikaa vamman kanssa, mutta tänään ei enää pystynyt.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Tavi loukkaantunut, tilannetta seurataan viikko viikolta. Nurmikantaa odotellaan askiin joulukuussa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Toivottavasti ei taas ranne kun tuntuu aika useasti paukkuvan. Luulis että Cornet aika kypsä kun ei ehjiä kausia tule.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Toivottavasti ei taas ranne kun tuntuu aika useasti paukkuvan. Luulis että Cornet aika kypsä kun ei ehjiä kausia tule.
Viime kaudella Cornet'n vammana oli sormi. Oli jossain laitapainissa jäänyt kaverin paitaan kiinni ja vääntynyt. Sama käsi tosin mistä se ranne hajosi pari kautta sitten. Lähteenä tälle tiedolle mies itse.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viime kaudella Cornet'n vammana oli sormi. Oli jossain laitapainissa jäänyt kaverin paitaan kiinni ja vääntynyt. Sama käsi tosin mistä se ranne hajosi pari kautta sitten. Lähteenä tälle tiedolle mies itse.
Hyvä tarkennus, minä olen luullut, että se sen ranne on oikeasti palasina ja ei oikein tiedä tuleeko kalua vai ei.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
HäSan mukaan Cornetilla lievä vamma, palailee ensi viikon aikana. Tavi on kuulemma ollut oikeastaan koko syksyn vaivainen ja se vaikuttanut pelisuorituksiin. Maajoukkuetuolla päätettiin panna mies "telakalle", että saadaan täysin terveeksi. Kuutisen viikkoa on arvio.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No annetaan Taville vielä mahdollisuus. 2019 nevö foget.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
HäSan mukaan Cornetilla lievä vamma, palailee ensi viikon aikana. Tavi on kuulemma ollut oikeastaan koko syksyn vaivainen ja se vaikuttanut pelisuorituksiin. Maajoukkuetuolla päätettiin panna mies "telakalle", että saadaan täysin terveeksi. Kuutisen viikkoa on arvio.

Jos saikulla saadaan Tavi kevään moodiin, saa huilata vaikka 3 kuukautta.

Cornettia kyllä kaipaan kovasti, vaikka hyvin Kanninen painaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös