Nyt Mä Oon Pulassa! Auttakaa !

• 1 769
  • 11

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Narri-fani vaimoni jonka kanssa olen seurustellut 15-vuotiaasta lähtien eli tän kuun 9 päivä tuli 21 vuotta täyteen on hetki sitten rekisteröitynyt Jatkoaikaan.

Mä oon niin epätoivoinen että tätä kirjoittaessani kuuntelen Frediä, miksi minä tomppeli opetin vaimoni käyttämään tietokonetta? Miksi?

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Ferris

Jäsen
Allekirjoittaneen parempi puolisko on ollut rekisteröityneenä tänne jo alusta lähtien, vaikka viestejä ei kauheasti ole lähettänytkään. Sen sijaan palstoja seuraa kyllä päivittäin, melkein enemmän kuin minä(ainakin SM-liigaa)!

Ferris

Edit: Unohtu sanoa, että ei meilläkään tuo suosikkiseura ole sama, mamma tykkää enemmän noista Lappeenrannan taivaalla lentävistä rautapalloista.

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Ferris
Edit: Unohtu sanoa, että ei meilläkään tuo suosikkiseura ole sama, mamma tykkää enemmän noista Lappeenrannan taivaalla lentävistä rautapalloista.

Sittenhän sulla on oikeata seuraa kannattava nainen :D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti sham69
Narri-fani vaimoni jonka kanssa olen seurustellut 15-vuotiaasta lähtien eli tän kuun 9 päivä tuli 21 vuotta täyteen on hetki sitten rekisteröitynyt Jatkoaikaan.

Mä oon niin epätoivoinen että tätä kirjoittaessani kuuntelen Frediä, miksi minä tomppeli opetin vaimoni käyttämään tietokonetta? Miksi?

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

-Otan osaa, monilla meillä on luurankoja kaapissa. Minulla mm. Jyp-fani broidi...ei aavistustakaan miksi, johtuneekohan että oli hänen opiskelukaupunkinsa. Onneksi hän ei kirjoittele tänne...

Frediä? Huh! Onko edes Isä kulje hitaammin......vaiko Kolmatta linjaa takaisin...

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Re: Re: Nyt Mä Oon Pulassa! Auttakaa !

Viestin lähetti JHag
-Otan osaa, monilla meillä on luurankoja kaapissa. Minulla mm. Jyp-fani broidi...ei aavistustakaan miksi, johtuneekohan että oli hänen opiskelukaupunkinsa. Onneksi hän ei kirjoittele tänne...

Kerro veljellesi terveisia, vaikuttaa asialliselta tyypilta tsadilaiseksi! :) Toivottavasti han myos loytaa tiensa tanne...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jou, perille menee....ja toivottavasti hän löytää tiensä sinne tosiaankin:p

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Jhagille!

Molemmat löytyy ja levyn täydentää Muukalainen niminen kappale, joka on Fredin versio David Bowien loistavasta Starmanista. Rikosylikomisario Elfgreniä lainatakseni "tämä täyttää törkeän raiskauksen tunnusmerkistön".

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Jhagille!

Viestin lähetti sham69
Molemmat löytyy ja levyn täydentää Muukalainen niminen kappale, joka on Fredin versio David Bowien loistavasta Starmanista. Rikosylikomisario Elfgreniä lainatakseni "tämä täyttää törkeän raiskauksen tunnusmerkistön".

-Tämä Muukalainenhan on kuninkaallista Vexi Salmi -tuotantoa: koko taivaan kodiksensa kai tuo muukalainen tuolta takaa linnunradan sai..Se lähentelee kyllä jo harkittua murhaa minun mielestäni.

Ja muistatko/muistaako kukaan näin trivianomaisesti jonkun toisen suomalaisen, joka on versioinut kyseisen biisin, ja aivan eri tekstillä....(nyt olen Petteri Ahomaan näköinen)?

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
OLEN KUULLUT!

Olen kuullut sen, mutta se ei varmaankaan ollut kuitenkaan Hector joka 70-luvulla plagioi Bowieta meikkejä myöden.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Jhagille!

Viestin lähetti JHag

Ja muistatko/muistaako kukaan näin trivianomaisesti jonkun toisen suomalaisen, joka on versioinut kyseisen biisin, ja aivan eri tekstillä....(nyt olen Petteri Ahomaan näköinen)?

Äähh... biisin nimi on "Miksei taivas oveen koputa" ja sen on esittänyt... no per... mmmmhhhh... ei, ei irtoa.

Aki, Turo & the Hepamamaskin on sitä versioinut, mutta sitä tässä tuskin haettiin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä! Oikea vastaus on nimenomaan Aki & Turo, joiden albumilta Lievä kantrihuijaus ko. biisi löytyy nimellä Tyttöprinssi...Ja se menee juuri niin, että "miksei taivas oveen koputa...". Hector (ikuissuossikkini...) on sen sijaan versioinut Bowien Life on Marsin nerokkaalla nimellä Sudenkorento!

Tuleeko mieleen muita Bowie-käännöksiä? Esim. Meiju Suvaksellehan olisi sopinut kuin nakki nenään "Let´s dance" Vexin tai Chrisse Johanssonin kääntämänä:D

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rouva Sham

Tervetuloa joukkoon. Pienenä vinkkinä voin heittää että kirjoittelu tänne kannattaa aloittaa tuosta yli 800 viestiä sisältävästä Hifki-keskustelusta:D tuolla liigan puolella. Näin teillä on mahdollisuus tehdä Jatkoajan historiaa järjestämällä kunnon perheriita tänne palstalle:D . Kai sinä ilmoitat meille kaikille tuon nimimerkkisi, jotta saadaan vähän lisää mielenkiintoa näihin keskuteluihin:rolleyes:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy