Nykyistä 10-minuutin käytösrangaistusta pitäisi koventaa

• 953
  • 6

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Mielestäni kymmenen minuutin henkilökohtainen käytösrangaistus on teholtaan liian merkityksetön, joten siihen pitäisi liittää lisäksi kahden minuutin joukkuerangaistus. Eli jatkossa kun pelaaja soittaa suutaan tuomareille, niin siitä kärsisi oma joukkue myös selvemmin, kun rangaistus olisi mallia 2+10. Tällaisella sääntömuutoksella saataisiin pelaajien turhaa suunsoittoa vähennettyä kaukalossa nykyistä enemmän.

Kysymys siis kuuluukin, olisitteko valmiita hyväksymään nykyisen kymmenen minuutin henkilökohtaisen käytösrangaistuksen kylkeen myös kahden minuutin joukkuerangaistuksen? Itse olisin.

:cool:

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Itse olen jo pitkään kaipaillut muutosta noihin suunsoitto kymppeihin. Suunsoitosta tuskin kannattaisi kuitenkaan antaa suurempaa rangaistusta, kuin esim poikittaisesta mailasta (eihän haukku haavaa tee). Toivoisinkin, että suunsoitosta voitaisiinkin tuomita pelkkä pieni joukkue rangaistus. Kymppitili saisi näin täyttyä esim laitataklauksien 2+10 minuuttisista, eikä pelikieltoja tarvisi jakaa muutaman mussutuksen takia. Kyllä kaukalossa selviää monista suunsoittoa pahemmistakin tekosista ilman pelikieltoa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei sitä rangaistusta tarvitse koventaa. Niitä pitäisi antaa vaan useammin, koska aihetta ainakin olisi. En ole erityisen hyvä huuliltalukija, mutta melkoista kielenkäyttöä tuomarit pelaajilta tuntuvat sietävän. Ei muuta kuin pikkukakkosta ahkerammin kehiin ja tarvittaessa kymppi.

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mää oon sitä mieltä kanssa, että suunsoitosta riittää 2 minuutin jäähy. Näin vastustaja pääsisi ylivoimalle turhasta nipottamisesta. Se 10 minuuttia on ihan liian pitkä aika jostain päänaukomisesta, mitä tapahtuu koko ajan pelissä. Kymppejä vois sitten antaa niistä selkääntaklauksista yms.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
juu 2+10 olis paljon toimivampi vaihtoehto ja sukeltamisesta vois jättää sen "rikkojan" kakkosen pois.

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
ei missään nimessä!

pelaajan näkökulmasta tollasta ei kauhene mielellään..

kato sitä ku pelaa "kovalla tunteella" ni sitä sanoo tilanteen jälkeen aika helposti tuomarille jotain, ei sitä ehdi pysähtyyn ja ajatteleen mitä sanoo, ei siitä mitään 2+10..
eikä kakkosta suunsoitosta ollenkaan, pelkkä kymppi, eikä sitäkään nii helpol mitä sen nykyään saa???

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Nykyinen 10 min. suunsoitosta on erittäin hyvä. 10 min. -ei enenpää eikä vähempää!

Muistuupa tässä mieleeni tilanne kun olin katsomassa 2. divarin peliä hallissa, johon mahtuu n.600 ihmistä.
Hallissa oli ehkä 300 ihmistä, pelissä ja katsomossa oli "kuollut hetki" kaukalossa vain pelailtiin, ja katsomosta ei kuulunut mitään, kunnes vierasjoukkueen pelaaja sai jäähyn kampituksesta, ja tästä harmistuneen hän karjaisi erittäin kuuluvasti "vittu!" Ja sai tästä lisäksi kympin. Irtos hyvät naurut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy