Nyt just vituttaa!

  • 2 551 783
  • 12 077

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän tuossa hyökkäys pelaamisessa on rakenteellinen virhe. Tehottomuus ja huono tuuri meni tekosyinä jo kolme peliä sitten.

IFK luo alueellisen ylivoiman hyökkäys alueen kulmiin ja luovuttaa maalinedustan vastustajalle. Näin saadaan vetoja ja hallintaa, mutta ei maaleja.

Kyllä, ja 2-0-johdossa on aivan naurettavan helppoa pitää keskusta tukossa ja IFK pois maalipaikoilta. Okei, oli siinä se Karhusen haamutorjunta, mutta noin muuten.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Vaimokin, joka ei tiedä lätkästä yhtään mitään ihmetteli että miksi katson lätkää kun IFK on aina nollilla ja sua vituttaa... en osannut vastata yhtään mitään koska vitutti niin paljon

Ole mies ja vedä turpaan.







Tämä oli vitsi. Me äijät ei pärjättäis täällä ilman noita kauniita ihmisiä.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Ei tätä tarvitse sen enempää eritellä tai perustella. Iso vitutus on päällä. Pahinta on se ettei tiedä kenelle pitäisi antaa kenkaä. Lyytisen lisäksi.
Tavallaan hauskaa,että eilisen Kärpät-Ässät pelin tunnelmat voi siirtää nautittavaksi tänne...nolla on taululla eikä se siitä muuksi muutu...en mä millään pahalla..
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vituttaa alkkisfaijan puuhastelut
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuli jännättyä IFK:n, Norwichin ja Liverpoolin otteita. Viimeksi mainittu hoiti leiviskänsä kunnialla, koska sattuu olemaan helvetin kovassa vireessä ja itseluottamus on tapissa. Norwich suli pahasti kotonaan, mutta nimetön nousijajoukkue makselee oppirahoja.

Entäs sitten tämä kotoinen alkkisfaija? Same shite, different day. Ei ole resursseiltaan Norwichin, vaan Poolin tasoa. Molemmilla hienot, punaiset paidatkin ja molemmat perinteisesti kovia alisuorittajia vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Paitsi että Pool on nyt löytänyt punaisen langan ja IFK on hukannut joka saatanan langanpätkän, mitä ikinä on kaapeista löytynyt.

Helsingfors Idrottsföreningen Kamraterna on kyllä sen sortin puuhastelijaorganisaatio, että eihän sitä uskoisi todeksi, jos ei vierestä seuraisi. Muut nauraa ja me fanit itketään. Että pistää vihaksi tällainen touhu.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Onkohan koskaan ollut näin laihaa pistesaalista 4:stä pelistä 2/12, vaikka on päästetty noin vähän omiin: 2, 2, 2 ja 1 (pl tyhjät tai jatkot).

Melkosta menoa, ja eipä noin surkeilla tehtyjen määrillä voi oikeen pärjätäkään. Kausi hädintuskin alkanut, ja kärki jo oikeastaan karannu. Mitähän tästäkin pitäis miettiä jatkon suhteen. Sekavat feelikset kyllä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Muaki vituttaa, tai oikeastaan se vitutus on mennyt jo yli ja on semmoinen alistunut olo.

Mutta mitä tässä voi tehdä? Ei mitään. Nyt pitää vain pyrkiä nollaamaan ajatukset, ajatella positiivisesti, että kautta on vielä hemmetin paljon jäljellä ja homma saattaa kääntyä vielä tästä. HIFK:n kohdalla mikään ei ole varmaa, mutta ei tässä tilanteessa mitään voi itse tehdä. Täytyy luottaa siihen, että Tobias Salmelainen ja kumppanit tekevät oikeita päätöksiä tulevaisuutta koskien ja joukkue alkaa suorittamaan paremmin. Aion nyt vain kannustaa joukkuetta, se on ainut mitä minä voin tässä tilanteessa tehdä.

Ensi viikon lauantaina on hyvä aika kääntää kurssi kotona orkesterin kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Ensi viikon lauantaina on hyvä aika kääntää kurssi kotona orkesterin kanssa.

Niin, ottaen huomioon IFK:n historian näissä juhla- ja erikoisotteluissa, veikkaan ettei ensi lauantaina kuulla kertaakaan jouhiorkesterin hyvin harjoittelemaa 'maalilaulua'.

Vituttaa jo valmiiksi!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Sanon suoraan: SISSOS SENTÄÄN
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muaki vituttaa, tai oikeastaan se vitutus on mennyt jo yli ja on semmoinen alistunut olo.

Mutta mitä tässä voi tehdä? Ei mitään. Nyt pitää vain pyrkiä nollaamaan ajatukset, ajatella positiivisesti, että kautta on vielä hemmetin paljon jäljellä ja homma saattaa kääntyä vielä tästä. HIFK:n kohdalla mikään ei ole varmaa, mutta ei tässä tilanteessa mitään voi itse tehdä. Täytyy luottaa siihen, että Tobias Salmelainen ja kumppanit tekevät oikeita päätöksiä tulevaisuutta koskien ja joukkue alkaa suorittamaan paremmin. Aion nyt vain kannustaa joukkuetta, se on ainut mitä minä voin tässä tilanteessa tehdä.

Ensi viikon lauantaina on hyvä aika kääntää kurssi kotona orkesterin kanssa.
IFK:han on ottanut -sellaisen menestyvän jääkiekkojoukkueen- kaikki tappiot jo ennen kuin edes yksi sarjakierros on pelattu, joten jonkinlaista historiaa tämäkin tältä eurooppalaiselta huippujoukkueelta.

Kyllä tässä on kohta kaikki verenkierto ehtynyt IFK:n toimesta, joten suurkiitos tähän astisesta hyvin tehdystä työstä. Lohtuna se ettei kai tästä juuri enää alaspäin pääse...eihän?
 
Viimeksi muokattu:
J

Just-Ice-Hockey

www.hifk.fi -sivustolle ilmestyy joka kerta kapteenin naama ja virke "[m]oi, miten voin auttaa?" Monta päivää on jo turhauttanut, suorastaan vituttanut vaihtoehtojen "pelaamalla paremmin", "istumalla poppareilla" ja "muuttamalla Saksaan" puuttuminen.

E. Korjattu autocorrectin jekku.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mun päiväkoti-ikäisen pojan hoitokaveri oli meillä yhtänä iltana leikkimässä hoidon jälkeen. Yytsittiin mun pojan kanssa, mitä jengiä kaveri kannattaa ja tuli ilmi että hän kannustaa maajoukkuetta, mutta painotti vahvasti ja useaan kertaan, että pelkästään silloin kannustaa, kun maajoukkue pelaa.

Olisiko tässä meille kaikille hyvä vinkki? Kannatettaisiin IFK:ta vain silloin kun se pelaa, eli noin 2,5-7,5 tuntia viikossa. Ehkä sillä säästyisi tältä joka vitun päiväiseltä vitutukselta ja turhautumiselta (joka itseänikin vaivaa). Samalla ei edes häiritsisi otteluohjelmakaan, kun voisi kannattaa vain sen ajan kun jengi pelaa. Maksimissaan palstalle yksi viesti pelin aikana tai jälkeen ja sitten ajatukset muualle.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Koska ei ole olemassa "Itkeäkkö vaiko nauraa?" -ketjua niin kirjoitan tänne.


Todella kova tämä otteluohjelma. Luulin, että viimeistään ja vihdoinkin tänään olisi IFK:lla peli, mutta ei ole. Huomenna vasta. Kuka näitä suunnittelee?

edit: jaa olihan tuossa alempana otteluohjelma -ketju
 
Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Koska ei ole olemassa "Itkeäkkö vaiko nauraa?" -ketjua niin kirjoitan tänne.


Todella kova tämä otteluohjelma. Luulin, että viimeistään ja vihdoinkin tänään olisi IFK:lla peli, mutta ei ole. Huomenna vasta. Kuka näitä suunnittelee?
Onneksi seuraava tulee "jo" sitten Torstaina. Kiva että sitten junnukisojen ja siihen liittyvien leiritysten aikaan vedetään about 10 matsia. Oikeasti huikeaa suunnittelua että esim. Lundellin kisareissun aikana pelaa HIFK pikakelauksella 1/6 runkosarjapeleistään...Tämän kauden otteluohjelma HIFK:n osalta on kaikin puolin sysipaska.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Todella kova tämä otteluohjelma. Luulin, että viimeistään ja vihdoinkin tänään olisi IFK:lla peli, mutta ei ole. Huomenna vasta. Kuka näitä suunnittelee?

Mutta onneks Liiga on korjannu sen silleen että viikon odottelun jälkeen pistää vastustajan (TPS) tänään pelaamaan, kun huomenna tulevat Nordikselle.

Noh, seurat ovat halunneet vahvaa viikonloppu-painotusta, että porukka pääsee paremmin hallille ja oheismyyntiä enemmän, joten nythän sitä sit. Silti olis saanu olla fiksumpi tuo ohjelma. Aika hanurista se on nyt.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Noh, seurat ovat halunneet vahvaa viikonloppu-painotusta, että porukka pääsee paremmin hallille ja oheismyyntiä enemmän, joten nythän sitä sit. Silti olis saanu olla fiksumpi tuo ohjelma. Aika hanurista se on nyt.
Eikös HIFK saa ravintolamyynnistä pelkkiä tähteitä? Halli on kaupungin joten Restel ja kaupunki ovat ne tahot jotka kuorivat myyntivoitoista kermat kakun päältä. Itse olen olettanut että HIFK pelaisi yritysasiakkaiden(aitiot/klubit)vuoksi mielummin arkena himassaan.

Toki varmasti ne seurat jotka saavat koko kakun ravintolamyynneistään tai kärsivät pienistä yleisömääristä haluavat pelata kaikki kotipelinsä perjantai/lauantai-akselilla.
 

444

Jäsen
Noh, seurat ovat halunneet vahvaa viikonloppu-painotusta, että porukka pääsee paremmin hallille ja oheismyyntiä enemmän, joten nythän sitä sit. Silti olis saanu olla fiksumpi tuo ohjelma. Aika hanurista se on nyt.
Tämä seura on ainakin tässä tapauksessa ryssinyt asian aivan täysin minun kannaltani. Viikonloput ovat juuri niitä hetkiä, kun mahdollisuutta hallille menemiseen ei ole. Toki se on myös valintakysymys, mutta toistaiseksi en ole valmis käyttämään syksyn viikonloppuja Helsingissä notkumiseen. Vaan eipä sota yhtä miestä kaipaa ja oma lippuni on joka tapauksessa maksettu, joten miksipä seura asiasta niin kovin välittäisikään.

Olisi muuten mielenkiintoista tietää, kuinka suuri käyttöprosentti yksityishenkilöiden kausikorteissa on. Eli kuinka monta peliä kullakin kausarilla kausittain katsotaan. Ei siis kiinnosta yksittäistapaukset vaan massa. Seura toivottavasti tuota dataa hyödyntää, kun liput kuitenkin skannataan aina ovella. Mikäli suhdeluku on kovin heikko, niin asiasta olisi syytä olla ainakin hieman huolissaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eikös HIFK saa ravintolamyynnistä pelkkiä tähteitä? Halli on kaupungin joten Restel ja kaupunki ovat ne tahot jotka kuorivat myyntivoitoista kermat kakun päältä. Itse olen olettanut että HIFK pelaisi yritysasiakkaiden(aitiot/klubit)vuoksi mielummin arkena himassaan.

Toki varmasti ne seurat jotka saavat koko kakun ravintolamyynneistään tai kärsivät pienistä yleisömääristä haluavat pelata kaikki kotipelinsä perjantai/lauantai-akselilla.

Jos ei muisti nyt ihan ole pettämässä, niin mun mielestä Liigalta on siis toivottu nimenomaan viikonloppupainotusta seurojen taholta, kun katsomäärät ovat olleet hieman laskussa. Vaikea sanoa tai edes arvata miten se nyt IFK:lla menee. Onhan siellä nyt muutama sata päätä melkeinpä aina enemmän viikonloppuisin, mutta ei sitten taas niitä firma-hommia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olisi muuten mielenkiintoista tietää, kuinka suuri käyttöprosentti yksityishenkilöiden kausikorteissa on. Eli kuinka monta peliä kullakin kausarilla kausittain katsotaan. Ei siis kiinnosta yksittäistapaukset vaan massa. Seura toivottavasti tuota dataa hyödyntää, kun liput kuitenkin skannataan aina ovella. Mikäli suhdeluku on kovin heikko, niin asiasta olisi syytä olla ainakin hieman huolissaan.

Joo kyllä tuo data kiinnostaisi. Sen olen ainakin huomannut, että viikkopeleissä on aika paljon tyhjää seisomakatsomoissa, eli korttia ei käytetä niin paljoa kun pe/la. Mutta tosiaan kiinnostaisi ihan luvut noista, kun nyt se on sellasta mutua ja havaintoa vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös