Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 335
  • 405

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muutamia nynnyilyjäni:

Syön mysliä. Panen kahviin kauramaitoa. Olen iloinen siitä, että taloyhtiössämme on muovinkeräys. Asun Helsingin Kalliossa. En dokaa oikeastaan koskaan. En käytä huumeita. En tupakoi. Olen koulutukseltani filosofian maisteri. Käyn homobaarissa. Vaimolla on suuremmat tulot. Katson Emmerdalea. No, suvakki en sentään ole.
 
Ai niin, käytän useimmiten pilkkiessä ja onkiessa syötteinä makaronia ym. kuollutta tavaraa. Nynnyä käy sääliksi viattomia matoja.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ite lähen tänään vaimon ja pojan kanssa mummuloimaan, tietty ilman alkoholia. Ja viikonloppuna yövuorot. Aika nynny fiilis.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna olisi kaverin varpajaiset illalla, vaimo on iltaan asti reissussa ja olen päivän lasten kanssa kotona, eli mahtaako sitä enää vaimon kotiintultua jaksaa lähteä varpajaistouhuihin vai jäisikö kotiin mussuttamaan vaikka jäätelöä ja katselemaan kiekkoa tai futista tv:stä.

Luultavasti jää lähtemättä eli nynnytouhuja.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...vai jäisikö kotiin mussuttamaan vaikka jäätelöä...
Tein eilen illalla (Vaatimuksesta!) Ämmikselle rommikaakaokahvit ja jäätelöannoksen. Perusjädessä oli pallerot, itsetehtyä mansikkahilloa, kinuskia, pähkinärouhetta ja tummaa suklaata.
Milloin minun nynnyily muuttuu piilohomoiluksi? Joudunko ostamaan punaiset slimfit samettifarkut ja rannekellon?
Kuinka usein säärikarvat kuuluu ajella? Tämä epätietoisuus pistää itkettämään, enkä saa sille itkulle loppua.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Perjantai ilta, lätkäpeliin autolla ja maksan parkkimaksun ja vieläpä kännykkäsovelluksella. Eiköhän näillä pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se mikä tästä Ikeassa käynnistä tekee erityisen nynnyä, on se, että se tapahtuu ruotsin puolella. Koska ei uskalla suomen puolella käydä. ( Olettaen, että veli Raksilan Pleksi on käyny Haaparannassa.)

Haaparannassapa hyvinkin. Olisin muuten halunnut ostaa nuuskaa, mutta kun vaimo ei tykkää siitä niin ei sitten.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten niin monella nynnyllä on vaimo? Eikö sitä edellä seurusteluvaihe, jolloin on kyseisen naisen on "iskenyt" ja seurustellut ja paneskellut. Miten nynny tällaiseen kykenee? .
Kannattaa unohtaa aiempi käsitys nynnyistä, se ei päde enää. Tässä ollaan nynnyilemässä matkalla sukuloimaan, mitäpä sitä muuta perjantaina tekisikään mielummin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Olen valtion virkamies. Minulla on vaimo, kaksi lasta ja koira. Ajan harmaalla Skodalla ja viihdyn hyvin kotona. Nyt olen ostamassa perheeni kodiksi vaimoni kanssa rivitalo-osaketta.

Olenkohan nynny?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Luin tänään Me Naiset -lehden heinäkuun 2015 numeroa (nro. 27), jossa oli kannessa tällainen teksti:

Rakastunut laulaja
ANNA ABREU
En yhtään
kestä
nössöilevää
miestä

Tuohan on kuin runo.

Ei nyt mennä siihen, miksi luin Me Naiset -lehteä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Vaimo määräsi että mennään Helsinkiin hiihtoloman eka viikonloppuna, viikon 9 lopulla, meillä pohjoisessa hiihtoloma on siis viikolla 10, alkaen tuon viikon maanantaista. Ostin lentoliput ja varasin hotellin Helsingin keskustasta, käymme Ateneumissa ja Stockmannila ja muuallakin. Varsinainen kysymykseni koskee sitä, että kun olen hiihdellyt joskus Ylläksellä ja Levillä, niin vastaantulijat, oletettavasti suuurin osa Helsingistä, tervehtii aina kohteliaasti. Olen ymmärtänyt, että Etelä-Suomessa ollaan varsin kohteliaita, joten lienee paikallaan että minä, Pohjoisen poika vastaan samalla kunnioituksella vastaantulijaa kohtaan. Sanonko siis kaikille vastaantulijoille "Päivää", vai heitänkö rennot "Hei!" tai "Terve!". Nynnynä tätä kyselen, kun täytyy tunnustaa, etten osaa käyttäytyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimo määräsi että mennään Helsinkiin hiihtoloman eka viikonloppuna, viikon 9 lopulla, meillä pohjoisessa hiihtoloma on siis viikolla 10, alkaen tuon viikon maanantaista. Ostin lentoliput ja varasin hotellin Helsingin keskustasta, käymme Ateneumissa ja Stockmannila ja muuallakin. Varsinainen kysymykseni koskee sitä, että kun olen hiihdellyt joskus Ylläksellä ja Levillä, niin vastaantulijat, oletettavasti suuurin osa Helsingistä, tervehtii aina kohteliaasti. Olen ymmärtänyt, että Etelä-Suomessa ollaan varsin kohteliaita, joten lienee paikallaan että minä, Pohjoisen poika vastaan samalla kunnioituksella vastaantulijaa kohtaan. Sanonko siis kaikille vastaantulijoille "Päivää", vai heitänkö rennot "Hei!" tai "Terve!". Nynnynä tätä kyselen, kun täytyy tunnustaa, etten osaa käyttäytyä.

Hyvä kysymys. Jos vastaan horjuu alkoholisti, niin sanot hei, mutta töölöläisille kuuluu sanoa terve ja Vironniemen pösilöille moi. Sveduille semmonen kukväll on hyvä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hämähäkin kanssa en voi olla samassa huoneessa. Jomman kumman on kuoltava.

Tää tuli ekana mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Minulla on tällainen... eräs hyvä ystävä joka ei oikein kestä neuloja. Kammoksi väittää mutta nynnyilyähän se suomeksi on. Min... siis hän on myös pyörtyillyt piikittämisien jälkeen.

Lisäksi jos pitkän päivän velttoilun jälkeen illalla hän nappaa nopeassa tahdissa kaljan, makkaran ja kovat löylyt saunassa, kylmä kroppa ja verenkierto ei pysy perässä ja taju lähtee. Ystäväni on melko nynny.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin tänään kaupassa, palautin samalla 7 euron edestä pulloja. Yks oli alkoholipullo, joku glögipullo jolla jouluna hurviteltiin kuin eläimet, loput oli vissyä ja limua.

Ei kai tarvii ees kertoa että niissä ostoksissakaan ei alkoholia ollut, paitsi ehkä Runebergin tortuissa. Jääkaapissa mulla kyllä on joku kymmenisen kaljaa ja lonkeroa, samat pullot ja tölkit on siellä nyt muutaman kuukauden lojuneet, lukumääränsä ei ole vähentynyt, liekö menneet jo vanhaksi.

Nynny mikä nynny.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Erilaisia huumeita olisi mielenkiintoista kokeilla, mutta ei voi kun ovat laittomia. Lapsellista mutta näillä mennään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Erilaisia huumeita olisi mielenkiintoista kokeilla, mutta ei voi kun ovat laittomia.
There is a time and place for everything and it is called ulkomaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös