Nyt just hymyilyttää!

  • 2 027 522
  • 10 079

444

Jäsen
Eikös tuo nyt oo ihan sama missä pelaa jos ei meillä pelaa ensi kaudella. Onhan näitä yhden kauden vierailijoita ollut ennenkin, menestyneitä ja vähemmän menestyneitä.
Ei täysin. Jos vaikka lähtisi NHL:ään, niin saataisiin edes vähän karkkirahaa tästä kasvatustyöstä. Ei sillä rahalla uutta 1-ketjun pelaajaa saada, mutta voidaan sorvata vaikka Kankaanperälle muutaman vuoden jatko.
 
Ei täysin. Jos vaikka lähtisi NHL:ään, niin saataisiin edes vähän karkkirahaa tästä kasvatustyöstä. Ei sillä rahalla uutta 1-ketjun pelaajaa saada, mutta voidaan sorvata vaikka Kankaanperälle muutaman vuoden jatko.
Ok, no en ihan ajatellut että änäriin pääsee mutta onhan tuo nyt ainakin teoriassa mahdollista. Euroopan liigat ovat hyvinkin mahdollisia. Jotenkin tuntuu että ei välttämättä edes haluaisi lähteä yrittämään kaksisuuntaisella sopimuksella jos sellaista satuttaisiin tarjoamaan. Yksisuuntaista en usko saavan mitenkään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, no en ihan ajatellut että änäriin pääsee mutta onhan tuo nyt ainakin teoriassa mahdollista. Euroopan liigat ovat hyvinkin mahdollisia. Jotenkin tuntuu että ei välttämättä edes haluaisi lähteä yrittämään kaksisuuntaisella sopimuksella jos sellaista satuttaisiin tarjoamaan. Yksisuuntaista en usko saavan mitenkään.

Ohhoh. Minä taas olen kyllä täysin eri mieltä. Kokonaisvaltaisesti valmiimpaa pelaajaa en ole tässä seurassa nähnyt kyllä aikoihin. Änäri kutsuu aivan saletisti.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ohhoh. Minä taas olen kyllä täysin eri mieltä. Kokonaisvaltaisesti valmiimpaa pelaajaa en ole tässä seurassa nähnyt kyllä aikoihin. Änäri kutsuu aivan saletisti.

Samaa mieltä. Suomelaan tms verrattuna on paljon kokonaisvaltaisampi ja kamppailupelaaminen on erittäin hyvällä tasolla. Asenne on myös aina 100%, ennustan että ottaa välittömästi paikkansa änärissä vähintään kolmosketjun laidalla.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ohhoh. Minä taas olen kyllä täysin eri mieltä. Kokonaisvaltaisesti valmiimpaa pelaajaa en ole tässä seurassa nähnyt kyllä aikoihin. Änäri kutsuu aivan saletisti.

Olisin tosi ihmeissäni jos ei diiliä Änäriin saa. On todella paljon esimerkiksi Donskoin kaltainen, eli sellainen kaveri, jonka voi laittaa kolmoseen, neloseen, pelaamaan alivoimaa ja pystyy paikkaamaan tulosketjuissa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ei täysin. Jos vaikka lähtisi NHL:ään, niin saataisiin edes vähän karkkirahaa tästä kasvatustyöstä. Ei sillä rahalla uutta 1-ketjun pelaajaa saada, mutta voidaan sorvata vaikka Kankaanperälle muutaman vuoden jatko.
Nyt tuli pudottua, kahvit rinnuksille. Kangelle ikuinen tsempparin diili.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tuo nyt oo ihan sama missä pelaa jos ei meillä pelaa ensi kaudella. Onhan näitä yhden kauden vierailijoita ollut ennenkin, menestyneitä ja vähemmän menestyneitä.

Jos näen kaikkensa jäällä antavassa IFK-pelaajassa poikkeuksellista potentiaalia edetä urallaan IFK:ta, objektiivisesti tarkasteltuna, korkeammalle tasolle, niin todellakin toivon tällaisen pelaajan saavuttavan tuon potentiaalin maksimaalisesti IFK:n jälkeisellä urallaan. Turusen kohdalla olisin urheilulliseslta kantilta tarkasteltuna pettynyt, jos hänen seuraava steppinsä olisi joku Jokereiden kolmosketju.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei hymyilytä otteet ei, eikä just nyt Liiga jne. mutta pakko mainita, että kun avasi jatkoajan Liigaosion ja näki monta vitutusketjua pinnalla samaan aikaan niin kyllähän se hieman hymähdytti :)

Kai se on tää 13. pv ja perjantai sitten...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei se edaria naurata. Toki teillä hyvä buusti päällä, ja toki menee pitkälle. Mutta kuinka pitkälle, ja mikä riittää?

Itselläni on just nyt Vahva tunne siitä, että meikäläisille ei riitä muu kuin mestaruus ja siihen on hyvät edelleen saumat. Ja sekös se hymyilyttää, jos tiedät, mitä tarkoitan.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun katsoo Tepsin pelaajahankintoja. Miehiä menee ja tulee. Meillä taitaa olla kuitenkin asiat aika hyvin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Ei ehkä sinänsä hymyilytä, mutta nyt just olen tyytyväinen. Tämä on paras päätös pitkään aikaan.

En yleensä ole kovennettujen rangaistusten kannattaja, sillä porkkana on lähes poikkeuksetta keppiä toimivampi kannustin, mutta toisen ihmisen arvokkaimpaan kehonosaan ja elimeen kohdistunut holtittomuus ja siten toisen ihmisen elämänlaadun heikentäminen on jotain, josta sietäisi tulla huomattavasti nykyistä kovempia sanktioita, niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ehkä sinänsä hymyilytä, mutta nyt just olen tyytyväinen. Tämä on paras päätös pitkään aikaan.

Vahva sama. Nämä eivät ole mitään muotijuttuja, vaan lajin kehittymisen mukana konkretisoituneita vakavia terveysriskejä.

Joskus silloin kauan sitten näistä puhuttiin kyynärpäätaklauksina, niistä sai 2 min. penalttia ja peli jatkui. Nyt pelaajat ja varusteet on kehittyny tasolle, jolla vanhat säännöt ei enää pysy perässä.
Ympäristön paine tietysti auttoi sääntöjen muokkaamisessa, mutta nyt reagoitiin yksiselitteisen selvään ongelmaan isosti ja heti. Hinta on se, että parin taklaajan jääkiekkoura loppuu sanktioiden vuoksi ennen aikojaan tahattoman päähän kohdistuneen taklauksen vuoksi. Valitettavaa, mutta mun mielestäni siedettävä hinta siitä, jos yksikin aivovamma vältetään.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ne jolla näkyy Viasat, käykääpä juuri nyt katsomassa Jokerien matsia. Lupaan että hymyilyttää. #kenttävihreä
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Yksi asioista joista olen HIFK:ssa ylpeä, on punainen väri. Kaikille on selvää mikä on HIFK:n väri. Polttaisin käämini täysin jos joskus lähdettäisiin huoraamaan jollain 80-luvun Mallorcan neonväreillä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seuran värien, tunnuksen ja peliasun pitäisi olla yhteisön kunnioittamia, pysyviä instituutioita. IFK on omat perseilynsä "brändäämiseen" liittyen tehnyt, mutta Jokereiden meininki on hyvin surullista. Varmasti toki vetoaa eilen Helsinkiin muuttaneisiin uushelsinkiläisiin; identiteettiään etsivä seura identiteettiään etsiville.
 
Viimeksi muokattu:

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Seuran värien, tunnuksen ja peliasun pitäisi olla yhteisön kunnioittamia, pysyviä instituutioita. IFK on omat perseilynsä "brändäämiseen" liittyen tehnyt, mutta Jokereiden meininki on hyvin surullista. Varmasti toki vetoaa eilen Helsinkiin muuttaneille uushelsinkiläisille; identiteettiään etsivä seura identiteettiään etsiville.
No siellä on historian aikana käyty koko väripaletti läpi että ei sitä edes tiedä mikä väri niille kuuluu. Meidän paita taas on tunnettu jokapuolella.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Seuran värien, tunnuksen ja peliasun pitäisi olla yhteisön kunnioittamia, pysyviä instituutioita. IFK on omat perseilynsä "brändäämiseen" liittyen tehnyt, mutta Jokereiden meininki on hyvin surullista. Varmasti toki vetoaa eilen Helsinkiin muuttaneisiin uushelsinkiläisiin; identiteettiään etsivä seura identiteettiään etsiville.

Se on just näin, mutta silti olen joskus leikitellyt ajatuksella, että IFK:lla olisi ns. lauantaikotipaita. Sinipohjainen, raidat valko-puna-valko ja tähdet olkapäillä. Sellaisia paitoja joskus näkee hallilla, mutten muista IFK:n koskaan pelanneen sellaisissa. Jostain muistelen kuulleeni, että ne ovat Gamlojen paitoja.
 

k0mpat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on just näin, mutta silti olen joskus leikitellyt ajatuksella, että IFK:lla olisi ns. lauantaikotipaita. Sinipohjainen, raidat valko-puna-valko ja tähdet olkapäillä. Sellaisia paitoja joskus näkee hallilla, mutten muista IFK:n koskaan pelanneen sellaisissa. Jostain muistelen kuulleeni, että ne ovat Gamlojen paitoja.

Minusta noi Suomi 100-paidat oli tyylikkäät. Mut eihän noi sun kuvailemat tosin paljoa niistä eroa, lähinnä ton punasen suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös