Nyt just vähän vituttaa –ketju

  • 1 754
  • 1

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tähän ketjuun saanee käydä purkamassa tuntojaan. Jokipojat on joukkue, joka herättänee tunteita kannattajakunnassa. Tässä ketjussa voinee käydä purkamassa niitä negatiivisia tuntemuksia.

Minua just nyt vituttaa Haapa-Mikko. On jo vituttanut maaliskuusta lähtien. Rosteri on lähes kärkipäätä ja kaikenmaailman Traktori-Akat on Jokipoikia korkeammalla. Haapahiirelle fudut. Tätä mieltä olin jo keväällä. Mikä on, kun taidot ei riitä ja mikään ei onnistu. Saa tulla kivittämään, jos olen väärässä.
Tokkopa olen. Maalivahti ja puolustus ovat Mestiksen kärkipäätä ja kynnetään aivan pohjalla. Vittu!
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Kyllähän tuo taapertaminen vituttaa nimenomaan pelillisellä puolella. Toimistosta ei ole hetkeen kuulunut mitään huonoa, päinvastoin, mutta ei oteta sitä tähän pilaamaan hyvää vitutusta.

Vituttaa se, että tälle kaudelle odotuksia kuitenkin oli viime kauden floppaamisen jälkeen. Ja hyvältähän moni asia näyttikin vielä kesällä ja paperilla. Notkahduksen piti jäädä väliaikaiseksi. Vaan kun ei.

Tiedä onko aika sitten kullannut muistot mutta nykyisin tuntuu, että parhaita aikoja pitkään toviin koko touhussa olivat Jami Kaupin ajat. Niistä kun olisi jäänyt ne loppukevään notkahdukset veke niin mikäs niissä. Pelattiin kuitenkin ihan railakasta lätkää omilla pojilla. Voitot ilahduttivat ja tappiot vituttivat.

Sen jälkeen jyrättiin kaksi kautta käytännössä aika ylivoimaisesti (pl. eka kauden finaalien osalta). Voittamiseen tottui ja turtui. Lopulta tuli se realismi ja katto vastaan. Liigaan ei ollut, eikä vielä ole, asiaa. Tämän jälkeen tarjolla onkin ollut pelkkää kyntämistä, alisuorittamista ja sekoilua.

Toivottavasti vitutus alkaa vähetä lauantaina. Sen täytyy.

On tässä tietenkin vuosikymmenten saatossa pahempiakin aikoja nähty. Mutta silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös