Nyt just hymyilyttää!

  • 2 053 606
  • 10 252

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ei kai tässä voi kun nauraa tosi makeasti! Luotto kova, vitosella 4-0. Ja ihan muija antoi vinkin. koska viimeksi voitti 3-0.
No naisen ajatustouhua. Heh heh.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei kai tässä voi kun nauraa tosi makeasti! Luotto kova, vitosella 4-0. Ja ihan muija antoi vinkin. koska viimeksi voitti 3-0.
No naisen ajatustouhua. Heh heh.

Mietin, että löisin Zurichille, jotta mahdollisen tappion hetkellä ei vituttaisi niin paljon, mutta ei. Kyllä me hoidetaan tämä tiukasti, joten tulosvetoon 2,3-1! Mitään maali-iloittelua en usko meidän vievän vaan tiukan taistelun kautta ne pisteet tulee, jos on tullakseen.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nauran jo valmiiksi itselleni. Femmalla 7-2! Ja jos ei mene lähellekkään niin alan lyömään rahani krikettiin.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli kuunneltua uusin wickedgame - podcasti eli Karalahden tekele. Vieraana Ben-Amor ja aiheena muun muassa IFK - Jokerit pelien tapahtumat
Älä lähde sinne... vitutusketju pistettiin jo lukkoon tämän aiheen takia.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa - vaikka asiasta keskustelu onkin täällä selkeästi yhä tabu - että se kaikki inho mitä olen Semiriä kohtaan tuntenut, hellitti tuon jakson myötä hieman. Kaveri myöntää suoraselkäisesti tapahtumat ja oli oikeasti tapahtumien kulusta pahoillaan.

Vieläkään en ole ostamassa miehen fanipaitaa, mutta oli helpottavaa nähdä viimein se ihminen noiden tapahtumien takana, ja miltä tuo asia on oikeasti hänestä tuntunut.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Itse taas tiedän Semirin kirjoittaneen nimikirjoitusta valokuvaan Peltosen pahoinpitelystä ja vielä vitsailleen siinä samalla, vuosia itse tapauksen jälkeen. Mies on voinut muuttua vuosien aikana mutta tuo ei jättänyt kuvaa katuvasta kaverista. Erityismaininta sille turvenuijalle joka kehtasi sitä nimmaria tuohon kuvaan pyytää, vitun idiootti.

Ensi viikolla alkava liigakausi hymyilyttää :)
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Täytyy sanoa - vaikka asiasta keskustelu onkin täällä selkeästi yhä tabu - että se kaikki inho mitä olen Semiriä kohtaan tuntenut, hellitti tuon jakson myötä hieman. Kaveri myöntää suoraselkäisesti tapahtumat ja oli oikeasti tapahtumien kulusta pahoillaan.

Vieläkään en ole ostamassa miehen fanipaitaa, mutta oli helpottavaa nähdä viimein se ihminen noiden tapahtumien takana, ja miltä tuo asia on oikeasti hänestä tuntunut.
Yhtä oksettava se on kuin haastattelijansakin. Toivottavasti molemmat pysyvät jatkossakin kaukana HIFK:sta.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse taas tiedän Semirin kirjoittaneen nimikirjoitusta valokuvaan Peltosen pahoinpitelystä ja vielä vitsailleen siinä samalla, vuosia itse tapauksen jälkeen. Mies on voinut muuttua vuosien aikana mutta tuo ei jättänyt kuvaa katuvasta kaverista. Erityismaininta sille turvenuijalle joka kehtasi sitä nimmaria tuohon kuvaan pyytää, vitun idiootti.

Ensi viikolla alkava liigakausi hymyilyttää :)

Vedetään edellinen viesti takaisin. :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: tmh

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Hymyilyttää, että perjantaina on lomapäivä ja IFK:n Liiga-kausi alkaa. Pitkästä aikaa olen odottanut kauden alkamista aika malttamattomana. Syynä on lähinnä se, että päävalmentajana on Ville Peltonen ja näillä näkymin alkaa näyttää todennäköiseltä, että pelejä voi mennä seuraamaan ainaisen kännykältä väijymisen sijasta jopa Nordikselle.

Vaikken yleensä ole vahingoniloon taipuvainen, hymyilyttää seitinohuesti myös se, että Kärppä-osiossa "Lauri Mikkolalle potkut" -ketjussa mennään jo neljännellä sivulla, vaikkei kausi ole vielä alkanutkaan. Muutenkin tunnelma siellä muistuttaa pitkälti sitä, mihin on monina vuosina IFK-osiossa tottunut. Vaihtelu virkistää, sanoisin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaikken yleensä ole vahingoniloon taipuvainen, hymyilyttää seitinohuesti myös se, että Kärppä-osiossa "Lauri Mikkolalle potkut" -ketjussa mennään jo neljännellä sivulla, vaikkei kausi ole vielä alkanutkaan. Muutenkin tunnelma siellä muistuttaa pitkälti sitä, mihin on monina vuosina IFK-osiossa tottunut. Vaihtelu virkistää, sanoisin.
Hold your horses, tulee turpaan perjantaina Jypinkylässä ja lauantaina Lahessa niin maanantaina voidaan todeta oululaisille ”me ollaan jo eellä”.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Vaikken yleensä ole vahingoniloon taipuvainen, hymyilyttää seitinohuesti myös se, että Kärppä-osiossa "Lauri Mikkolalle potkut" -ketjussa mennään jo neljännellä sivulla, vaikkei kausi ole vielä alkanutkaan. Muutenkin tunnelma siellä muistuttaa pitkälti sitä, mihin on monina vuosina IFK-osiossa tottunut. Vaihtelu virkistää, sanoisin.

Kävin katsomassa pöhinää ketjussa, mutta eniten hymyilyttää se, että ei aavistustakaan kuka on Lauri Mikkola ja googlekin petti, sekä tarjosi jotain lauleskelijaa ko nimellä, mutta olihan siinä tiedot jääkiekkovalmentajastakin sitten onneksi. Alkas jo!!
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kävin katsomassa pöhinää ketjussa, mutta eniten hymyilyttää se, että ei aavistustakaan kuka on Lauri Mikkola ja googlekin petti, sekä tarjosi jotain lauleskelijaa ko nimellä, mutta olihan siinä tiedot jääkiekkovalmentajastakin sitten onneksi. Alkas jo!!

Mä taas en tiedä, kuka on Virkkunen, mutta hänellekin on jo ketju "Virkkunen ULOS". Hyvää pöhinää kyllä, ihan kuin meillä vanhoina "hyvinä" aikoina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös