Nyt just vituttaa!

  • 2 554 713
  • 12 093

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei olla kärsitty vääryyttä minun mielestä näissä pelikielloissa.
No ei oikeastaan.

Se että Jürgens päästettiin kuin koira veräjästä ei tee noista muista tuomioista luokattomia vaan ainoastaan tästä Jürgensin tuomiosta.

En tiedä mitä löisivät kakuksi jos se nyt tulisi pöydälle käsiteltäväksi. Melko varma olen ettei yksi riittäisi enää. Tuo oli muutenkin surkeimmin tuomittu case kokonaisuutena, niin jäällä kuin kabinetissa, mitä puolivälierissä oli ja ymmärrän että se vituttelee Kouvolassa pitkään. Tai oikeastaan tuomiotta jätetty case.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän vituttaa tämä viikon jatkunut karmea yskä/flunssa, mikä aiheutti sen ettei pystynyt tänään eikä huomenna nordikselle paikanpäälle.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Vähän vituttaa tämä viikon jatkunut karmea yskä/flunssa, mikä aiheutti sen ettei pystynyt tänään eikä huomenna nordikselle paikanpäälle.
Jäkyllä vissiin sama pöpö, vittu!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ihan pikkuisen vituttaa että Mika-”Anu” Saukkonen selostaa. Onneksi ei sentään Mertsi…
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihan pikkuisen vituttaa että Mika-”Anu” Saukkonen selostaa. Onneksi ei sentään Mertsi…

C-More antaa nykyään mahdollisuuden katsoa pelkillä halliäänillä. Itse olen niin tehnyt usein, ihan kun hallissa istuisi. Ei hallissakaan kukaan selosta ja halliäänet kuuluvat hyvin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Joku saakutin uuvvali pääkameran edessä HIFK:n päätyä kuvatessa
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Vähän vituttaa tämä viikon jatkunut karmea yskä/flunssa, mikä aiheutti sen ettei pystynyt tänään eikä huomenna nordikselle paikanpäälle.

Mulla sama! Tiistai-aamusta asti ollut käytännössä vuodepotilaana.
Vituttaahan se.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dev

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä kanssa kova miesflunssa päällä jonka taisin saada viikko sitten hallilta eli varmasti on salaliitto, mutta kenen?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Hieman yllättävää, kuinka helposti IFK pääsee ylittämään keskialueen. Aikaisemmin tällä kaudella se on ollut IFK:lle Tapparaa vastaan todella vaikeaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VITTU VITTU VITTU VITTU VITTU.


Mikä vitun saatana tässä taas on. Tuntuu ihan turhalta edes mennä huomenna matsiin. Tämä on niin saatanan raskasta puuhaa VITTTU.


Vitun tappara toivon niille vittu pelkkää paskaa nyt ja jatkossa jokaikinen päivä tulevaisuuden ajan.

Vittu vittu ja vielä vittu kerran yksi vitun iso VITTU
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tilastot playoffseissa Tapparaa vastaan. Voitot Tapparalle 8-1 ja välierissä puhtaasti 5-0, ennen tätä sarjaa.

Ihan satavarmasti HIFK on tapparalle se kaikista helpoin vastustaja tilastoissa, tuskin ne muita on voittanut noin montaa kertaa.

Ja sitten vituttaa kun hyväkään peli ei taas riitä, vaan puolivaloilla Tappara kairaa voiton.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös