Nyr-det 17.3

  • 925
  • 4

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajattelin avata uuden ketjun eilisen pelin spekuloinnille, kun alkoi alkuperäinen aihe vähän karata...

Wallin näytti hoitavan hyvin hommansa Lidströmin parina ja samoin Fischer on mielestäni jo lunastanut paikkansa Chelioksen vierellä, vaikka joskus tuleekin vielä pieniä sokkosyöttöjä. Sen sijaan Kuznetsov ei kyllä ainakaan eilen vakuuttanut ja saapa nähdä lähettääkö Scotty miehen takaisin farmiin. Pari kardinaalimunausta nimittäin ainakin minä herralta eilisessä ottelussa näin. Puolustus alkaa kuitenkin olla paljon paremmassa kunnossa kuin mitä ennen kauden alkua pelkäsin. Wallin-Fischer(-Kuznetsov) -akselilta alkaa löytyä vihdoin se iso ja ilkeä siivooja, jota olen peräänkuuluttanut siirtomarkkinoilla.

Samoin nuoret ovat lunastaneet lupauksensa jopa yli odotusten. Avery, Devereaux, Williams ja varsinkin Datsyuk ovat ottaneet paikkansa NHL:n kovimmassa rosterissa.

....jos vilpertti jaksaa seurata keskustelua tänne niin tiedoksi, että neloskenttä oli viime yönä joko Maltby-Avery-Holmström tai Robitaille-McCarty-Williams... Vaikea sanoa kumpi noista on rankattu korkeammalle... Bowmanhan yleensä peluuttaa ketä haluaa ja vaihtaa ketjuja koko ajan. Viime minuuteillahan jäällä nähtiin myös ketju: Shanahan-Fedorov-Hull.
 

Voittaja

Jäsen
Itse en eilistä peliä nähnyt, mutta onneksi Detroit free pressistä pystyi siitä oleelliset asiat lukemaan. Joo, Stevien pitäisi tulla takaisin Columbus peliin, eli taas menee kentät uusiksi, mutta Scottyhan sekoittelee niitä koko ajan, joten se ei tuota mitään hankaluuksia. Kyllä näyttää tällä hetkellä todella hyvältä!!

Itse odotan tulevan(optimismia) finaalivastustajan olevan Philadelphia, mikäli Boucher vain kestää ykkösmolarin paineet niskassaan, nyt kun Roman on loukkaantunut.
 
G

Guest

joo oli ihan hyvä peli,kummallakin oli paikkoja,detroit ei kyllä ollut ihan niin hyvä kuin mitä itse odotin,oli välillä pahassa ahdingossa,mutta sai lopulta voiton,joka toi myös minulle 170€:D
hasek ei ollut mielestäni omalla tasollaan,richter hoiti hommansa paremmin,vaikka tappio tulikin.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alku vaikutti jälleen kerran tahmealta, vaikka eka maali tulikin Detroitille. Rangersit tuli alusta asti hyvällä sykkeellä ja paikoitellen pyöritti peliä kulmissa. Tosin siihen se jäikin lukuunottamatta muutamaa ikävää löysäilyä, josta yhdestä Lindros pääsi ujuttamaan kiekon melkein nollakulmasta ohi Hasekin. Dominator ei kyllä ole mua vakuuttanut ihan täysin vielä kertaakaan tällä kaudella. Paikoitellen tulee kyllä niitä aivan uskomattomia pelastuksia, mutta olen ollut huomaavinani pientä hermostuneistuutta, joka ilmenee epävarmuutena. Toivottavasti mies näyttää todelliset taitonsa kun oikeat pelit alkaa.

Detroit sai kyllä keskikentän hyvin haltuun ja aktiivisella karvauksella eliminoi useita hyökkäyksenpoikasia jo alkumetreillä, mutta ei tollasilla jäähymäärillä kyllä tulla jatkossa voittamaan. Tuomarilinja tosin eilen salli kyllä melkein mitä vaan koukkua ja kahvaa, jota olisi toivonut enemmän karsittavan. Korkeat mailat oli aivan turhia ja olivatkin kostautua. Onneksi kuitenkin voitto tuli. Saisi vaan se Shanahan vihdoin selvittää 500 maalin rajapyykin kun paikkoja oli eilenkin vaikka millä mitalla. Päällimmäisenä jäi mieleen hyökkäys, jossa FedEx jätti Drapesille taakse, joka jatkoi sivuttain namupassin Shannylle maalinkulmalle, josta Brendan sai kyllä mielestäni kelpo jatkon aikaan, mutta Richter pelasti kuin ihmeen kaupalla ottelun siisteimmäksi yrityksesi jääneen kuvion...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös