Nyt just vituttaa!

  • 2 565 428
  • 12 133

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Ilveksessä joskus pelanneet linjurit ja vituttaa ettei tamperelaisia joukkueita vastaan osata pelata tilanteita loppuun. Vitun Kotkansalo. Siperia opettaa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Jos Innala ja Hirvonen on vaikeuksissa maalinteon kanssa vasemmalla, niin oikealla Dyk ja varsinkin Palola ovat aivan lukossa.
Hyvä, että Teissala meni TuTo:on lainalle, ettei hän ole tuolla saamassa tartuntaa, vaikka ei pitäisi olla varaa pitää häntä siellä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Surkeat dumarit. Ilvekselle olisi pitänyt aiemmin tulla muutama kakkonen ja äsken Kontiola pantiin kyseenalaisesti katolleen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voi vittu tuota touhua. Miten tuosta joukkueesta ei saada parempaa irti?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Reilu minuutti jäljellä, Peltonen laittaa Maunon ja Cowboyn jäälle. Että ei tätä matsia ainakaan ajatuksen tasolla valmennus halunnu kaikin keinoin voittaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua vituttaa minä itse. Ja ilman muuta myös HIFK. Miksi mä en pysty samaan kuin Pikkaraisen aikana, eli että kyllä se lähtee vielä? Niin kuin silloin lähtikin. Onko vika siis minussa vai missä, häh? Vituttaa, kun en haluaisi ajatella negatiivisesti. Ja ajattelen silti. Mun intuitioni ei vain nyt tuota lainkaan positiivisia värähtelyjä. Kuten teki esim. kahtena edellisenä kautena, vaikka peli ajoittain paskaa olikin ja verkkokalvoni sulivat ihan siinä missä muidenkin.

Miksi, oi miksi tämä HIFK:n kannattaminen on niin kovin usein aivan liian vaikeaa?
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua vituttaa minä itse. Ja ilman muuta myös HIFK. Miksi mä en pysty samaan kuin Pikkaraisen aikana, eli että kyllä se lähtee vielä? Niin kuin silloin lähtikin. Onko vika siis minussa vai missä, häh? Vituttaa, kun en haluaisi ajatella negatiivisesti. Ja ajattelen silti. Mun intuitioni ei vain nyt tuota lainkaan positiivisia värähtelyjä. Kuten teki esim. kahtena edellisenä kautena, vaikka peli ajoittain paskaa olikin ja verkkokalvoni sulivat ihan siinä missä muidenkin.

Miksi, oi miksi tämä HIFK:n kannattaminen on niin kovin usein aivan liian vaikeaa?
Kiitos kun rohkeasti kuitenkin tunnustat ajautuneesi negasiiven tuntumaan.
Joudun itsekin nyt myöntämään, vaikka en aina ihan Pikenkään ajatuksista perille päässyt, että itselläkin kuitenkin oli juuri tuo usko että jossakin kohtaa homma kääntyy -jos en ihan mestaruuteen asti uskaltanutkaan luottaa- mutta nyt tosiaankin on sellainen fiilis, että tällä kaudella tämä homma ei vaan käänny.

Tuntuu jotenkin että siellä ei ole pilkahdusta homman asettumisesta sellaiseen kuosiin, että se voisi vielä lähteä.

Mutta toivotaan nyt kuitenkin että se olisi vaion sitä negaa, ja homma tästä muuttuisi. Pääfiilis nyt kuitenkin tällä hetkellä on se, että ei oikein vähääkään jaksaisi enää seurata tuota taaperrusta jossa ei ole päätä eikä häntää. Ja mulla on jo Pikeä ikävä kuten myös vaikkapa Törmästä. Tosin kaikista eniten toivoisin juuri nyt, että se Ahokas olisi kutienkin otettu, mutta kai tämä sittne päätetiin jossakin "korkeammissa" elimissä tämä Villen hankinta.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Onko vika siis minussa vai missä, häh?

Vika on siinä, että kauden alkuun ladattiin Villen signaamisen ja dokumenttisarjan sekä Nordikselle pääsyn yms. myötä huikeat odotusarvot.
Peri-IFK:lainen jatkuva katastrofin uhka pääsi unohtumaan.

Vielä ei olla ihan paniikkinappulan äärellä, mutta kovin vaikeaa on peleistä kaivaa positiivisia viboja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@tommy36 , en laske itseäni edelleenkään negasiiven edustajaksi, vaikka annan raippaa silloin, kun on raipan paikka. Ja tietenkin toivotaan, että tämä lähtee vielä. Pidän sitä jopa todennäköisenä, mutta juuri nyt on sellainen fiilis, että se tulee niin myöhään, että bensa loppuu kesken. Käy siis ns. perinteiset HIFK:t. Ja niistä perinteistä vähän jo opittiinkin jo pois. Mutta turha sitä nyt on etukäteen murehtia. Aika näyttää.

@McBean , taisin mennä samaan harhaan ja kun siihen lisätään vielä oma periaatteeni "antaa reilu mahdollisuus", niin tässä sitä nyt ollaan. Siitäkin huolimatta, että olin itse Villen signaamista vastaan viime talvena, kun huhut alkoivat pyöriä, kaikki ansaitsevat mahdollisuuden. Vaikka sitten oma intuitioni muuta sanoisikin. Mutta mä olen 100/100 tässä asiassa mieluummin väärässä kuin oikeassa.

Kaipaan Piken aikoja ehkä siksi, että pelissä oli kuitenkin rakennetta ja kun jokainen pelaaja teki sovitut asiat, tulos näkyi kentällä. Jos pelaajat eivät tehneet, sekin näkyi. Toisilla kesti pidempään kuin toisilla hiffata tämä. Mutta lopulta koko jengi tajusi, että kukaan ei voi lintsata edes niissä pienissä jutuissa. Toistoja oli niin paljon takana, että parhaimmillaan peli oli taidetta. Tuntuu typerältä, että siitä haluttiin vapaaehtoisesti luopua. Törmästä en kaipaa, vaikka kausi 2015-16 olikin aivan mahtavaa aikaa. Ja Törmäselläkin oli hetkensä. Mutta ei se ongelmatonta oikeasti ollut silloinkaan. Ja vaikka HIFK teki todella vittumaisesti Stögölle ja se on anteeksiantamatonta, itse päätös oli kuitenkin ainoa oikea. Siinä oli taustalla niin paljon sellaista, ettei Stögöllä vain oikeasti enää ollut mitään edellytyksiä jatkaa. Se vain olisi pitänyt hoitaa, kuten asiat tulee hoitaa, eli rehdisti ja suoraselkäisesti, eikä kuten Nybondas hoiti. Eli, epäreilusti ja selän takana. Tämä asia ei unohdu multa koskaan, koska nämä asiat kertovat ihmisestä paljon.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mua vituttaa minä itse. Ja ilman muuta myös HIFK. Miksi mä en pysty samaan kuin Pikkaraisen aikana, eli että kyllä se lähtee vielä? Niin kuin silloin lähtikin. Onko vika siis minussa vai missä, häh? Vituttaa, kun en haluaisi ajatella negatiivisesti. Ja ajattelen silti. Mun intuitioni ei vain nyt tuota lainkaan positiivisia värähtelyjä. Kuten teki esim. kahtena edellisenä kautena, vaikka peli ajoittain paskaa olikin ja verkkokalvoni sulivat ihan siinä missä muidenkin.

Miksi, oi miksi tämä HIFK:n kannattaminen on niin kovin usein aivan liian vaikeaa?
Se on vain kestettävä. Ehkä tuokin on koronan seurausta.
Lääkkeeksi voisi olla esim. Fazerin corona-kuulat (aikoinaan eräiden kruunajaisten kunniaksi tehdyt marmeladi-namit), Coronas sikarit, Gran Coronas viini tai jos muistan oikein joku sen niminen brandy. Koita pärjätä tänäiltana!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Kiitos kun rohkeasti kuitenkin tunnustat ajautuneesi negasiiven tuntumaan.
Joudun itsekin nyt myöntämään, vaikka en aina ihan Pikenkään ajatuksista perille päässyt, että itselläkin kuitenkin oli juuri tuo usko että jossakin kohtaa homma kääntyy -jos en ihan mestaruuteen asti uskaltanutkaan luottaa- mutta nyt tosiaankin on sellainen fiilis, että tällä kaudella tämä homma ei vaan käänny.

Tuntuu jotenkin että siellä ei ole pilkahdusta homman asettumisesta sellaiseen kuosiin, että se voisi vielä lähteä.

Mutta toivotaan nyt kuitenkin että se olisi vaion sitä negaa, ja homma tästä muuttuisi. Pääfiilis nyt kuitenkin tällä hetkellä on se, että ei oikein vähääkään jaksaisi enää seurata tuota taaperrusta jossa ei ole päätä eikä häntää. Ja mulla on jo Pikeä ikävä kuten myös vaikkapa Törmästä. Tosin kaikista eniten toivoisin juuri nyt, että se Ahokas olisi kutienkin otettu, mutta kai tämä sittne päätetiin jossakin "korkeammissa" elimissä tämä Villen hankinta.
Outoa kylläkin, että itse en ole nyt ollenkaan negasiivessä, jota olin Jalosen kauden jälkeen joka kaudella. Esim. Törmäsen kauden alussa olin uteliaan optimistinen jonkun aikaa ja riittävästi nähtyäni totesin etten usko mestaruuteen (edes keskimmäisellä kaudella). Selinistä vielä uskoin, että voisi mennä parempaan, muttei The Maljaan asti. Mutta kun hän sai potkut, en ollenkaan ymmärtänyt korvaajan valintaa. En uskonut silloin, enkä myöhemminkään, että olisimme voineet voittaa mestaruutta. Tuskin edes päästä finaaliin. Tiedän, että monet täällä voisivat "hirttää" minut tästä mielipiteestä.
Ehkä juuri tuon kaiken (ja niiden Matikaisten ja Nybondaksen) kausien jälkeen juuri nyt haluan uskoa ja uskon asioiden menevän parempaan suuntaan, vaikka jo nyt seuraavankin kauden (ja jopa 2023-24) joukkueihin on kiinnitetty pelaajia, joita en itse olisi kiinnittänyt.
Kaikki eivät vain sovellu moderniin lätkään ja tänä vuonna joukkue on rakennettu 3-4 aiemmasta kaudesta poiketen vielä epätasapainoisemmin. Mutta aikaisemmista valinnoista ja koronan aiheuttamasta budjetin pienenemisestä johtuen näillä ilmeisesti mennään.
Silti uskon parempaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Se on vain kestettävä. Ehkä tuokin on koronan seurausta.
Lääkkeeksi voisi olla esim. Fazerin corona-kuulat (aikoinaan eräiden kruunajaisten kunniaksi tehdyt marmeladi-namit), Coronas sikarit, Gran Coronas viini tai jos muistan oikein joku sen niminen brandy. Koita pärjätä tänäiltana!
Tai peräti mennä Järvenpäähän Korona-baariin katsomaan matsia TV:stä, siellä kun ne on nähtävissä….
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttaa, että IFK sekoilut kentällä sen kuin vain jatkuvat ja pelit eivät jaksa innostaa tällä hetkellä yhtään. Tänäänkin sitä vain pelkää, että toivottavasti Tappara nyt ei ihan karmeita lukeamia taululle löisi, vaikka toisaalta mitäpä tuolla väliä olisi. Sekin vituttaa ettei pysty uskomaan voittoon ollenkaan.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vituttaa, että IFK sekoilut kentällä sen kuin vain jatkuvat ja pelit eivät jaksa innostaa tällä hetkellä yhtään. Tänäänkin sitä vain pelkää, että toivottavasti Tappara nyt ei ihan karmeita lukeamia taululle löisi, vaikka toisaalta mitäpä tuolla väliä olisi. Sekin vituttaa ettei pysty uskomaan voittoon ollenkaan.

Ei "hätiä mitiä" tänään se on se legendaarinen 3-7!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös