Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 332
  • 405

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En oo pitkään aikaan lukenut mitään nynnympää. Omat kiveksenikin vetäytyivät tämän johdosta. Sano vielä, että sinulla on semmoiset flanellihousut päällä.

Laitan vasta illalla flanellihousut päälle! Entiset kuluivat rikki mutta vaimo osti uudet. Ja kyllä, niihin kuuluu myös paita.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perusteluja..? Miksi olisi?
@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.
 
K

Kiekkokatsoja

@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.
Okei. Perustelu olikin mukavan nynnymainen =). Tosin oon eri mieltä. Tai sit olen nynny, kun tosinaan seuraan, että kukahan on vittuillut tai sekoillut jäähyn arvoisesti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Perusteluja..? Miksi olisi?

@pettter taisi joskus kirjoittaa niin... että on nynnyä katsella pelikieltoja. En ole ihan varma enkä aio etsiä viestejä jossa niin olisi sanottu. Että mutulla menin... And shame on me (häpeä olkoon minun)... jos olin väärässä.

Okei. Perustelu olikin mukavan nynnymainen =). Tosin oon eri mieltä. Tai sit olen nynny, kun tosinaan seuraan, että kukahan on vittuillut tai sekoillut jäähyn arvoisesti.

Mullekin on jäänyt epäselväksi, mikä siinä on nynnyä, mutta ehkä perustelelinen on nynnyä. En korjaa kirjoitusvirhettä. Vältyn nynnyydeltä. Ehkä. NOT.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää nynny laittaa nyt puhelimen kiinni ettei tuu pelikieltoa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mietin aivan tosissani, että pitäisikö kokeilla geokätköilyä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jään kesälomalle juurikin nyt. Äijät tekee töitä ja ottaa lomat rahana, nössöt pitää lomia.

Jos työ hauskaa olisi, niin herrathan sen tekisi eikä jättäisi duunarille mitään.

Suomen ilmasto on kyllä semmoinen, että mieluiten olisin kesälomalla siitä alkaen, kun puun lehti on hiirenkorvalla, ja palaisin töihin sitten kun lehdet ovat pudonneet pois. Ei auta. Työnantajalla on erilainen näkemys.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soittaa poliisille tai pistää jengin asialle jos ase ohimolla uhataan työllä. Ei kait se muuten ole pakko varsinkaan kesällä. Maalla tietty jollain on asuntolainoja ja traktoriin pitää välillä ostaa mikä lie mäntä että pellot saa kynnettyä, mutta ei kait siihenkään elämään ole mikään pakko ruveta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Oli tänään tarkoitus lähteä vuokselle perhoa viskomaan, mutta väänsin nilkkani viikon saikun arvoisesti. Tosimiestähän ei pienet kipuilut jalassa olisi häirinnyt, koska pitäähän perheelle ruokaa hankkia pöytään. Itse olen nynnyillyt, ja nököttänyt sisällä sitomassa perhoja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulle taitaa mennä nynnyilyn ykköspalkinto? Olisi ollut äsken hammaslääkäri, jotain paikkailua, puuduttamista ja poraamista. Menin lääkäriajalleni vielä ihan sovitusti ja menin jopa makaamaan siihen hammaslääkärituolille kunnes se iski! Karsea hammaslääkäripelko, taas.

Aloin sitten jänistämään ja ehdottelemaan että voisiko minulle antaa esilääkettä ennen toimenpidettä. No tämä vuoro peruttiin, seuraava lääkäriaika varattiin kuukauden päähän heinäkuun lopulle ja silloin minä saan ennen toimenpidettä rauhoittavaa tai muuta vastaavaa esilääkettä.

Kivaa olla hammaslääkäripelkoinen nössö! No onneksi tämän päivän käynnistä ei kuulemma veloiteta minulta mitään, vaikka näin kävikin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minulle taitaa mennä nynnyilyn ykköspalkinto? Olisi ollut äsken hammaslääkäri, jotain paikkailua, puuduttamista ja poraamista. Menin lääkäriajalleni vielä ihan sovitusti ja menin jopa makaamaan siihen hammaslääkärituolille kunnes se iski! Karsea hammaslääkäripelko, taas.

Aloin sitten jänistämään ja ehdottelemaan että voisiko minulle antaa esilääkettä ennen toimenpidettä. No tämä vuoro peruttiin, seuraava lääkäriaika varattiin kuukauden päähän heinäkuun lopulle ja silloin minä saan ennen toimenpidettä rauhoittavaa tai muuta vastaavaa esilääkettä.

Kivaa olla hammaslääkäripelkoinen nössö! No onneksi tämän päivän käynnistä ei kuulemma veloiteta minulta mitään, vaikka näin kävikin.
Heh, itellä vähän sama. Jotain 15v. kärsinyt, tai no en varsinaisesti kärsinyt mutta enivei, viisaudenhampaasta. En ole viälä kerennyt käymään poistattamassa. Muutaman kerran olen kännipäissäni ollut jo hohtimet kädessä että vitut tässä dentistiä tarvita, Johnny hoitaa homman kotiin. Onneks en oo koskaan vienyt kuningasajatusta loppuun. Mulla ei oo ollu ikinä nyrkkeilyä ja kamppailulajeja harrastaneena pienintäkään pelkoa että saattaa sattua Jussia leukaan, mutta joku hammaslekuri lykkää jännäkakkaa. Operaatio kuulemma kestään viis minsaa eikä tunnu missään... Vähän sama kun korkeet paikat. Mua ei muuten pelota mikään, mutta perkele, mua rupee huippaan jo kun katon meirän parvekkeelta (5.krs) alas. Niin ja ne hammasmengelet.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heh, itellä vähän sama. Jotain 15v. kärsinyt, tai no en varsinaisesti kärsinyt mutta enivei, viisaudenhampaasta. En ole viälä kerennyt käymään poistattamassa. Muutaman kerran olen kännipäissäni ollut jo hohtimet kädessä että vitut tässä dentistiä tarvita, Johnny hoitaa homman kotiin. Onneks en oo koskaan vienyt kuningasajatusta loppuun. Mulla ei oo ollu ikinä nyrkkeilyä ja kamppailulajeja harrastaneena pienintäkään pelkoa että saattaa sattua Jussia leukaan, mutta joku hammaslekuri lykkää jännäkakkaa. Operaatio kuulemma kestään viis minsaa eikä tunnu missään... Vähän sama kun korkeet paikat. Mua ei muuten pelota mikään, mutta perkele, mua rupee huippaan jo kun katon meirän parvekkeelta (5.krs) alas. Niin ja ne hammasmengelet.

Kaikki viisurit poistettuna, voin sanoa ettei ihan iidellä minuutilla ole selvitty. Alhaalta on kumpainenkin leikattu ja viimeisimmässä leikkauksessa meni ~45min ja helvetinmoiset kivut seuraavina päivinä.

Mut muuten ihan kivoja noi hammaslääkäri käynnit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikki viisurit poistettuna, voin sanoa ettei ihan iidellä minuutilla ole selvitty. Alhaalta on kumpainenkin leikattu ja viimeisimmässä leikkauksessa meni ~45min ja helvetinmoiset kivut seuraavina päivinä.

Mut muuten ihan kivoja noi hammaslääkäri käynnit.
Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...

Ylhäältä todennäköisesti lähteekin huomattavasti helpommin, mikäli ei aivan päin poria ole kasvanut. Vetämällä operaatio kestää sen alle 5min, mutta leikatessa saa varautua kyllä pitkään aikaan ja kipuihin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo hammaslääkäri on muutenkin ihan ihme homma. Koko lapsuus kuumoteltiin ja selitettiin sitä, kuinka paljon poraaminen sattuu ja tämän takia pitää pestä hampaat. Pari vuotta sitten mulle oli tullut reikä ja menin aivan paskat housuissa siihen makoilemaan. Jumalauta ei se sattunut yhtään. Mua oli huijattu koko lapsuus. Tai sitten se reikä oli jotenkin hyvässä kohdassa, eikä sen kuulunutkaan sattua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuo hammaslääkäri on muutenkin ihan ihme homma. Koko lapsuus kuumoteltiin ja selitettiin sitä, kuinka paljon poraaminen sattuu ja tämän takia pitää pestä hampaat. Pari vuotta sitten mulle oli tullut reikä ja menin aivan paskat housuissa siihen makoilemaan. Jumalauta ei se sattunut yhtään. Mua oli huijattu koko lapsuus. Tai sitten se reikä oli jotenkin hyvässä kohdassa, eikä sen kuulunutkaan sattua.

Ei se missään tunnu, kun on puudutukset, ja tsiigailee sitä hammashoitajan kaula-aukkoa enemmän tai vähemmän salaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ookoo... Kiitti vitusti :-) Juu siis itellä vaan vasemmalla ylhäällä. Olkoot perkeles...
Siitähän se on kiinni miten suoraan ne hampaan juuret menee. Itselläni oli neljästä viisurista kolme sellaisia että juuret oli ihan suorat ja ne lähti ihan vaan vetämällä pois ja maksimissaan vartin olin siellä hammaslääkärin penkissä. Yksi viisuri olikin sitten sellainen että juuret oli kuin ongenkoukut ja hammas jouduttiin pilkkomaan sinne, siinä menikin sitten vajaat pari tuntia yhden hampaan parissa.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei se missään tunnu, kun on puudutukset, ja tsiigailee sitä hammashoitajan kaula-aukkoa enemmän tai vähemmän salaa.
Joskus kymmenisen vuotta sitten mulla iski puudutus siinä kohtaa kun hammaslääkäristä saavuin kotiin. Silloin tuntui hampaan poisto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös